Esato

Forum > Regional > Europe, Middle East and Africa > Halebop Forum ett bra kontantkort.

Previous  123 ... 272829
Author Halebop Forum ett bra kontantkort.
dragontrumpetare
T300
Joined: Dec 03, 2002
Posts: 231
From: sweden
PM
Posted: 2005-03-22 08:35
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Ja ja ja, krippe. Ber om ursäkt med det. Men det är vad du en säger slöseri med operörens resurser. Tänk hur mycket nummer som opertören har i sina växlar, som inte används. Vad hade du gjort med prylar som du inte använder. Antingen sålt, eller slängt, eller hur? Operatörerna har nu gjort regler som säger att de inte kan göra något av dessa inom 12 månader + 1 år till i karantän, innan de kan ge ut ett nummer igen. Det är faktiskt inte juste. Visste bra för kunde att aldrig behöva betala en krona. Det är att utnyttja ett företag.... Det är vad det är.
Som du märker har jag inte förståelse för detta. 50kr tycker jag är helt okey, får då använder man den. Det handlar om så lite pengar, så man borde inte ens gnälla om det. Är praktiskt taget gratis. Visst, jag har ett nummer som är bra, vilket nu betyder att jag måste flytta detta nummer till 3 ganska snart om jag inte vill förlora det, eftersom jag själv inte använder halebop mer än i reserv.

Sedan så börjar inte 3 månaders reglen och avgiften på 49kr gälla förrän den 1/6.
The Truth is out there!!!
Krippe
W595 White
Joined: Oct 23, 2002
Posts: 67
From: Sweden
PM
Posted: 2005-03-22 09:47
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Varför har du ett nr liggandes om det nu är så fel?


Å så vitt jag fattar så är 1/6 det datum de börjar ta 5 kr betalt när man köper värdebevis i butik och ingenting annat. Kolla vart paranteserna börjar å slutar i texten så får du se.
dragontrumpetare
T300
Joined: Dec 03, 2002
Posts: 231
From: sweden
PM
Posted: 2005-03-22 11:47
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Quote:

On 2005-03-22 09:47:43, Krippe wrote:
Varför har du ett nr liggandes om det nu är så fel?


Å så vitt jag fattar så är 1/6 det datum de börjar ta 5 kr betalt när man köper värdebevis i butik och ingenting annat. Kolla vart paranteserna börjar å slutar i texten så får du se.



Jag vet. Är lika hemsk jag. Men det beror på att jag väntar på att portera numret till 3. Och de dröjer med att göra detta möjligt till kontantkort. Men just nu använder jag faktiskt Halebop, eftersom min 3mobil är på lagning. Och har varit det i ca 1 månad...

Angående 1/6 så gäller det både när man köper värdebevis i butik. Detta gäller även detta med 49kr/mån. Enligt kundtjänst.

03/21/2005 02:22 PM

[ Sebastian A ]
Hej!

Vad gäller minimidebiteringen så börjar den att gälla det 1/6 2005. Sedan så kollar vi om det behövs debiteras den sista varje månad.

MVH
Sebastian
Halebop Support
The Truth is out there!!!
Access the forum with a mobile phone via esato.mobi
Previous  123 ... 272829
Goto page:
Lock this Topic Move this Topic Delete this Topic