Author |
Swedish Forum |
floke Joined: Jan 23, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
oops, jag vet inte var jag fick det om kamera ifrån  |
|
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
myX-2 är tyvärr en ganska färgfattig lur. Den har bara 256 färger. Men Hi-Fi har den allt... Signaler alltså? Var hittar ni den reklamen om My-V65 eller vad den heter? Har bara sett lite info om den på mobils sida...
The Truth is out there!!! |
Evilsummer Joined: Jan 16, 2002 Posts: 236 From: Gothenburg Sweden PM |
fredag.. hemma från jobbet... ahhhhh.. slappa!!  |
Krippe Joined: Oct 23, 2002 Posts: 67 From: Sweden PM |
Evil
Ingen z600 än? |
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@dragontrumpetare
Hitta en färgrikare telefon för 600:- då!
|
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-12-12 11:44:38, dragontrumpetare wrote:
myX-2 är tyvärr en ganska färgfattig lur. Den har bara 256 färger. Men Hi-Fi har den allt... Signaler alltså? Var hittar ni den reklamen om My-V65 eller vad den heter? Har bara sett lite info om den på mobils sida...
|
|
Hi-Fi signaler är rätt trevliga... bra ljud i dom har sett myV65 i Vodafones annonser nu under veckan. |
Jag ska ändå bara ha en mobil för ca 500:- som jag kan använda när jag inte vill/vågar ha med min P800...
|
Universal Exports Joined: Mar 03, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
Jag har en T610 som andrahandstelefon. Superbra!
"The distance between insanity and genius is measured only by success." -Eliot Carver |
Det finns tydligen nått program så man kan ändra imeinummret..: http://www2.blocket.se/view/1864615.htm?l=0&c=1&city=0
|
cirkulerar ett antal såna program på nätet... i olika prisklasser. |
Är inte det olagligt att byta imeinummer?
Borde det inte isåfall vara olagligt att sälja såna produkter?
|
finns ingen lag som säger att du inte får byta IMEI nummer... dock är det olagligt att inneha/sälja stöldgods/hittegods... å byta IMEI nr brukar man göra på telefoner som är hittade eller stulna för att de ska gå att använda... så indirekt är det olagligt ja. |
Universal Exports Joined: Mar 03, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
Inte säkert. Det är som med prostituiton. Lagligt att sälja, olagligt att köpa. Märkligt märkligt...
"The distance between insanity and genius is measured only by success." -Eliot Carver |
3301 Joined: Aug 01, 2002 Posts: 124 From: sweden PM |
@cytech
de lät som om de inte va några problem å flasha om telefoner med de programmet.. fungerar de över huvudettaget? behöver dom inte få tag i mjukvaror? å är de möjligt att få tag i dem på nåt sätt ?
går de kopiera en befintlig mjukvara i telefonen?
jag undrar för jag är ytterst skeptiskt till sånt..
de brukar alltid låta att folk kan fixa men när de väl kommer till kritan så går de ändå inte..
// 3301 |
@3301
mjukvaran finns att ladda ner på div olika siter på nätet, med vissa program får du dessutom tillgång till servrar där samtliga mjukvaror finns (som tex den nu nedstängda Sonyericssonserver.com). Det går att "dra ut" mjukvaran från en telefon, vilket oftast dessa program gör, så om nåt går fel läggs den gamla mjukvaran tillbaks. |
|