Author |
Swedish Forum |
mange69 Joined: Oct 07, 2002 Posts: 366 From: Sweden PM |
Tjaba
Jag anväder kalendern i Outlook och brukar synka min T610 m h a XTND Connect. Är det någon mer än jag som märker att det inte går att synka återkommande poster, typ födelsedagar som infaller efter årsskiftet? Inte en födelsedag el. annan återkommande heldagsaktivitet som ligger efter 1/1 -4 synkas över till telefonen trots att de finns med i Outlook. |
|
Universal Exports Joined: Mar 03, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
Exakt! Detta har haänt för mig också. Jag tror dock att jag har löst det nu. Vet dock inte hur
"The distance between insanity and genius is measured only by success." -Eliot Carver |
moood Joined: Jan 13, 2002 Posts: 9 From: Sweden PM, WWW
|
@cytech
Menar du att faktabladet är borttaget (för jag hittar det på Sony Ericsson Developer World) eller menar du att Sony Ericsson har tagit bort vissa uppgifter ur det? Isåfall vilka uppgifter?  |
|
Kan nån scanna en bild på den vita P900?
"The distance between insanity and genius is measured only by success." -Eliot Carver |
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Skicka ett PM med din adress så kan jag skicka annonsen från aftonbladet till dig...
|
|
Men någon av alla svensar måste väl ha gårdagens aftonblad och scanner?
Har ett problem med min P800 och hoppas att ni kan hjälpa mig.
Iställt för att Meddelande,kalender,kontakter,bilder och dom andra viktiga applikationerna listas längst upp i menyn så står iställtet alla applikationer i bokstavsordning. En dag bara gjorde dom det och gör så fortfarande. Vet inte om jag råkade ändra på några inställningar. Nån som vet vad som kan har hänt? Det är väldigt störande att bläddra flera sidor för att komma åt dom viktigaste applikationerna.
@UE
Jag har Aftonbladet men ingen scanner...
|
|
Suck, dagens ungsom Ta en bild med din P800 då
Ge mig ditt nummer så skickar jag ett MMS!
|
|
@Leksandsfan
Varsågod (PM), tack så mycket.
Har bokat biljetter till "Sagan om konungens återkomst" nu.
Går kl 00.03 tisdag-onsdag nästa vecka
När vi ringde och sa att vi skulle ha 10 biljetter trodde dom att vi skämtade med dom. Så en kompis pappa fick bekräfta det
|
|
Var f*n fick du tag på premiärbiljetter?
Bor man i en liten stad är det rätt lätt...
Man kunde boka endast via telefon idag 19.30-21.00 (även på lördag går det men då lär det väl inte finnas några kvar) och vi ringde vid 20-tiden från innebandyträningen.
Så här kommer Tisdag-Onsadg se ut för mig nästa vecka:
Tisadag, gå upp 7 för att gå till skolan som börjar 8 och håller på till 14.15. Förhoppningsvis kunna sova lite på eftermiddagen. På kvällen gå in på Esato såklart. Äta. Sticka till bion med mina kompisar vid 22 för att få bra platser, passa på att sova lite innan filmen där inne ,Onsdag, 00.03 Bion börjar, 03.15 bion slutar och jag cycklar hem och är kanske i min säng 3.45-4.00. Gå upp kl 7 och gå till skolan... som tur är har vi inga riktiga lektioner utan jultema, får väl sova på nån lektion
[ This Message was edited by: Leksandfan on 2003-12-10 21:20 ] |
|
Åhh, jag köade "bara" från halv sex när de släpptes kl. åtta. Skulle ha tre biljetter men kunde bara få två till premiären på första raden i varsin kant Så det blev kl. åtta på onsdagen istället.
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
inga problem att få biljetter i storstäderna i heller i sthlm går den upp på nästan 40 biosalonger för premiärvisningen... å det finns rätt gott om platser kvar på några av dom. |
|