Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Delta 9 Joined: Mar 26, 2003 Posts: 193 From: The Netherlands PM |
De T610 kost €450,- bij de Belcompany. Waarschuwinkje, er zit wel een "hiss" in zoals op veel forums van Esato te lezen is.
4000 Miles an hour in a jet-airplane...... GO OUT OF YOUR MIND GO INSANE!!!! |
|
doubleduh Joined: Mar 21, 2002 Posts: 436 From: Culemborg, The Netherlands PM, WWW
|
In alle T610's van de Belcompany? |
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
Is die hiss nog niet opgelost dan? Ik zou de t610 dan echt niet kopen want ik heb dat gehad met een nokia 8210 en dat is zo irritant! Zonde van die telefoon
This message was posted from a T68i |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Er schijnt een sw update te zijn die de hiss verhelpt...alleen nog niet in NL Ik zoek later wel ff hoe het precies zit
|
sharkymark Joined: Jul 01, 2002 Posts: 120 From: Holland PM |
Hebben ze nog steeds niet de nieuwe serie ontvangen. Ik zat er aan te denken een T610 te kopen. Ik wacht wel even totdat ze geen problemen meer hebben.
|
Rickstur Joined: Mar 25, 2002 Posts: 260 From: The Netherlands PM |
de hiss is geen sw related probleem het is de hardware. Alle t610 die vanaf vorige week ofzo de fabriek verlaten hebben het probleem niet. De t610 die het wel hebben kunnen ze gratis laten upgraden (hardware) bij se, duurt alleen wel een weekje of drie!
Dit is ergens beschreven hier op esato het is dus wel second hand info maar het leek mij betrouwbaar.
greetz,
Rick |
|
Excuus en bedankt rick
|
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
Ik vind het ZWAAR kloten van sony ericsson dat ze serverspoints aangeven die geen serverspoints meer zijn(meer dan 1,5 jaar !!! )
die gasten weten niet echt wat servers is denk ik.
Wie weet er een schema voor een datakabel? IK wil een datakabel maken.
tnx
greetz
MEEUW
|
Bart.w Joined: Dec 20, 2002 Posts: 69 From: Madrid, Spain PM |
Kunnen jullie nog via wap/gprs op de site van Esato? Ik kan dat sindskort niet meer. < De gevraagde server kon niet worden bereikt> Heb T_mobile. |
forceabuser Joined: Sep 11, 2002 Posts: 108 From: holland PM |
@htbpilot
ik heb precies het zelfde probleem (p800)
i traded in my n82 for a c702 that is how much i  |
|
hier werkt het nog goed met de site (esato)
|
Owen Joined: May 04, 2002 Posts: 238 From: The Netherlands - Amstelveen PM, WWW
|
Hey Meeuw, zoek je nog steeds een service point? Zoja: Amsterdam, kinkerstraat. Genaamd Teleworld.
Owen
Quote:
|
On 2003-06-05 17:15:14, MEEUW wrote:
Ik vind het ZWAAR kloten van sony ericsson dat ze serverspoints aangeven die geen serverspoints meer zijn(meer dan 1,5 jaar !!! )
die gasten weten niet echt wat servers is denk ik.
Wie weet er een schema voor een datakabel? IK wil een datakabel maken.
tnx
greetz
MEEUW
|
|
Owen den Engelsman |
forceabuser Joined: Sep 11, 2002 Posts: 108 From: holland PM |
het werkt bij mij alleen met +316xxxxx als username
Quote:
|
On 2003-05-30 22:45:53, rogiertje wrote:
hey volgens mij moet je ?Username=password in je url hebben! Dus je username (user@nowmms.com), en niet je nummer!!
|
|
i traded in my n82 for a c702 that is how much i  |
|
Juist en bij mij werkt het dus UITSLUITEND met Vlammetje@nowmms.com mijn nummer doet helemaal niets..
al met al kan meeuw er volgens mij geen touw meer aan vast knopen...
|
|
Tnx all, Het touw kan ik vastknopen. Maar dan nog maakt hij niet eerst verbinding, en dat vind ik strange want bij de rest doet hij dat wel.(so far i know)
Serverspoint in rotterdam zocht ik en heb er 1 gevonden in schiedam ofzo(maar dat weet bianca hoop ik nog )
anyway is de nieuwe update nou wel of niet met new games? ik heb liever stabielere telefoon.
Nieuwsbrief komt er nog aan btw, ben hard aan het werk(ehm )
greetz
MEEUW
|
|