Esato

Forum > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum

Previous  123 ... 264265266 ... 271272273  Next
Author Nederlandse draad... Dutch Forum
herodile
K850 Blue
PM
Posted: 2008-09-18 19:45
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
hoe doet de k850
in ned
woon in thailand
vandaar
l
Vlammetje
C702 Cyan
From: Den Haag
PM, WWW
Posted: 2008-09-20 21:41
huh? Hoe doet hij wat???

[ This Message was edited by: Vlammetje on 2008-09-20 20:42 ]
tranced
LG Nexus 4
From: Santo Domingo, wonDeRland
PM
Posted: 2008-09-20 21:45

On 2008-09-12 12:16:03, Vlammetje wrote:
Guess this is as good a place as any to start learning

when will you start teaching?
I jay0726 | (+3, 0) | Clara, Evita, Mimmi & Victoria | My Pics | Do your job!
Marly
Apple iPhone 6
From: Netherlands
PM
Posted: 2008-09-25 14:49
Heb net het thema voor de C702 bewonderd, ziet er goed uit !

Hoe staat het met de navigatie, werkt het inmiddels betrouwbaar, anders heb je er immers ook niets aan.
"America: please don’t be a Dumpfkopf"
Vlammetje
C702 Cyan
PM, WWW
Posted: 2008-09-29 13:26
Thanks ben zelf ook blij met het thema. Zal er nog wel eens een paar proberen. De navigatie is nog altijd niet mijn beste vriend. Ik heb inmiddels (na laaaaaang wachten) een M2 card binnen, dus ik ga het nu met trekbuddy eens proberen (voorgeladen kaarten....), hopelijk werkt dat beter!
Vlammetje
C702 Cyan
PM, WWW
Posted: 2008-10-01 09:56
zit me af te vragen of ik nu nog UMTS toevoeeg aan mijn abbo, of zal wachten tot het definitief af is ende overstap nnaar t Mobile (yuk) maken??

Oh ja, en is er nog iemand bij het selecteren van T Mobile netwerk nog niet helemaal vanzelf gaat? Ik moet het iedere keer als ik opstart nog handmatig instellen.... anders pakt hij gewoon 'Orange'.
Marly
Apple iPhone 6
PM
Posted: 2008-10-01 20:40
Bij Orange heb je voor het gebruik van UMTS een USIM-kaart nodig, dus wanneer je Orange simkaart ouder dan ongeveer twee jaar is, zal UMTS mogelijk niet werken, tenzij je het UMTS-tekentje in je scherm ziet ?
Of had je UMTS uitgeschakeld ? Dit laatste is beter, wanneer je sowieso geen ontvangst hebt, de telefoon blijft anders naar het 3G netwerk zoeken, wat veel stroom kost.
Zelf gebruiken we (wel via UMTS) het "gewone" Orange World, dus niet Orange World Extra of Orange TV (streaming via UMTS). Orange TV wordt niet meer aangeboden, ik weet niet, hoe het met Extra staat, maar T-Mobile is bezig, de Orange abo's zodanig "uit te kleden", dat mensen willen overstappen, dus ik ben bang, dat dat ook niet meer te activeren is.

Ik weet niet, hoelang je abo nog loopt, maar je toestel is los gekocht en simlockvrij, neem ik aan ? Dan ben je natuurlijk ook niet verplicht, via T-Mobile te verlengen, maar dan ben je wel je opgespaarde beltegoed kwijt.
Ze zullen je wel bellen om je een verlengings-aanbod te doen, waarbij je met behoud van beltegoed naar T-Mobile kunt overstappen. Helaas is een dergelijk aanbod veel minder goed, dan wat je zelf kunt vinden, wanneer je eens op internet "shopt", maar dan is het beltegoed weer weg.
Zelf hebben we, om zolang mogelijk bij Orange te kunnen blijven, in november, resp. maart j.l. nog 2-jarige abo's afgesloten, maar zodra ze aan Orange World komen, zijn we weg, dat is immers een verslechtering, want internet via T-Mobile kost minimaal 9,95 i.p.v. 6,- euro voor Orange World.

Wat de netwerkkeuze betreft, kunnen onze toestellen inmiddels allemaal (met dus tijdelijk 4 abo's) op het T-Mobile netwerk, wanneer je het handmatig selecteert, maar onze reserve K700i en K750i geven na een tijdje weer "Orange" aan, terwijl de P990i en Nokia N95 zowel T-Mobile als Orange in het scherm tonen.
Dit ligt dus blijkbaar aan het type toestel en mogelijk ook eraan, dat de simkaarten in de K700i en K750i bijna twee jaar oud zijn, terwijl de UMTS-simkaarten in de twee andere toestellen nieuwer zijn.

[ This Message was edited by: Marly on 2008-10-01 19:43 ]
rencomp
T610
PM
Posted: 2008-10-04 16:04
Zelf probeer ik zolang mogelijk (dmv handmatige netwerkselectie) op het Orange netwerk te blijven, (ivm beter bereik dan T-mobile) maar sinds gisteren is het in mijn geval niet meer mogelijk om aan te melden op het Orange netwerk, en zowel handmatig, alsook automatisch alleen nog maar t-mobile.

Klein voordeel hiervan is, dat Orange World (wat gewoon World gaat heten) nu ook via het UMTS net van T-mobile werkt. (niet zo heel snel, maar vlotter dan GPRS)
Vlammetje
C702 Cyan
PM, WWW
Posted: 2008-10-06 13:22
Ja, bij mij nu ook standaard T Mobile en eronder Orange.

heb een icoontje in mijn statusbar waar ik het nut niet van weet: vierkantje met een H erin?

Bereik was voor mij altijd al goed, nu nog steeds goed (met T Mobile)

Wbt GPS heb ik inmiddels trekbuddy gedownload, maar ben nog op zoek naar de bijbehorende kaarten...
tranced
LG Nexus 4
From: Santo Domingo, wonDeRland
PM
Posted: 2008-10-06 13:26
How do i say hi in dutch?
I jay0726 | (+3, 0) | Clara, Evita, Mimmi & Victoria | My Pics | Do your job!
rencomp
T610
PM
Posted: 2008-10-06 21:27
Vierkantje met H erin betekend dat je nu gebruik maakt van het t-mobile UMTS netwerk en dat je hierop gebruik kan maken van HSDPA variant wat lekker vlot werkt als je gebruik maakt van een data verbinding.
Vlammetje
C702 Cyan
PM, WWW
Posted: 2008-10-06 21:53
Ah! BlonT zogezegd, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken. Data gaat inderdaad errug vlug, wat mijn gebruik ervan behoorlijk heeft doen stijgen

Ben nu naarstig op zoek naar trekbuddy kaarten, dt blijkt niet zo simpel als ik wel dacht. Je moet ze meest zelf maken, blijkt, en aangezien ik geen windows gebruiker ben, zijn de meeste proggies en tools daarvoor niet zo heel makkelijk binnen mijn bereik. Wat zou er gebeuren als ik gewoon een detailkaart van ozi erin zou knallen?

Oh ja, en volgens mijn moeder kan men geen voicemail meer bij mij inspreken, kan dit iets met de netwerk overgang te maken hebben?
domipost
Hazel
From: Leiden, Netherlands
PM, WWW
Posted: 2008-11-01 20:22

On 2008-10-06 13:26:00, tranced wrote:
How do i say hi in dutch?

Hallo, but just hi is also possible

Ik heb net een W902 gereviewt, leuk ding Niet helemaal tevreden over de camera, alleen Review komt later deze week online op http://www.allaboutphones.nl

Edit: Het ging wat sneller dan geplant, m'n review staat nu al online! http://www.allaboutphones.nl/forum/-review-sony-ericsson-w902-t3863.html

[ This Message was edited by: domipost on 2008-11-01 19:51 ]
Vlammetje
C702 Cyan
PM, WWW
Posted: 2008-11-04 13:06
ga ik straks ff lezen

het voicemail verhaal is niet helemaal duidelijk: Orange heeft hem gereset en toen heeft het korte tijd gewerkt en nu weer niet

Verder heeft t mob al gebeld of ik wel mijn abbo wil omzetten, dat wilde ik dus niet. Overigens een zeer onbeleefd telefoontje! Met geheim nummer, tijdens het eten en meneer had niet het fatsoen om even te vragen of hij gelegen belde! Dat deed hij dus niet en dat heb ik hem duidelijk gemaakt, vervolgens vond hij het erg vervelend dat ik niet even wilde aanhoren wat hij allemaal aan te bieden had. Voordeel: ik weet nu wel de exacte datum waarop mijn abbo af gaat lopen.... kan dus vanaf heden op elk moment iets nieuws shoppen met inachtneming van mijn veelteveel maanden opzegtermijn

Ik zat te denken: vroeger was ik een happy BEN abonnee, tot het werd opgeslokt door t mob. dat was in het geheel geen genoegen, heb nogal wat ruzie met ze gehad Ik wacht het voorlopig met gepast wantrouwen af. Zolang mijn abbo in de lucht blijft, vind ik het prima maar het gedonder met die voicemail staat mij alvast niet aan, en als iemand mij een visitekaartje toestuurt, krijg ik een melding dat ik online een MMS moet gaan bekijken!!! Dat dat achterlijke MMS nog steeds niet toestel-naar-toestel werkt vind ik behoorlijk shocking! wat heeft het dan voor zin?
Nou ja, einde rant maar weer even.

Mijn GPS experience staat voorlopig weer even helemaal stil: Voor trekbuddy moet ik zelf kaarten calibreren, dus gaat nog wel ff duren voor ik dat allemaal gebruiksklaar heb....
Marly
Apple iPhone 6
PM
Posted: 2008-11-05 04:58
Wij hebben nog geen "overstap-aanbod" gekregen van T-Mobile, hoewel twee van onze (tijdelijk) 4 abo's deze maand aflopen. Eentje ervan heb ik opgezegd, het tweede, een sim-only, laat ik voorlopig even doorlopen, als reserve, kijken, hoe het gaat met (Orange) World.
Waarschijnlijk stappen we echter niet over naar T-Mobile, hoewel de dekking, die hier enkele jaren geleden nog slecht was, de laatste tijd goed is.
Maar we wonen nog geen 2 kilometer van de Duitse grens af, je zit hier te snel op T-Mobile D. Heeft soms wel voordelen natuurlijk, zo kon ik prima bellen met T-Mobile D, toen Orange een half jaar geleden eens een paar uur uit de lucht was. Wel wat duurder uiteraard, maar bij Orange gaat dat immers uit de bundel
Maar data-gebruik op een buitenlands netwerk is duur en aangezien ik mijn telefoon meer voor email en internet gebruik, dan om te bellen, wil ik niet altijd moeten opletten, of ik soms op het Duitse netwerk zit.
Dus na Orange zal het wel weer als vanouds, KPN of Vodafone worden, waarbij KPN in het grensgebied de beste dekking heeft. Vodafone UMTS is in Zuid-Limburg uitstekend, maar in Noord-Limburg zijn er nog wel een paar gaten.

Hoe bevalt de C702 inmiddels, na een paar maanden ?
"America: please don’t be a Dumpfkopf"
Access the forum with a mobile phone via esato.mobi
Previous  123 ... 264265266 ... 271272273  Next
Goto page:
Lock this Topic Move this Topic Delete this Topic