Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
ReWrite Joined: May 31, 2003 Posts: 0 From: Norway PM, WWW
|
Ja... Huff.. Kampen var gjennomført dårlig fra norges side.. Danmark tok fullstendig kontroll i første omgang, andre var bedre.. Men ikke mye og skryte av der heller..
Men hvorfor blir ikke tlf oppdaget som en t310?
This message was posted from a WAP device |
|
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Jeg satt på hytta og var dritt sur for at jeg ikke fikk sett kampen på rådhusplassen i går... Ikke like sur i ettertid ;-)
This message was posted from a T610 |
Swag Joined: Jun 21, 2002 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
@Rewrite: hadde samme problemet med Esato og min T310... Send en PM til laffen og spør...
|
ReWrite Joined: May 31, 2003 Posts: 0 From: Norway PM, WWW
|
Ok Swag
Han er norsk, right?
Above the Sky, there is always sun  Or Above the Others, there is always SonyEricsson  |
Jepp. Det er Laffen som eier esato...
|
Alasken Joined: Sep 19, 2002 Posts: 143 From: Stavanger, Norway PM |
*Kjedelig* Skal snart opp og hale flagget hos generalen. |
hehe... Bra det er flere som kjeder seg... Kommer ikke på noe fornuftig å gjøre i dag...
|
Hurrle Joined: Sep 20, 2002 Posts: 47 From: Norway PM, WWW
|
Denne "dagen derpå" er jeg enda mer stolt over å hate fotball. Tenk noe så dumt å bruke tiden på. Landslaget er jo så elendig!
Rally derimot er det bedre med. Solberg ble nr 3 i dag, men hadde det ikke vært for Colin McRae som stoppa midt i veien hadde solberg blitt nr 2.
K800i, M600i |
Er glad i fotball, og spesiellt i landslaget, men i går var det vondt å se på. Har aldri sett dem så dårlig før.... Huff!
|
Hurrle Joined: Sep 20, 2002 Posts: 47 From: Norway PM, WWW
|
Dem har jo ikke klart en dritt etter at Semb tok over! Se å få en ny trener. Hørte på radioen på vei hjem fra hytta at de intervjua flere etter kampen i går og de fleste var enige i at Semb må byttes ut.
Først å fremst grunnen til at jeg ikke liker fotball er at det ALLTID overkjører all annen sport. Det er faktisk sinnsykt mange nordmenn som gjør det bra i forskjellige små og ukjente idretter som vi aldri får se på tv. Her en helg viste de først nesten 10min fotball i Dagsrevyen, så var det 4-4-2 med først repetisjon av akkurat det samme de hadde vist på nyhetene, så var det litt med norsk fotball, så litt utenlandsk fotball og så 5 min med andre sporter, så var det direktesendt fotballkamp i 2 timer til. Altså var det i løpet av ca 3 timer sport den kvelden 2t 55min fotball og 5 min med alle andre idretter trøkka sammen! De nevnte ikke engang at Gjelsten vant åpningsrunden i offshore vm!
K800i, M600i |
Enig med at fotball dominerer fullstendig, og at det kanskje kan være litt dumt, men du må huske på at det tross alt flest som liker fotball i forhold til annen sport. Dette gjelder særlig for de kommersielle kanalene som tross alt skal tjene penger på sendingene sine. Tror ikke de hadde kommet så langt om de hadde sendt 20min med offshore hver dag...
Men, i prinsippet er jeg enig med deg...
|
kristaga Joined: Mar 12, 2002 Posts: 141 From: Norig/Norway PM, WWW
|
Sitat:
|
Hurrle:
Først å fremst grunnen til at jeg ikke liker fotball er at det ALLTID overkjører all annen sport.
|
|
Amen og takk. Jeg er 100% enig. Det er det samme i avisene, et dusin fotballsider og til slutt ei halvside med resten. Jeg er så glad de tapte, for nå slipper vi i hvert fall alt det maset om hvor flinke de er i fotball. "Gi ungene øl før fotballen tar dem", sa en gang en vis mann. Kristian André
[ This Message was edited by: kristaga on 2003-06-08 20:50 ] |
Armin Joined: Mar 22, 2002 Posts: 128 From: Oslo, Norway PM, WWW
|
Fotball er faktisk ikke den mest populære sporten i verden. Formel1 har flest tilhengere på verdensbasis, men i Norge har ikke det helt tatt av. Men fotball er mest utbredt... |
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
hey.. folkens..
da er jeg tilbake og er i god form... ble nok ikke slått ned...
Hadde det sååå jææævlig moro i danmark og fotball kampen glemer vi fort..
vis det er noe dere lurer på eller vi ha de 76 bildene jeg tokk med p800.. så si ifra..
og ja..
jeg ligger fortsatt på topp20
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
Yes, send de gjerne til meg.
|
|