Author |
Swedish Forum |
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
det låter jo lite tsakigt
|
|
dana Joined: Aug 25, 2003 Posts: 112 From: palestina PM |
Quote:
|
On 2003-11-11 17:05:17, Dr. Snuggles wrote:
Vodafone Live! kommer, efter vad jag har förstått, även att finnas kvar hos Vodafone efter att de lanserat 3G.. men det kommer då att kallas nåt i stil med "Vodafone Live! 3", för dem som byter upp sitt abonnemang till UMTS.
|
|
vad händer med våra "gamla" vodafone live lurar om man har en sån kvar ? |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
@dana
eftersom GSM näten kommer leva kvar typ 10-15 år till behöver du inte vara orolig för att du ska behöva köpa en ny telefon så snart Vodafones 3G nät kör igång å de kommer inte tabort Live tjänsterna från GSM nätet bara för att de erbjuder samma (och bättre) tjänster i 3G nätet.
|
@cytech
mmm du har rätt men det jag undrar över är: om jag låser upp min telefon och stoppar in ett simkort från en annan operatör än vodafone, vad händer med live skitet då? live menyn lär ju vara kvar ändå |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
menyerna kommer du ha kvar ändå ja... bara att du väl får nåt felmeddelande när du försöker gå in på vissa alternativ i menyn om du inte har ett Vodafone kort i. |
ok trist men jag kanske kan bli av med menyerna om jag lämnar in telefonen i en butik här i närheten, han sa att det skulle kosta 250 kr att få den återställd till SE orginal.
det som är bra med Z600 är att vodafone inte bränt in sina fula loggor i hela telefonen, finns bara en liten diskret logga under displayen, samt på skalet som sitter på när man köper den, men i lådan finns ett snyggt metallic blått skal,(utan vodafone logga förstås) tar 5 sekunder att byta! |
Sam79 Joined: Nov 25, 2002 Posts: 105 From: Sweden PM |
15.36 idag köpte jag en ny lur.... den var hel i 4 timmar...
min z600 bröts av då jag tappade den ifrån 4 meter...
hoppas bara mitt försäkringsbolag hjälper mig med en ny.... |
Universal Exports Joined: Mar 03, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
Stackars Z600 Hur lyckades du med det? |
sam hur kunde du!
hehe det var klantigt gjort... |
Sam79 Joined: Nov 25, 2002 Posts: 105 From: Sweden PM |
det var inte så svårt... det ringde , jag svarade , jag pratade , jag sa hej då och skulle stänga den med en hand.... o sköt iväg den som om det vore en hal tvål........
tur att jag inte hade sålt min "gamla" |
Oblomov Joined: Apr 07, 2002 Posts: 121 From: PM, WWW
|
Quote:
|
On 2003-11-11 22:31:15, Sam79 wrote:
det var inte så svårt... det ringde , jag svarade , jag pratade , jag sa hej då och skulle stänga den med en hand.... o sköt iväg den som om det vore en hal tvål........
tur att jag inte hade sålt min "gamla"
|
|
Note to self:
Skall vara mer försiktig i fortsättningen då jag öppnar och stänger tellifonen med en hand...
/H  |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
Quote:
|
On 2003-11-11 22:31:15, Sam79 wrote:
tur att jag inte hade sålt min "gamla"
|
|
Hmm...otur!!! Men tur att det inte i sig var något fel på mobilen. * he he* Utan att det var mänskligt fel denna gången. * he he*
The Truth is out there!!! |
@cytech
jag har skickat ett PM till dig |
Krippe Joined: Oct 23, 2002 Posts: 67 From: Sweden PM |
Klämde på en z600 idag. Tyckte den var jävligt schysst. Enligt mig är inte tjockleken nåt problem. Det var ett demoex å de hade inte några säljex hemma så jag kunde tyvär inte få köpa nån. Men har bestämt mig för att köpa en z600 istället för en ny t610 |
ett klokt val =) |
|