Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Goed punt!
En wat verrassend om, nog we op dezelfde dag, een antwioord te krijgen! Dank je wel.
Je hebt me in ieder geval een grote glimlach gebracht
Goed, praktische zaken dan maar: cyaan blauw is mijn kleur..... let's shop..
|
|
Marly Joined: Jun 04, 2006 Posts: > 500 From: Netherlands PM |
Mooie kleur, dat cyaan blauw, apart ook voor een telefoon. Heb hem nog nooit in het echt gezien in de winkels hier, wel op internet.
Neem je hem bij een abo of koop je hem los ?
De laatste jaren, nu er geen cashbacks meer zijn, nemen wij gewoon het abo met de beste aanbieding (doet er niet toe, of we het toestel leuk vinden), verkopen het toestel dan op Marktplaats en creëren zo onze eigen cashback. Dit heeft twee voordelen : we kunnen echt het gunstigste abo nemen, zonder ons iets van het bijbehorende toestel aan te trekken en we kunnen precies de telefoon nemen, die we willen, zonder ernaar te hoeven kijken, of er wel een aantrekkelijk abo bij is.
Ik neem aan, dat je wel weet, dat je voor de voordeligste abo-aanbiedingen het beste op TelecomVergelijker.nl kunt kijken ?
Wanneer ik me niet vergis, heb je een P990i, ben je niet bang, dat je het grote touchscreen gaat missen ? Wij hebben zelf verschillende toestellen en wisselen weleens, maar ik merk toch, dat van mijn twee abo-simmetjes er eentje gewoon altijd in de P990i zit en hiermee dagelijks gebruikt wordt.
Met het andere simmetje wissel ik weleens van toestel en dan moet ik altijd even wennen aan het kleinere scherm .
"America: please don’t be a Dumpfkopf" |
|
Hoi, daar ben ik weer!
Nou de C702 is in bestelling, in blauw en ik ben er nu al, vooraf, erg gelukkig mee. Ik koop hem los, zonder abo, daar ik heel tevreden ben over mijn abo en geen reden zie om eraan te knoeien. (bovendien moet ik nog een half jaar door! )
De P990 is verkocht en ik mis het touchscreen helemaal niet! Sterker nog, aangezien ik dagelijks in de auto zit vind ik toetsen handiger. Ik kano bovendien (vandaar de wens voor waterdicht) en heb jij wel eens geprobeerd een touchscreen in een waterdicht plastic omhulsel te bedienen?
De P990 leverde nog de helft van de aanschafprijs van de C702 op (da's dus mijn cashback) en ik heb nog een oude V800 in de aanbieding, die levert misschien nog zo'n 25 euro op als het meezit en dan is mijn la ook weer leeg (heb ik nu in de tussentijd wel gewoon in gebruik overigens)
En eind van de week moet hij in huis zijn, ik ben benieuwd!
Abo sluit ik misschien ooit nog eens over naar sim only, maar zoals gezegd ben ik best tevreden en zolang Orange-nu-T-mobile daar niet aan knoeit, zal ik het best blijven gebruiken!
Groeten! |
Ja, wij zitten ook af te wachten, wat T-Mobile met de Orange abo's doet, wanneer ze echt structureel iets wijzigen, kun je natuurlijk opzeggen, maar dat willen we liever niet, goedkoper dan Orange World voor 6 euro per maand krijgen we nergens onbeperkt internet.
T-Mobile PIT is wel uitgebreider, maar waarom 9,95 betalen, wanneer een bundel van 6 euro voldoende is ?
Mijn man heeft in oktober een 2-jarig abo afgesloten, dus dat loopt nog tot oktober 2009, maar het mijne verloopt in november a.s., dan kan ik niet meer met Orange verlengen, dus heb ik het op tijd opgezegd en in maart, toen het nog kon en er heel goede aanbiedingen waren, een nieuw abo afgesloten.
Ik hoop dus, nog internet voor 6 euro te hebben tot maart 2010 .
Nu betaal ik wel een aantal maanden dubbel en ik heb ook Orange World meteen geactiveerd, omdat ik niet weet, of dat straks nog kan, maar het resterende beltegoed kan ik immers opsparen.
En, zoals gezegd, het was een prima aanbieding : Orange 20, gedurende de hele looptijd van 24 maanden voor 9,95 euro, met een gratis simlock- en logovrije Nokia E65, die we voor 195,- euro verkocht hebben (leuke cashback ).
Ik hoop, dat de C702 je goed bevalt, het is een heel mooi toestel en idd, aan een touchscreen heb je niets, wanneer de telefoon in een beschermcase zit, ik heb ze meestel in een zacht tasje, van Golla ofzo, zodat er geen krassen opkomen, maar ik kano dan ook niet.
Wij fietsen veel, dat is leuk in Limburg, je kunt alle kanten op, het heuvelland in, naar de Maas, naar Duitsland of België en onderweg een lekker hapje eten .
Mensen uit onze provincie, die kanoën gaan meestal naar de Ardennen, in België of Luxemburg, dat is natuurlijk echt ruig, maar je ziet ze ook wel op de Maas.
Trouwens, wanneer ik jou was, zou ik die V800i, als hij het nog goed doet, gewoon houden, moderne toestellen zijn niet meer zo degelijk, als die van enkele jaren geleden, dan heb je tenminste een fatsoenlijk toestel, mocht er eens iets zijn met je nieuwe foontje.
Want van de meeste verzekeringen krijg je iets als een Nokia 3310 als tijdelijke vervanger, bij reparatie van je eigen toestel. Leuk, wanneer je een high-end toestel gewend bent .
Daarom verzekeren wij onze toestellen niet, we zijn heel voorzichtig en vervangers hebben we zelf wel, door onze kleine verzameling .
Groetjes en veel plezier met je nieuwe mobiel !
[ This Message was edited by: Marly on 2008-08-19 15:26 ] |
|
HIJ IS ER!!!!!
En ik vind hem helemaal leuk en eigenlijk mooier dan het plaatje deed vermoeden. Ben zeer tevreden. Ik heb ook nog even snel Orange World afgesloten..... kan ik in ieder geval het komende half jaar vooruit. Orange/TM had nog geen instellingen voor de C702, die moest ik zelf maar even opsnorren haha!
Heb hem nu een beetje ingesteld, 'mijn' ringtone erop en zo, ik ben verliefd!! Echt een superleuk telefoontje.
|
Fijn, dat hij je zo goed bevalt !
Dus hij is in het echt mooier ? Kun je dan eens een keer een echte foto van hem hier plaatsen ? Want je ziet overal dezelfde plaatjes.
Wanneer je de instellingen voor Orange World zelf hebt moeten opzoeken, let er dan wel op, dat hij voor "gewoon" internet via Orange World verbinding maakt en niet via Internet Access, dat laatste is immers niet onbeperkt, maar heeft slechts 25MB binnen de bundel.
Veel plezier ermee !
|
Dank je wel!
Ik ben nu aan het proberen de GPS aan de praat te krijgen (Wayfinder) maar zodra ik de licentie accepteer gaat hij een 'code verifiëren' en dan krijg ik een foutmelding die zegt please contact your operator. Toch nog maar even naar mijn instellingen kijken dus
Ik zie dat hij ook over the air een sw update klan binnenhalen? Ga ik ook even testen
Enne.... het begint te kriebelen om een eigen themaatje te gaan maken... even zoeken dus naar thememaker software (en even graven in mijn geheugen )
Ik kreeg nog een Orange tevredenheidsonderzoek dus heb me maar weer even zeer tevreden getoond
Foto volgt morgen of overmorgen. Ik vind het een gelikt toestel en ben er erg blij mee
|
|
Maarreh... de internetinstellingen krijg ik nog niet werkend
|
|
www.bel.nl met zowaar keurig nette werkende instellingen (wel 90 ct per setje )
dus nu kan ik verder spelen
|
Photographer Joined: Aug 11, 2008 Posts: 8 From: The Netherlands PM, WWW
|
On 2008-08-11 17:49:26, Marly wrote:
Welkom op Esato en veel plezier hier  !
Tja...het is hier idd nogal stilletjes, maar dat geldt voor de meeste regionale draadjes, de meeste mensen posten toch meer in de algemene topics.
Ik surf hier al 2 jaar rond maar dan op een andere account met een nogal debiele naam xD dus maar ff een nieuwe gemaakt.
Op se-nse heb ik bijna 1500 posts sinds maart 2007 (geen spam lol, alleen gepost in firmware modding) dus ben niet nieuw eigenlijk
Toch hoi ^^
(P.S. 1 week geleden mn nieuwe telefoon opgehaald W910i, super telefoon w580i had te veel gebreken (1 jaar gehad)
[ This Message was edited by: Photographer on 2008-08-21 20:50 ] |
|
Je kan toch gewoon aan laffen vragen om je user ID aan te passen? Heb je toch geen nieuwe account voor nodig?
Hoe dan ook, veel plezier met je nieuwe toestel
|
Je gebruikt WayFinder, zie ik, was dat al voorgeďnstalleerd en heb je er een licentie voor een bepaalde tijd bij gekregen ?
Andere opties voor een niet-smartphone zijn trouwens Nav4All en Google Maps.
[ This Message was edited by: Marly on 2008-08-22 14:13 ] |
|
google maps zit erop maar weet niet of dat navigeert. Wayfinder was inderdaad geinstalleerd, ik merk vanzelf voor hoeling. Nav4all ken ik niet, agps is ook eeen applicatie, schijnt
|
Nav4All is gratis tot 01.01.2010 (uiteraard heb je, net als bij WayFinder en Google Maps wel datakosten), dus mogelijk een optie, wanneer je WayFinder licentie afloopt.
Ook A(ssisted)-GPS verbruikt telkens een (kleine) hoeveelheid data en is bedoeld, om je toestel via internet te helpen, sneller een GPS-fix te krijgen.
Je hebt dus wel een internet-bundeltje nodig met een dergelijk toestel .
Overigens kun je A-GPS na een eerste fix vaak wel uitschakelen, omdat het daarna sneller gaat.
|
jaja, data heb ik (orange world, werkend... tenminste, opnieuw te installeren na de fw update die nu gaande is....
|
|
Access the forum with a mobile phone via esato.mobi
|