Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum Ver.2 |
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
ikke i norge..
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
|
BS'n Joined: Mar 29, 2003 Posts: 67 From: Norway / Askim PM, WWW
|
svergie?
hvet du hvor mye den koster evetunel`? (eller hvordan det dritten skrives )
 it's me  I'm bad to write english, sorry  |
|
den er ikke kommet til europa.. eller.. tror de har fått den i england
Eulogy Joined: Sep 24, 2002 Posts: 174 From: Horten, Norway PM |
Quote:
|
On 2004-01-20 16:13:14, BS'n wrote:
svergie?
hvet du hvor mye den koster evetunel`? (eller hvordan det dritten skrives )
|
|
Og hvor gammel er du? Her er dagens norsk time fra Eulogy. Svergie = Sverige. Evetunel er eventuelt. Jeg foreslår at du følger bedre med i timene dine gutt. Å ja... Hvet = vet
Er ikke det Tyskland som har første rett på den svarte utgaven av T630? De får først så kommer resten av Europa etter.
[addsig] |
BS'n Joined: Mar 29, 2003 Posts: 67 From: Norway / Askim PM, WWW
|
mente ikke Sverige dah...
det siste ordet i samme det.
at går det ann og få skifftet kjerm på t300 slik at den får 4000 farger eller noe sånt??? bare sette inn en t230 kjerm eller noe lignende?
og slik at den får blåtann?
eller må man ta fullstendig ommsettning på tlfen?
det er liksom det jeg mangler. på den føler jeg.
ellers så er den i topp stand. og er fornayd med den.
 it's me  I'm bad to write english, sorry  |
|
nei du kan ikke det..
Alle kundene til T-Mobile får de svarte T630'ene først.. og det er jo T-Mobile i England, Tyskland, Frankrike, USA,....
Eulogy Joined: Sep 24, 2002 Posts: 174 From: Horten, Norway PM |
BS`n: Mente ikke du sverige du lissom? Den må du lenger ut på landet med.
Sonyman: jau, det var det jeg mente eller sikta til.
[addsig] |
|
jeg vet...
Nopoint Joined: Nov 30, 2001 Posts: 62 From: Stavanger, Norway PM |
Hei.
Jeg har en hbh-65 som jeg har brukt mot min p800 en stund nå.
Jeg har også en nokia 6600 via jobben. Problemet er at jeg klarer ikke å koble sammen min 6600 og hbh-65. Nå jeg tar på min bt hf og bruker søk funksjonen på 6600'en, får jeg etter en stund opp at ingen enheter ble funnet!.
Hva er det jeg gjør feil her? er det andre instillinger? ser at de fleste på har fått til å bruke hbh-65 og 6600.
Fint om noen kunne vært behjelpelige med mine spørsmål.
NoPoinT
|
|
du kan ikke pare HBH-65 sammen med P800 og 6600 på en gang. så du må resette headsettet for vær gang du bytter telefonen for og kunne bruke det ;P
Nopoint Joined: Nov 30, 2001 Posts: 62 From: Stavanger, Norway PM |
hmmm... men jeg parer dem ikke samtidig. Jeg har hatt av hbh-65 'en
og skrur den så på til den blinker grønnt, så setter jeg bluetooth "på" på min nokia 6600. går deretter inn på søk. etter en stund får jeg feilmelding at ingen enhet ble funnet.
Vet at bluetooth'en fungerer på min 6600, får den opp på laptopen.
ser i andre forum at hbh-65 skal fungere som en drøm mot 6600, men jeg kan bare ikke få til å finne den med telefonen.
Ser også under instillinger at det står noe om handfree, kan det være jeg må gjøre noe der?
Dessuten klarer jeg bare stille den på/av, mens på p800 kan jeg velge på/av/auto/oppdagbar.
|
|
når du parer headsettet må lampen blinke rødt og grønt. for og få dette til, slår du av headsettet. Når du slår det på holder du av/på knappen inne i ca 30 sec. da vil den blinke rødt og grønt. No er den klar til og pares.. håper du lykkes
kristaga Joined: Mar 12, 2002 Posts: 141 From: Norig/Norway PM, WWW
|
Nå skal dere høre ei trist historie.
Det har vært flott vær i det siste, og jeg har bruka en sparkstøtting litegranne på korte turer i nærmiljøet. Fra der jeg bor går det en liten bakke ned mot hovedvegen. Den har blitt veldig rask etterhvert, og om søndagen gikk det galt. Skikkelig galt. Jeg greide ikke svingen og drog rett ut i brøytekanten. Resultatet var at jeg stupte over styret og landa på den harde vegen via brøytekanten.
Etter det er kroppen rimelig øm på mange steder, men det retter seg opp. Problemet er at T610-en min fikk seg en trøkk 16 i fallet. Skjermen har fått en hvit flekk midt på pluss at det er "stjerner" utover alt (ved bruk av mørke temaer). Heldigvis gikk det bra med den nye bærbare dataen jeg hadde i ryggsekken. Sikkert fordi jeg kjører Linux.
Men problemet mitt nå er hvordan jeg gjør det med reparasjon av telefonen. Det koster vel fort noen kroner? Jeg har en slags telenorforsikring for mobiler, men jeg har glømt å melde utstyrsforandring. Hva sier Telenor hvis jeg melder om utstyrsendring og så krever reparasjon?... Kommentarer...
Kr. A. |
|
vis det er telenor du bruker spiller det ikke rolle om du har endret utstyr. for det er selve simkortet som blir dekket alså: simkort og den telefonen simkortet er i.
Jeg hadde en sak her med en kunde som hadde knust skjermen og det kom på ca 1100 kr og fikse det, men da var det bare skjermen som var ødelagt så det spørs hva som er ødelagt hos deg
jorns Joined: Mar 27, 2002 Posts: 189 From: Oslo, Norway PM |
Spørsmål:
Deskstand CSS-20, kommer den med eller uten usb sync.kabel? |
|