Author |
Ett svenskt T610/T630-forum |
BoinK Joined: May 27, 2003 Posts: 24 From: Sweden PM |
Äntiligen fått ordning på .thm det va inte svårare än att man kunde söka lite här på esato så skall man finna =)
vad gäller banden som man har runt halsen så har vodafone några riktigt nasty att köpa i butikerna. Röda och jävliga.
nåväl, för er som vill ladda teman via mobilen kan surfa till mobil.smisk.us på nallen (t610). jag har plockat hem rätt många från my + t610 + com så det ligger en del där.
[ This Message was edited by: BoinK on 2003-07-12 20:15 ] |
|
Krippe Joined: Oct 23, 2002 Posts: 67 From: Sweden PM |
@brorzan
Verkar fan så, gå tillbaka å klaga.
|
xtrem Joined: Apr 08, 2002 Posts: 257 From: Stockholm, Sweden PM |
brorzan: joo, det är inte den nya. R1L ska det vara om de har uppdaterat den |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Tipset om att lägga en icke användbar som etta i genvägarna för att kunna trycka joysticken till vänster för att komma direkt till genvägarna precis som i t-68i på t-610 fungerar.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
tulle Joined: Dec 22, 2002 Posts: 2 PM |
Någon som vet hur man får webviewer att funka på t610
This message was posted from a T610 |
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
|
Christoffer Joined: Jul 13, 2003 Posts: 0 From: Sweden, Gotland PM |
Någon som vet hur länge de är här på ön då? Är de ännu kvar här? Jag var på tofta här om dagen, men då var det dåligt väder. Så jag såg bara deras bil, stor van med "Sony Ericsson"-text på. Dessvärre blåste deras tält ner så jag tror inte att de stannade så länge den dagen. Men är de ännu kvar imorrn tror ni? Någon som har en aning om när de lämnar gotland?
Synd att min T610 är på reperation nu då, då kan man inte skryta med den heller. Borta 1 vecka så här långt. Nu kan det nog bara ta max 2 veckor till =)
|
dom ska vara på tofta tills i augusti någon gång, men dom finns på andra platser runt om i sverige i sommar. kolla in på campuzmobile.se och sedan turné så ser du ifall dom kommer till en stad nära dig. |
Christoffer Joined: Jul 13, 2003 Posts: 0 From: Sweden, Gotland PM |
Jag lovar att de kan knappt komma mycket närmare mig än till Tofta. Det skulle vara om d evar i Visby då, då är de lite närmare mig =) |
näe det tror jag inte, dom bor möjligtvis i visby s¨å du får väll leta upp vart dom bor |
Mig kommer dem inte ens i närheten av tydligen!  |
xtrem Joined: Apr 08, 2002 Posts: 257 From: Stockholm, Sweden PM |
ähh de kommer ju inte ens i närheten av storstan...(sthlm)
får försöka hitta dem i borgholm om jag hinner med någon semester.. |
Ringde till "mitt" service ställe i Uppsala för att kolla om det var nåt problem med att få uppgradera t610an.
Det var det. SE vill tydligen att man ska skicka telefonerna till dem å inte låta serviceställena ta hand om uppgraderingen.
Får besked imorgon. |
brorzan Joined: Jun 03, 2003 Posts: 114 From: PM, WWW
|
Nu har jag uppgraderat min t610 igen. Den här gången har jag fått R1L. Det servicestället jag går till hade problem med att få mailen från där de påminner om senaste programvaror. Så de fick tanka ner R1L åt mig till sin dator, sen var allt frid och fröjd.
Vet dock inte om jag är så imponerad hittills. Har inte hunnit testa så mycket med min BT200, så hur det är med bluetooth-sprak vet jag inte än. Det nya typsnittet på klockan (skärmsläckaren) var kanske snyggt, men varför är inte klockan centrerad? |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-07-14 17:47:27, Krippe wrote:
Ringde till "mitt" service ställe i Uppsala för att kolla om det var nåt problem med att få uppgradera t610an.
Det var det. SE vill tydligen att man ska skicka telefonerna till dem å inte låta serviceställena ta hand om uppgraderingen.
Får besked imorgon.
|
|
brukar vara så... vill analysera fel på nya modeller då spelar det ingen roll om man bara vill ha en "ynka" uppdatering.. där de mindre serviceombuden inte får uppdatera/laga telefonen skickas den till Anovo eller Engström Telecom. |
|