Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
@Meeuw
Haperde tomtom of stotterde alleen de navigeerstem tijdens het navigeren? Het kon namelijk wel eens het geval zijn dat een te gedetailleerde weergave van de kaart het probleem was, teveel poi's misschien? Soms wil een reset van de instellingen ook wel eens wonderen doen en daarna kijken vanaf waar het fout gaat.
Bij T-mobile heb je tegenwoordig iets van onbeperkt internetten voor 9 euro en 50 cent per maand voor "smartphones", dus bijna hetzelfde als Orange world maar dan iets duurder :
http://www.t-mobile.nl/t-zone[....]e/pocket_internet_tarieven.asp
De tariefplannen van T-mobile beginnen ook steeds meer op die van Orange te lijken, misschien dat ik volgend ook maar eens een flex-abo ga scoren.
Only dead fish go with the stream! |
|
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
Ik had een haperende en stotterende volgensmij hahha ja het was niet helemaal legaal maar had de flitspalen shit geinstalleerd. Maar spv was in alles een beetje traag leek het wel. reactie was traag. De processor was uit een 286 gehaald leek het wel.
Ik zit beetje te twijfelen of ik toch niet naar t-mobile ga want orange krijg ik niks gratis lijkt het wel....
tnx so far...  |
|
Toch raak ik beetje in verwarring met dat t-mobile internet gebeuren. http://www.t-mobile.nl/persoo[....]foons_en_tarieven/ps1.76.3.asp
Bedoel waar zijn die tarieven dan voor enzo?
9,50 onbeperkt internetten mobiel, het lijkt vna niet als je daar even door surf op die links.
|
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
Volgens mij zijn die tarieven voor het inloggen op de t-mobile wifi-hotspots en het inbellen via gprs gebruikmakend van het internetprofiel, maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Maar hoe dan ook komt het bovenop de bundel die je per maand neemt, dus je bent sowieso het bedrag van je bundel + 9,50 euro kwijt. Lijkt me dus alleen voordelig als je heel weinig belt en meer een portable msn-freak bent.
|
Voor wie er nog een gratis simkaartje bij wilt hebben
https://www.easymobile.nl/landingpage/landingpage3.html
Geldig t/m 13 maart 2006!
|
opvallend staan nergens de actie voorwaarde in. of kijk ik er overheen? |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
ik zie dat ik alweer ruimschoots te laat ben
|
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
Ik heb er anders nog steeds geen gehad. Had wel zo'n simkaartje besteld |
|
Het val niet mee om mobiel uit te zoeken en zo goedkoop mogelijk hem te krijgen:P(waar tomtom op kan dan he)
T-mobile is onbeperkt internetten op hun eigen sites. Dat vind ik dus niet onbeperkt. Sterker dat is het gewoon niet dus. Google kost dus gewoon geld.
Eigenlijk ergens een klacht in dienen. Maar waar.....
De telecome menier lulde zich er mooi omheen toen ik zei dus das niet onbeperkt. " nou ehm jawel in zoverre dat het wel op de t-mobile sites is. En t-mobile heeft ook een soort google..."
s200 leek me ook wel mooi dingetje btw.
groetjes,
Nog steeds vogelgriepevij MEEUWIE
|
|
hullo allen, ik ben eindelijk weer eens online
|
*Jojo* Joined: Oct 15, 2003 Posts: > 500 PM |
Hi Vlammetje! Snak tijd geen ziet hier op Esato. . . Wat bent u op naar onlangs geweest? Ik hoop dat iedereen goed met u en Michael is - hehehehehehehehe.
[addsig] |
|
ha die jojo!
Ik heb Michael al in geen twee jaar gezien of gesproken maar het zal best goed met 'em gaan hoor. Hoogste tijd dattie weer 'es deze kant uit komt
Met mij gaat het beter, ik ga weer eens verhuizen, ik woon hier tenslotte alweer 5 weken.... tijd om te gaan!
Verder geen nieuws, nieuwe baan bevalt, ik heb het er maar druk mee, huisje bevalt dus niet, vandaar dat ik maar eens wat groter ga wonen.... over 3 weken ziet alles er al weer veel beter uit.
Nou mazzels!
(enne.... succes met de babelfish vertaling he ) |
|
Jo, nog steeds zoekend voor abbo overigens. Jullie nog wat bijzonders gedaan?
Ehm abbo. orange deur uit, nieuwe nemen. Wat doet orange met mijn 500 inmiddels per ongelijk opgebouwde smsjes? weggooien! ja u leest het goed. Kan niet meer omgezet worden naar pre-pay of wa eva. stom he ?
orange word er niet beter op. :'( snik
|
@vlammetje - Dat is mooi om van u Marga te horen! Ik hoop slechts dat iedereen goed ook met Michael is. . . Gebruik u nog steeds de 'pen' dat ik u gaf? Heeft de inkt uit reeds gelopen? Vergeef alstublieft mij (opnieuw) voor de problemen ik had veroorzaakt u steun dan hier aan Esato. . . Ik hoop meer van u Marga te zien. . . Als Esato zeker nodig meer van u van hierop heeft. Neem de Zorg als altijd!
[addsig] |
@meeuw - Ja. . . Bedankt voor het 'abbo' ding. . . Sinaasappel, purper of wat ooit kleur, zal doen met die mij paar. SMS doe geweldig aan mijn einde mijn vriend. . Ik hoop dat een dag wij SMS hier kunnen sturen. . Van mijn einde tot van de joue. Ik hoop dat het allese een OKAY!
[addsig] |
|