Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
Kan me voorstellen. ik heb pc omdat ik er regelmatig iets nieuws in zet of dingen test. owja heb ook nog laptop das wel leuk en aardig maar denk dat ik toch voor pc kies want aan mijn laptop valt weinig uit te breiden.
|
|
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
Ja, ik ben toch absoluut niet technisch Wil al een jaar wat extra geheugen in mn laptop en moet nog steeds gebeuren. Weet niet eens watvoor geheugen erin zou moeten dusja... Maar voor wireless is een laptop echt super. En daarnaast makkelijk op te bergen. |
|
zucht... altijd van uiterlijk he
werk geheugen van laptops zijn meestal erg duur.
sd moet je hebben. en ik denk dat er 128 nu in zit of iets ?
[ This Message was edited by: MEEUW on 2006-02-05 18:56 ] |
|
Ja 128 nog steeds moet toch nog minimaal wel 128 bij. Had paar weken terug besloten om em zelf maar eens open te schroeven om te kijken of er wel geheugen bij kon (niet dat ik dat zelf kon zien maar toch). Maar de enige schroevendraaier die we hier hebben paste niet. Dus komt nog wel een keer. |
|
misschien handig om te kijken of niet beter nieuwe laptop kan kopen.
Dat ding is nog wel 500 euro waard. 100 euro gaat je werkgeheugen kosten.
ehm naja laten we zeggen 600 euro verkopen die laptop. gaat je het 300 euro extra kosten als je er 1 bij de aldi haal
|
|
100 euro?? Dat meen je niet. Ik had dit juist als alternatief voor een nieuwe laptop. Ik wou een alienware laptop en ik weet niet of je dat merk kent, maar dat red je niet met 600 euro. Dus toen dacht ik als ik beetje werkgeheugen erbij doe is veel beter, want qua snelheid is mijn laptop verder snel genoeg. |
|
wat is je type laptop en het merk ?
|
|
Micromaxx (is van Medion), maar ik ben niet van plan om mijn laptop te verkopen hoor. Want ik wil perse een blauwe laptop net als nu en die zijn moeilijk te krijgen. Op die alienware na dan... |
|
Ik denk dat je deze moet hebben.
http://www.alternate.nl/html/[....]ductDetails.html?artno=I8NC26&
zelfde 256 shit kost 95 euro btw. waarom weet ik niet, want heb niet zoveel verstand van laptop geheugen.
Maar als je naar die winkel gaat dan zetten ze eht er zo even in voor je denk ik.
512 kost 109 euro zag ik in een blik.
Koop een blauwe spuitbus dan word laptop vanzelf blauw.
|
|
Zou opzich denk ik aan 256 wel genoeg moeten hebben (dus 128 erbij). 39 euro gaat nog wel. Maar eerst moet die laptop een keer open om te zien of het wel past. Een spuitbus is wel heel drastisch. Ik vind deze gewoon mooi. En op een nieuwe laptop moet ik sowieso meer bijleggen dan 100 euro. Heb een tijdje terug eens gekeken voor een nieuwe laptop (toen de mijne kapot leek) maar dat is niet normaal wat die kosten als ik een snellere wil dan ik nu heb. Ik kijk dus wel ff voor dat geheugen. Thanks voor de link iig. |
|
dat doen ze wel allemaal voor je joh dat kijken.
gewoon dom houden en lief kijken.
en stap eens af van de look altijd. dat scheeld je hoop geld. dan toch geen blauwe ?
het gaat er meer om of hij goed functioneerd lijk me
|
|
Bij vrouwen ligt dat anders he? Ik moet er ook naar kunnen kijken. En het is niet alleen het blauwe kleurtje, de doorzichtige toetsen zijn ook wel tof. En de vorm enzo... Ik ben gehecht aan mn laptop ofzo  |
|
Nou niet bij alle vrouwen ligt dat anders hoor.
|
|
Oh dan ben ik gewoon apart Net als met die samsung e700. Dat was echt een mooi ding, maar acheraf waren de specs echt helemaal bagger. |
|
Ja nee joh duh? Ik dacht dat je het had uitgezocht welke de beste mobiel was. Ik ook halen. nou dat was de laatste keer dat ik me liet adviseren door een meid ...
Nu heeft mijn vader hem btw
Die is er wel blij mee. alleen de batt gaat snel op. Het voordeel is wel dat je bierflesjes met dat ding kon openen
|
|