Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
@Alasken Svaret på PM'en din er nei, T610 er ikke ute her i Spania. Sorry men jeg klarer ikke å sparke igang Opera'en på P800, GPRS-roaming har visse begrensninger.
This message was posted from a P800 |
|
BS'n Joined: Mar 29, 2003 Posts: 67 From: Norway / Askim PM, WWW
|
går det ikke og starte IE (Internet Explorer)
 it's me  I'm bad to write english, sorry  |
BeeWee Joined: May 23, 2002 Posts: 178 From: Kristiansand, Norway PM, WWW
|
IE på P800 kommer ikke til å skje...takk gud får det
|
Alasken Joined: Sep 19, 2002 Posts: 143 From: Stavanger, Norway PM |
@tranquil:
Ok, må sannsynligvis vente til neste lønning (to uker) før jeg har råd til den uansett...kjipt det da, å dra fra Norge den samme dagen t610 kommer til butikkene (ifølge SE-man hvertfall).....jaja, når jeg har valget mellom to uker i Spania eller t610 velger jeg nok Spania....blir to uker ekstra å vente, men de går nok fort når jeg er på kongeferie.
gleder meg no.
[ This Message was edited by: Alasken on 2003-06-05 10:01 ] |
|
Hehe, to ukser i spania...to uker med T610...jaja det spørs om du ikke drikker opp alle pengene i spania da
|
Hehe, det er akkurat det....men tror ikke det blir drikketur...mer sånn slapp-av med litt drikking innimellom...det er jo billig der da....må uansett se ann pengebruken med tanke på den 3-ukers ferien jeg skal på rett etterpå... |
|
Kan tenke meg billigere land enn spania å drikke i da, men i forhold til gode gamle avgiftslandet Norge, billig ja!!!
|
Hehe, har ikke vært der før jeg da, men ser for meg at det ikke koster 50 spenn for en halvliter...uansett er det jo ikke samme drikkekultur der nede..ikke den gode gamle norske flatfylla  |
|
Du tar vel med litt kultur fra gamlelandet da?
|
Hehe, får se på det...blir nok ett par fyller ja, men meninga med turen er som sagt å slappe av..blir digg det.. |
kristaga Joined: Mar 12, 2002 Posts: 141 From: Norig/Norway PM, WWW
|
I tordenværet i natt gikk laderen min føyka. Heldigvis har faren min en R310s, som har samme lader som R520m, må ta en tur innom pr. uke og lade litt. Forresten, har SE noen planer om å komme med en oppfølger til R310? En vanntett/støvtett/støtsikker telefon? Et problem med den forrige er at den ikke har T9. Ellers er den kjempegod. Faren min jobber som septiktømmer. En dag mista han telefonen ned i en septiktank! Da var det bare å tømme tanken, ta opp telefonen (som lå på bunnen) og gi den en vask. Funker like fint enda. Kristian André |
|
Hadde en R310, den tålte alt, bortsett fra når en kamerat som klarer å ødelegge alt "mistet" den ut fra 5 eller 6 etasje, husker ikke helt hvilken. Før det hadde den tålt alle etasjene før Savner den nesten litt, betalte vel 500 for den ny eller noe sånn...
Var kongefylletelefon, litt stor og treig på sms, men...tålte så og si alt!
Håper de kommer med en oppfølger til den, gjerne med T610 hardware...(nesten en våt drøm det)

[ This Message was edited by: BeeWee on 2003-06-05 10:37 ] |
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
ferdig med engelsk.. 8 sider på 2 timer og15 min..
This message was posted from a P800 |
|
Hehe, åssen gikk det da tror du?
|
Digg det da...gikk det bra? Er du ferdig med skolen nå? |
|