Author |
Swedish Forum |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@Darkman
Håller med dig. Usch För motorola och NEC.... Men kontantkort är viktigt att de får fram snart. Fast jag antar att de vill få igång så mycket som möjligt först.
The Truth is out there!!! |
|
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
När startar Telia sitt 3g-nät?Jag vet att det var ihop med någon annan operatör kommer inte ihåg vem?
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Telia har tillsammans med tele2
This message was posted from a T65 |
rob Joined: Aug 13, 2002 Posts: 151 PM |
@GEORGIA REBEL
Läste nånstans att de skulle dra igång starx efter nyår. |
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@emanuelj
Jag tycker att det är designen som skiljer mest så köp den du tycker är snyggast.
Jag skulle köpt z600.
|
floke Joined: Jan 23, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
Kan nån rekommendera en mobilbutik i Sthlm som har många BT headset? Jag vill inte beställa från nån webshop och se att det inte passar mina öron eller har dålig ljudkvalitet.
Vore mkt tacksam för några tips... |
Krippe Joined: Oct 23, 2002 Posts: 67 From: Sweden PM |
@floke The PhoneHouse har väl de flesta, Siemens, Nokia, Se och Bluespoon. Tror de har Jabra oxå. Annars har Clas Ohlson Jabra.
Vet ingen butik som säljer Plantronics.
Såg på Pricerunner att priset på z200 är 4500kr. Låter jävligt dyrt.
|
floke Joined: Jan 23, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
Är den nån speciell butik du tänker på? Det finns ju ganska många spridda över stan. Vilken har bäst sortiment? |
bluestar Joined: Dec 14, 2002 Posts: 90 From: Gotemburgo, Suecia PM |
T610 med Djuice, är de simlåsta?eller kan man ha någon annan operatörs simkort i?
|
Krippe Joined: Oct 23, 2002 Posts: 67 From: Sweden PM |
@floke
Ring 020-99 10 00. Det är till Phonehouse. De kan svara på dina frågor. |
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@bluestar
Jag är nästan säker på att den är operatörslåst.
Men du kan ju använda det nya djuice kontantkortet i (1,75kr till alla när som helst)
|
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@bluestar
Problemet är att jag bor i småland och där finns inte det där stc mobil. Harr inte lyckats hitta en t610:a med djuice abb för 0kr någon annanstanns. Någon som har hittat det? |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-09-20 13:17:15, bluestar wrote:
T610 med Djuice, är de simlåsta?eller kan man ha någon annan operatörs simkort i?
|
|
kan bara bekräfta det som redan skrivits... de T610:or som säljes med Djuice är operatörslåsta å funkar endast med Djuice abonnemang/kontantkort. |
Silvetisson Joined: Dec 11, 2002 Posts: 4 From: Sweden PM |
@ppcrockar
jag läste att du rekomenderade BlueTake BT007, har tänkt skaffa den, men är det den samma som BlueTake BT007SV??.... |
ppcrockar Joined: Mar 04, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@ Silvetisson
Ja, det ska vara samma. BT007 finns i två olika paket BT007SV och BT007DV där det senare paketet innehåller två stycken bluetooth donglar.
Se bara till att ladda ner senaste mjukvaran och installera den istället för den som kommer på skivan. Den senaste innehåller en hel del förbättringar. |
|