Author |
Swedish Forum |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Ringde till den här butiks kedjan STC mobil. Alla t610:or med djuice abb var slut buuuuuuuu bähhäää.... Uch nu börjar jag snart grina.......
Ringde till en phone house butik och där kostade den 799 kr med djuice deluxe ska jag slå till eller kommer det att komma några fler 0 krs med djuice deluxe?
Enligt min kalkyl blir det totalt efter alla månadskostnader mm ca 3000 kr
[ This Message was edited by: emanuelj on 2003-09-16 14:54 ] |
|
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@mood
Ok...har klarat 65p om jag fattade rätt skall det betyda 65 spänn. Men när lägger man på dessa? Vet du det? Eller det kanske inte funkar med Halebopkort?* he he*
The Truth is out there!!! |
moood Joined: Jan 13, 2002 Posts: 9 From: Sweden PM, WWW
|
Det var ett tag sen jag fick pott via sidan men så har jag ju Telia-abonnemang. Det funkar nog inte med Halebop. Du får rapportera om du får nån pott eller ej...
[ This Message was edited by: moood on 2003-09-16 22:46 ] |
rob Joined: Aug 13, 2002 Posts: 151 PM |
Hej!
Har en fråga som inte rör mobiltelefoner, men det kanske finns nån "Word-kunnig" person här på forumet som kan hjälpa mig. Jag kör OfficeXP, och i programet Word så har funktionerna "spara" och "skriv ut" försvunnit från menyn "Arkiv" (vet inte om fler val har försvunnit men de e dessa jag behöver). Har gått in i "Visa"/"verktygsfällt"/"anpassa" och valt att återställa standardvärden för menyerna men de dyker inte upp några val för att skriva ut och spara.
E det nån som möjligtvis har en lösning på problemet?
Tacksam för svar!
Tack på förhand
/Rob |
Sam79 Joined: Nov 25, 2002 Posts: 105 From: Sweden PM |
skulle bara testa luren....
This message was posted from a P800 |
Läste ni att det går att swappa SIMkort mellan en 3g mobil och GSM-mobil? I Italien och England så har visst folk blivit lite trötta på de stora 3Gmobilerna så att de har upptäckt möjligheten att swappa till en GSM-mobil och ringa billiga samtal ändå. Man kan visserligne itne använda 3g tjänsterna. Jag har själv alltid trott detta vara möjligt. 3 I Sverige säger att detta inte är möjligt, men "Mobil" har testat och det funkar även i Sverige. Läs mer... på Mobils sida. )
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Jag var på telia idag och hörde att dom nya lurarna skulle komma ut sista veckan i SEP eller 1:a i OKT.
|
Låter ju bra!!! |
Dirre Joined: Jul 08, 2003 Posts: 60 From: Sweden PM |
Se min tråd om "vilken typ av mobilanvändare är du?" på mobilsajtens forum.
http://www.mobilsajten.com/forum/viewtopic.php?t=96
Någon som anser sig vara på nivå 5? |
@Dirre
Har redan kikat in där... * he he*
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Jag är nånstans mittemellan nivå 4 och 5...
Är nästan nivå 5 men jag har ingen 3g lur eller byter varje halvår utan 1 gång om året... så eftersom jag är 14 och inte har en chans att ha råd till att klara detta på nivå5 tycker jag att jag kan få lite "handikapp" och nå upp till nå 5
+ att jag är med i expertpanelen på Pricerunner och kanske ska få testa mobiler åt dom.
[ This Message was edited by: Leksandfan on 2003-09-18 16:10 ] |
Tycker ni att jag ska köpa en t610:a eller ska man vänta på z600? |
kallingen Joined: Jan 13, 2002 Posts: 282 From: Karlstad, Sweden PM |
Jag ligger på nivå 5 ändå, gott och väl.
3pionjär åt Tre ;D
Fint.
Sincerly,
Joakim Käll, Sweden
|
mange69 Joined: Oct 07, 2002 Posts: 366 From: Sweden PM |
@emanuelj
Det beror väl helt på hur mkt pengar du vill spendera...
Du måste väl se till ditt behov. Om du inte vet själv så lär du ju inte behöva någon av dem.
Om du bara är ute efter en cool senaste telefon och har pengarna ska du nog vänta... |
darkman Joined: Dec 29, 2002 Posts: 138 From: Sweden PM |
Jag vill att Z1010 ska komma:D More 3G to the people:D Jag vill inte gå och köpa nån NEC jag vill ha SonyEricsson, det är Svensk kvalitet blandat med Japanskt teknink:D Det är grejer det:D!!!!
--P1i-- |
|