Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
AppA Joined: Oct 29, 2005 Posts: 68 PM |
Dank jullie wel voor de informatie.
Ja ik heb ook veel oplichters meegemaakt op marktplaats, maar ze zijn best makkelijk te herkennen (meestal). Ik zelf haal alles op of maak ik persoonlijke afspraken.
Maar al dit gedoe te voorkomen met de frontjes/spuiten/garantieverval kan ik gewoon opnieuw de advertentie op marktplaats posten en even kijken hoe het gaat. Meestal zijn die mobieltjes nog onder garantie en weinig gebruikt.
groeten,
appa
((( ~ ))) |
|
masterp Joined: May 28, 2004 Posts: 250 From: nederland PM |
@ bezz , ik heb net bij mijn w800 gekeken maar ik heb het dus ook , ik denk niet dat het echt schadelijk zal zijn , is me zelfs niet eerder opgevallen tot ik jouw post zag ,
btw , ik ben de laatste tijd niet vaak meer op esato , heb route 66 voor mijn p910 gehaald , dus ben ik vaak aan het touren , paar kleine foutjes gezien , zelfs 2 x goed blijven hangen maar ben errug blij ermee
toedels
proud owner of a  800i ,  200i ,  p910i + route 66 mobile 2006 and a  hbh-600 , gave my  k800i to my girl ( enjoying my new WII and DS lite  ) |
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
Zit er ook op route 66 een flitspaal patch of iets dergelijks op voor flitspalen enzo?
|
AppA Joined: Oct 29, 2005 Posts: 68 PM |
Quote:
|
On 2005-11-16 12:42:49, MEEUW wrote:
Zit er ook op route 66 een flitspaal patch of iets dergelijks op voor flitspalen enzo?
|
|
dat zou wel wat zijn met een auto-update functie van een adres... ^_^
((( ~ ))) |
|
tomtom heeft die functies allemaal ja. jammer dat ik mijn c500 verloren ben anders had ik het kunnen laten zien.
Gelukkig rij ik nooit te hard dus nodig heb ik het niet
|
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
Zijn er nog een beetje leuke cashback acties eigenlijk? Na het weekend had ik helemaal geen beltegoed meer. Dus moet nog even een opwaardeerkaart gaan halen (voor het eerst dus toch nog netjes). Maar ik zoek nu een leuke actie met zo'n gratis abo ofzo. Alleen hoor ik daar de laatste tijd niks meer over  |
|
Orange doet niet aan cashback geloof ik. wel korting.(de helft betalen ofzo)
Verders genoeg cashback acties.
Ff zoeken gsm.pagina.nl
Mijn record bij het uitzoeken was om rond de 30 euro p/m abbo te zitten en 450 euri terug te krijgen. |
|
Ik was ook niet van plan om bij orange te blijven. Maar echt een hele tijd terug was er een actie dat je een abonnement kon afsluiten en dan net zoveel geld terugkreeg als dat het abo je ging kosten. Dus had je een jaar lang een gratis abo. Zoiets lijkt me wel wat. Maakt me niet uit hoeveel ik terugkrijg, als het de kosten maar aardig dekt. Anders kan ik net zo goed bij prepay blijven, maar ik zal die pagina eens checken. |
|
Gratis bellen wie wil dat niet? waarom niet zoiets gedaan dan?
Ja ach ehm 200 min bellen voor 5 euro in de maand is toch wel te doen dacht ik
|
|
Toen had ik nog een paar honderd euro beltegoed, ik denk das zonde. Stom natuurlijk achteraf, maar dat was ook al een hele tijd terug. Ik dacht tegen de tijd dat mijn beltegoed op is dan is er vast wel weer zo'n actie. Anders neem ik gewoon sim only idd. |
|
Zonde ? van wat ?  |
Katrien Joined: Oct 09, 2005 Posts: 0 PM |
Weet iemand hoe ik de WAP instellingen moet instellen voor mijn p910..Via SE site lukt het niet, gebeld met KPN en die zegt dat ik GIN moet gebruiken...snap er geen ene snars meer van..(ps heb ook ergens gelezen als je eenmaal imode hebt gebruikt kan je problemen ondervinden)
Weet iemand of je uberhaubt imode kunt gebruiken op 910???
Daarnaast kan ik ook niet meer emails ontvangen via zonnet..althans pop3 server geeft geen toestemming..
Iemand antwoorden...Bedankt alvast...groeten Katrien |
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
wap via CSD (inbelverbinding) bij KPN kan alleen met abo, GPRS internet access kan ook alleen maar icm abo.
Wel kan je de GPRS verbinding gebruiken die gebruikt wordt voor Imode (moet je wel eerst Imode geactiveerd hebben, enu, POP toegang heb je hiermee niet, dus de ingebouwde mailclient kan je niet gebruiken, wel kan je gebruik maken van webmail
GPRS toegang:
APN: portalmmm.nl
gebruikersnaan: (geen)
wachtwoord: (geen)
proxy:
gateway adres: 10.10.100.10
Poort: 9201 (imode, beperkt tot 10KB per pagina) en 5080 (volledige pagina's) |
|
goed bezig rencomp
|
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |