Author |
Swedish Forum |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Ett bättre köp är en bluetooth dongle som funkar i båda riktningarna vilket inte kablarna gör
This message was posted from a T610 |
|
frepese Joined: Sep 08, 2003 Posts: 0 From: Sweden PM |
Hej.
Idag dog vibratorn på min t300. Bara helt utan vidare. Har försökt allt jag kan komma på. Jag har inte tappat den i backen eller varit vårdslös på nått annat sätt (som jag kan komma ihåg iaf). Nån annan som varit med om detta? I så fall, hur löste det sig? |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
Någon som kan hjälpa mig? Min T300 har nu gjort det igen. Den har allokerat en massa filer till min spelkatalog. ( Skrev detta i T300 forumet, men ingen verka kika in där längre). Detta brukar tyda på spel som inte raderats ordentligt, men hur får jag reda på vilka spel detta handlar om? Jag har redan laddat ned de spel som jag vet att jag haft i mobilen och sedan raderat dessa igen, men ändå så finns dessa 149 Kb kvar i minnet. Hur skall jag bli av med detta?
The Truth is out there!!! |
ThreeX Joined: Dec 21, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@GEORGIA REBEL
Kan bara hålla med..
Lite sökande på nätet och du hittar lätt en BT-dongle billigare än i af SE-original USB-kabel.
Har två MSI-6967:or (en hemma och en på jobbet) och tänker då aldrig köra kabel mera! (Mer än för att uppdatera FW på S55:an)
Happy owner of: Ericsson GH198, S868, SH888, R310s, T10s, T28s, A2618s, T39m x2, T68m, T66, SE t68i, T610, S700i, Nokia 2110i, 6210, 8310, 8850, 8890 and 6680 Siemens S55 |
@ThreeX
Kör med samma dongle och är helnöjd.Slipper bla att telfonen laddas som den gör med usb-kabel.Detta sker ju trots man bara ska koppla in kabeln fem min.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
3301 Joined: Aug 01, 2002 Posts: 124 From: sweden PM |
@floke
jag har beställt biljetter på SF:s wapsida flera gånger och de gick jättebra. jag har inte beställt biljetter på ett tag nu. men jag har för mig att de strulade lite sist jag försökte..
men SF har ju gjort om lite .
man kan tex inte förhandsboka mer än ett viss antal platser i biosalongen .då menar jag inte att du inte kan beställa mer än 5 biljetter åt gången , eller vad de nu är, utan den totala mängd biljetter dom ger ut till förhandsbokning. dom har en limit för de beroende på hur stor salongen är.
vet inte om detta gjorde dig klokare... men de finns ju alltid internet annars.. =)
// 3301 |
floke Joined: Jan 23, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
@3301: Visst kan man använda internet men ibland är man ju på vift :-) Jag får inte ens upp förstasidan i t68an. Kan du prova det i din nalle?
This message was posted from a WAP device |
@floke
ska göra de om jag kommer ihåg de..
kan inte ha telefonen på på jobbet =(
// 3301 |
bergstream Joined: Sep 01, 2003 Posts: 1 From: sweden PM |
Hej
Fungerar en USB Bluetooth lika bra som en BT Dongle ?
När man ska ansluta till en annan telefon via BT så kommer det upp en ruta om att man ska slå in en kod.
Vad är det för kod och var ändrar man den ?
mvh//Johan |
Välj en kod själv så gjorde jag
This message was posted from a T610 |
ppcrockar Joined: Mar 04, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Nån här som vet nått om att klona SIM-kort? Nån som testat?
Anledningen till att jag vill göra det är att jag tänkte använda en T200 (som jag har liggande) som extra telefon. Skulle vara bra när man gör saker som man inte vill ha med sig T610. Vill helt enkelt kunna ha en telefon med migi ibland som man inte behöver vara det minsta rädd om.
Är ju jobbigt att plocka in och ur SIM-kortet för att byta telefon. |
@floke
jag testade sf:s wapsida å de verkade fungera bra..
jag beställde dock inte några biljetter..
men jag kunde välja film å tid å sånt..
// 3301 |
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Jippi! Nu har jag beställt en Mineral Grey P800!!!
Kostade endast 5315 kr.
Har aldrig sett nån mineral grey i verkligeten bara på bild.
Är den snygg?
Jag bara längta till nästa vecka skulle ta 2-7 dagar (snabbast möjligt)
...men innan jag får telefonen måste jag gå på tråkigt konfimationsläger =(
För övrigt har jag frågade om car-100 funkar till p800 och fick detta svar:
--
Hej !
Tack för att ni kontaktade Sony Ericsson Customer Care Center.
Har i dagsläget ingen spec. för vilka modeller CAR-100 kommer fungera
med.
Vänliga hälsningar,
/Anders
Sony Ericsson Customer Care Center
--
|
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Var köpte du den? Akta dig för att ta med den till skolan någon kan ju vilja ha den! Bara ett viss ta inte illa upp. Själva ska jag nog köpa z600:an när den kommer ut, önskar att det var november (för det är väl då den kommer?
This message was posted from a T65
[ This Message was edited by: emanuelj on 2003-09-11 11:21 ] |
Universal Exports Joined: Mar 03, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
Kvartal fyra tror jag. Kan lika gärna komma i Oktober (men kommer troligtvis i December ) |
|