Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
de klaagmuur is er niks bij  |
|
Janet_k500i Joined: Sep 03, 2005 Posts: 57 From: The Hague, Netherlands PM |
Klopt er zijn genoeg banen, maar ik wil wel een normaal betaalde baan en geen 4euro meer per uur krijgen. Wil betaald krijgen naar wat ik kan. Vandaag wel een leuke dag gehad, me vriend weer eens gezien zijn spulletjes gaan kijken voor ons toekomstige huis bij de ikea. Gewoon lekker goedkoop mooie dingen gezien. Daarna gewoon samen met hem gekke foto's gemaakt buiten en daarna saai thuis met mijn ouders op de bank gezeten. Morgen paar uitzendbureau's langs |
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
Vertel wat kan je en wat zoek je zoal?
Ben reuze benieuwd.
Ik ben dus ook op zoek naar een baan btw. Maare werk nu bij hout fabriek. das goed betaald 8 a 7 uri in uur geloof ik. Wel kut werk maargoed beter dan uitkering.
En ik kan rustig rond kijken voor echt leuke baan.
Morgen vrije dag. lekker eitje als start. daarna frituren en sollicitatie brieven schrijven .
fijne avond allemaal
grz
MEEUW
|
Nou heb 2jaar bij een incassobureau gewerkt, en 2.5 jaar lang sales werk voor gouden gids. Doe nu soort van callcenter werk, mensen Rond etenstijd bellen of ze een pensioen analyse willen het betaald redelijk 9euro ex provisie maar is niks voor mij. Wil normale sales of incasso werk doen |
|
Hahaha of onder voetbal wedstrijden
Grrrr .
incasso gebeuren zou er toch wel werk zijn?
Gezien de economische ontwikkelingen
|
Ja inderdaad, en ik kan dan nooit zelf voetbal kijken, en bij incasso moet je mbo afgerond hebben of hbo en minstens bejaard zijn. En ik ben pas 20 jaar. Dus ik heb het nog al moeilijk om een echte baan te vinden.
 |
|
bejaard? Ik kom alleen maar vacatures tegen met zo veel mogelijk ervaring en zo hoog moegelijke opleiding en liefst 14 jaar.
Maare je hebt geen diploma's ofzo?
Zet je cv eens online
En zijn er niet nog meer dingen die je leuk vind om te doen?
|
Mijn cv staat al op werk.nl maar ik ben bijna nooit meer op de computer omdat ik niet meer mag omdat ik nu al twee maanden geen kostgeld heb betaald. Ik heb alleen de havo gedaan. Daarna moest ik gaan werken om bij te dragen in het gezin. En andere dingen kan ik niet doen want daar heb ik toch geen ervaring in. Uitzendbureau's willen me niet eens inschrijven omdat ik geen mbo en hbo heb. Maar ik ga in januari beginnen met international communication management, alleen daar heb ik ook geld voor nodig 
|
|
Is de horeca niks voor je? In loon ga je er dan weinig tot niks op achteruit en diploma's heb je niet nodig. Je hebt dan ook niet dat ze 5 jaar ervaring vragen ofzo. |
forceabuser Joined: Sep 11, 2002 Posts: 108 From: holland PM |
aaaah eindelijk weer eens een postje met ellende van mij, na een hele tijd afwezig te zijn geweest.
bij t-mobile hebben ze een nieuwe bundel genaamd "pocket internet totaal", hierbij is het mogenlijk om voor 9.5€ per maand ONBEPERKT gebruik te maken van GPRS
nu heb ik de klantenservice gebeld met de vraag of ik ook zo'n bundel kon afsluiten, dit kon wel maar dan moets ik ene PDA of ene MDA hebben.
ik had nu voorgesteld dat ik de instellingen die je bij deze nieuwe bundel kreeg gewoon instelde op mijn bestaande telefoon (d750i/p800), maar dat kon niet, want ze zouden in hun systeem kunnen zien met wat voor een type telefoon je online komt.
nu mijn vragen:
1.
mogen ze discrimeneren op type telefoon?; waarom moet je bij de ene telefoon je helemaal blauw betalen en bij de andere slechts 9.5€
2.
zullen ze echt kunnen kijken wat voor een type telefoon je hebt?, en is er geen manier om dit te spoofen? (bijvoorbeeld via een andere browser, of ietwat aangepaste instellingen), ik vind die 9.5€ net teveel om het erop te gokken
i traded in my n82 for a c702 that is how much i  |
masterp Joined: May 28, 2004 Posts: 250 From: nederland PM |
dat is volgens mij om hun branded mda atjes aan te prijzen
proud owner of a  800i ,  200i ,  p910i + route 66 mobile 2006 and a  hbh-600 , gave my  k800i to my girl ( enjoying my new WII and DS lite  ) |
|
Volgens mij kunnen ze dat echt niet zien. Dat is net als bij orange, als je dan de klantenservice belt voor gprs of mms instellingen van een model wat ze niet verkopen krijg je ze niet. Ook niet als je daarna om t68i instellingen vraagt voor op dat nieuwe model. Dan moet je nog een keer bellen en gelijk om andere instellingen vragen. Ik weet niet hoe dat bij t mobile werkt maar 9 euro is idd wel wat veel voor een gok maar het zou moeten werken denk ik.
This message was posted from a Z800 |
Bij Orange betaal ik 6euro per maand voor onbeperkt. En het is voor bijna elk toestel |
forceabuser Joined: Sep 11, 2002 Posts: 108 From: holland PM |
Quote:
|
On 2005-10-06 16:07:38, masterp wrote:
dat is volgens mij om hun branded mda atjes aan te prijzen
|
|
de klantenservice mederwerker zij ook dat het over "normale" PDA's ging
i traded in my n82 for a c702 that is how much i  |
|
Quote:
|
On 2005-10-06 16:51:00, Janet_k500i wrote:
Bij Orange betaal ik 6euro per maand voor onbeperkt. En het is voor bijna elk toestel
|
|
Dat is anders. Je hebt wap en internet data zeg maar.
naast de onbeperkt heb je ook 2mb internet verkeer.
Mobieltje kunnen ze zien wat je voor iets hebt.(je ziet wel eens stats staan van bezoekers)
Daarbij is het het zelfde als met pc. Op site kan je ook zien wat voor os, resolutie, enz enz de bezoeker allemaal heeft.
PDA en MDA's hebben daarbij windows gebeuren dus denk dat het daar aan te zien is. Ik zou even zoeken er zijn er vast meer die met deze vragen zitten.
grz
MEEUW |
|