Author |
Swedish Forum |
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Ingen som vet nån annan sida med icke orginal skal till t300?
|
|
darkman Joined: Dec 29, 2002 Posts: 138 From: Sweden PM |
Till Silvetisson: Nej men jag har en MP3 spelare som är väldigt bra men inte hörlurarna om jag har dom i örat ett tag såå blir öronen aldeles öma:( Och jag kan tänka mig att det är samma typ av hörlurar till Radion som till MP3n eller vad tror du????
--P1i-- |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@Silvetisson
Sätt fast de där svarta pluttarna på hörlurarna så blir de jätte bekväma!
Ljudkavliteten i radion är lysande!
Du kanske har dålig mottagning? |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
Någon som läst Kameramobilstestet i tidningen "Mobil". Är det sant att de skrivit att NOKIA 3650 är den bästa kamera mobilen? Om de har, på vilka grunder?
The Truth is out there!!! |
Silvetisson Joined: Dec 11, 2002 Posts: 4 From: Sweden PM |
@darkman
ja du de kan va så... de e nog samma.. fan va kast egentligen sony borde kunna göra bra grejer... men det kan va så att motag. är dålig... den passar till T610 ska bytta till den i slutet av månaden.. hoppas den inte är lika känslig som T68i, och att den är snabbare.... |
xtrem Joined: Apr 08, 2002 Posts: 257 From: Stockholm, Sweden PM |
Någon som vet var man kan köpa (i sthlm) en sådan datakabel man behöver för www.sonyericssonserver.com? |
jnorberg Joined: May 12, 2002 Posts: 122 From: Sweden PM |
tjena
har hittat en bugg i t610... när man har igång timern och får ett inkommande samtal "fryser" tiden på timern och går inte igång igen... inte särskilt allvarligt men ändå en bugg... någon mer som kan testa? |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@xtrem
På kjell & co har de den kabeln http://195.67.69.169/kocny/infovisa.asp?35588
198 kr.
Köpte denna kabel för att synka min t65:a men det visade sig att det var en t28 kabel....
Så jag fick löda om några trådar i den för att den skulle funka som en vanlig SE kabel.... |
fimpiel Joined: Mar 14, 2002 Posts: 132 From: Sweden PM |
Kanske inte så intressant, men jag fick min nya T610 idag efter att ha fått en begagnad av Telia! Men nu har jag en ny, blå och fin:-) Den blåa är riktigt snygg i verkligheten, så jag är nöjd! Stabilt med tillverkningsvecka 29;-)
This message was posted from a T610 |
mange69 Joined: Oct 07, 2002 Posts: 366 From: Sweden PM |
Någon som vet vad som är speciellt med profilen TTY i T610? Den har ju en annorlunda symbol i displayen... |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-08-14 10:54:26, mange69 wrote:
Någon som vet vad som är speciellt med profilen TTY i T610? Den har ju en annorlunda symbol i displayen...
|
|
Det är när du har kopplat till ett TTY (teletypewriter) tillbehör.
utrustning för att kommunicera via textinmatning. Döva använder det tex när de kommunicerar via texttelefoner. Använder du tex ett chatboard så växlar telefonen till TTY profilen. Liknande finns även i senare versioner på T68i. |
alexander Joined: Jun 13, 2002 Posts: 38 From: Sweden PM |
Jag köpte en SE T610 för några dagar sedan och är mycket nöjd med den. Dock undrar jag om det är möjligt att byta skal. Kan ett servicecenter byta skalet utan att garantin försvinner? Undrar även vad ett sådant skalbyte skulle kunna kosta? |
Quote:
|
On 2003-08-17 09:37:43, alexander wrote:
Jag köpte en SE T610 för några dagar sedan och är mycket nöjd med den. Dock undrar jag om det är möjligt att byta skal. Kan ett servicecenter byta skalet utan att garantin försvinner? Undrar även vad ett sådant skalbyte skulle kunna kosta?
|
|
Du kan inte själv byta skal (om du inte vill att garantin ska försvinna dvs). Du kan få det bytt på ett serviceombud, men då får du samma färg som du har nu och du får betala för det (räkna med minst 500-600kr för bytet). |
MindStorm Joined: May 17, 2003 Posts: 140 From: Sweden, Stockholm PM, WWW
|
Gäller det även om man har med sig ett annat skal som man lämnar in till dem? OEM-skal från eBay går ju att få tag på för en hyfsad penning.
Har själv två extra skal till T610:an...
Funderar på att lacka om det ena skalet... |
@MindStorm
Byter man mellan färger kan man få problem med garatin på framtida reparationer då färgen inte stämmer med modellnumret. Dessutom kommer kostnaden hos serviceombudet fortfarande hamna lika högt då materialet ingår i kostnaden (detta är dock lite beroende vilket serviceombud man går till), så då förlorar du ju på det om du köpt skalet på annat håll. |
|