Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
Zover ik het merk gaat het allemaal wel goed,tja met het mooie weer van de afgelopen tijd minder met mobiel bezig ja(was lekker nat in Dalem,leek wel alsof dijk was doorgebroken)ik heb orange opgezegd per 21nov,ben dan pas echt (free) ready met een flink opgespaard tegoed..wat dat betreft zijn ze niet moeilijk bij orange...
This message was posted from a T610 |
|
masterp Joined: May 28, 2004 Posts: 250 From: nederland PM |
ik ben niet anti mobiel geworden , maar is een tijd mooi weer geweest waardoor ik veel buiten ben geweest (fotoos maken)
en wist nix bijzonders om te melden
proud owner of a  800i ,  200i ,  p910i + route 66 mobile 2006 and a  hbh-600 , gave my  k800i to my girl ( enjoying my new WII and DS lite  ) |
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
Wat vinden jullie van de nokia n91 ? Met 4 gb hd .
IK vermoed dat dat mijn volgende toestelletje gaat worden.
|
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Quote:
|
On 2005-07-07 02:09:32, masterp wrote:
@ vlam , ik voel me nu zwaar beledigt , wij kunnen er tog nix aan doen dat wij achterliggen *kijkt beetje vreemd om zich heen * op de rest van NL |
|
Nee en ik kan er niets aan doen dat mijn oren daar niet op ge
Quote:
|
On 2005-07-07 02:09:32, masterp wrote:
btw ik let nooit op de naam van de persoon ( van een bedrijf ) waar ik mee bel , als ik mijn ei maar kwijt kan
|
|
Ik wel.... best wel eens nodig.... maar bij Vodafone overvalllen ze me op 1 of andere manier altijd nogal... ze praten zo rap en de naam is al gepasseerd voordat ik het in de gaten heb
Tis vandaag niet zo geweldig mooi weer... jammer wel... eindelijk een vrij weekend en dan kan ik nog niet naar het strand
|
|
Geen mooi weer ? het is prachtig weer!
En het blijft ook nog wel ff mooi weer zo te zien. naja moooi weer. 50 zon http://www.knmi.nl/voorl/weer/meerdaagse.html
|
masterp Joined: May 28, 2004 Posts: 250 From: nederland PM |
@ vlammetje , ik bedoelde ermee dat veel mensen limburgers slecht verstaan , en je hebt gelijk dat ze vaak rap praten aan een hulpdesk enzo..
[ This Message was edited by: masterp on 2005-07-11 15:21 ] |
|
Jullie moeten gewoon meer op terrasjes gaan zitten. En verschillende natuurlijk. Dan wen je er beter aan en kan je zo goed als iedereen goed verstaan  |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
het erge is dat ik best wel limburgs kan verstaan ik heb vrienden in limburg, kom daar la vanaf mijn geboorte (naar het schijnt zelfs al voor die tijd )
Maar het lukt me maar niet aan de telefoon. Blijkbaar regaeer ik dan toch meer op mimiek dan ik dacht, en minder op de eigenlijke spraak....
|
sexychocolate Joined: Jun 05, 2003 Posts: 144 From: The Netherlands, Amsterdam PM, WWW
|
dacht ik laat maar weer eens van me horen hier.
Lang niet geweest maar de bookmark zit er nog steeds in.
Groeten,
Alexje
[addsig] |
|
hoihoi,
Ik had nog een leuk orange story beloofd .
Afin ik was dus maanden geleden mijn mobiel verloren. Ik blokkeerd.
Zegt dat wijfie dat gaat u wel 35 € kosten. Denk: yeah right, ken orange. de groeten .
Nou na een maand of 2 heb ik weer eens opgebeld en gedeblokkeerd.
toen 1 keer gebeld ofzo over iets en nog iets.
Een half weekje later heb ik gebeld dat mijn mobiel raar deed en dacht dat het aan de simkaart lag enzo.
Die man uitleggen waar het allemaal aan kon liggen bla bla bla, je kent het wel.
Ik zeg dat ik het niet vertrouw en toch maar ff nieuwe simkaart wou. Dat ging me dan 25 € kosten. Denk nou, das mooi verdient 10€.
Man zeg dat ik het 1 en ander nog even moest gaan testen.
Ik dag erna gebeld dat ik alles geprobeerd had zoals die man had uitgelegd maar dat de simkaart(waarschijnlijk door het testen ) het nu helemaal niet meer deed.
Plaats simkaart staat er op de mobiel, maar die zat er al in. Nou mr (ik dus he ) dan moet u nieuwe simkaart.
(kunnen jullie het nog volgen btw?)
Ik zeg ja hoeveel gaat me dat dan kosten?
In dit geval niks mr.
Goedzo orange zo ken ik jullie weer.
Dus 5 min nog geen eens: 35 € verdient, naja verdiend....
afin orange prettig om zaken mee te doen
dus komt mijn teller al op zo'n 225 a 275 euro wat ik er ongeveer heb uitgeluld . En we gaan gewoon verder. zit al te bedenken wat mijn volgende actie is hehehe
groetjes,
MEEUW
[ This Message was edited by: MEEUW on 2005-07-27 23:59 ] |
|
http://www.esato.com/news/article.php/id=627
De toekomst word denk ik een mobiel: een mp3 speler, digitale camera, navigatie systeem enz enz.
leuk
|
stephanj Joined: Jul 31, 2005 Posts: 6 From: netherlands PM |
blijkbaar zijn wij nederlanders een van de weinige mensen die nog over iets anders dan mobiele telefoons kunnen praten ghehehe
zomaar een bevinding van iemand nieuw op esato... |
|
Welkom
gooi je verhalen maar op forum hoor
|
|
btw, zoek nog unox kwartet kaarten. Heeft iemand ze over of wil iemand ze ruilen?
Mail of pm me plz.
tnx
www.grooveit.nl/unox.htm
|
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
Helemaal vergeten dat dit draadje er ook nog was, maar zo te zien hebben nog niet echt veel Nederlands sprekende forumleden dit draadje gevonden.
Anyways, ligt het aan mij of wordt het tegenwoordig steeds moeilijker om een 1-jarig contract af te sluiten / verlengen? Het kost steeds meer moeite om een mooie 1-jarige aanbieding te vinden na het afschaffen van die subsidies, al zijn die sim-only acties niet slecht natuurlijk als je toestel nog in goede staat verkeert.
Only dead fish go with the stream! |
|