Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Quote:
|
On 2005-06-01 20:15:33, rencomp wrote:
Waar een avond'je stappen in Groningen al niet goed voor is. eindelijk, vanaf vandaag(1juni) goedkoop(er) bellen in het buitenland met Vodafone passport, ontvangen van gesprekken kost 99cent,daarna niets meer, zelf bellen,99cent, en daarna 25cent/per minuut.(als vrachtwagenchauffeur ben ik hier zeer gelukkig mee) voor de vakantiegangers een uitkomst! (Zelfs als je in Australië zit hoef je niet meer op te passen als je gebeld wordt)
This message was posted from a T610
|
|
GODZIJDANK! dat was echt heel hard nodig! geldt dit ook voor bestaande contracten?
|
|
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
ja, dit kan ook voor bestaande klanten. je kan een sms sturen met de tekst: AAN naar 4444
of de klantenservice bellen, er is een nieuwe optie in het menu opgenomen.
het tarief voor bestaande klanten is wel, iets anders,
of orange deze stap gaat doorvoeren via hun freemove alliance weet ik niet, in italië doet TIM het wel.. |
|
Het begint alweer goed
Het antwoord SMS-je van 4444 luidt als volgt:
Quote:
| Momenteel kunt u de dienst niet begruiken. Probeert u het later nog eens |
|
En jammer genoeg nog steeds niet uit de bundel
Toch op een dag maar eens overstappen naar Orange
|
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
tja orange ..... Er komt misschien nog een mooi sterk verhaal van mij met orange hahhaa
|
met vodafone moet je wel eens geduld hebben.dat bericht kreeg ik eerst ook.een halve dag later stuurde ze dit:afz 30300313:uw aanmelding voor vodafone passport eerder vandaag is alsnog succesvol verwerkt.vanaf morgen kunt u voordelig bellen op vodafone netwerken in het buitenland..dus zal wel goedkomen denk ik..meeuw, sterke orange verhalen? sturen ze gratis nieuwe sim op,incl de spv m1000 gratis, plus jaar lang free82,50 gratis...hahaha zal wel mooi zijn...
This message was posted from a WAP device |
|
in dat geval ga ik ze even mijn adres geven
ik wacht het af..... voorlopig nog niet naar het buitenland (net terug ) dus ik kan het altijd 'later nog eens proberen'
10 tegen 1 dat ze zoveel aanmeldingen krijgen dat ze ze niet snel genoeg verwerken kunnen!
|
|
kan nog steeds niet aanmelden dus heb nu de klantenservice gebeld m het te laten regelen.
|
Quote:
|
On 2005-06-04 17:31:45, Vlammetje wrote:
kan nog steeds niet aanmelden dus heb nu de klantenservice gebeld m het te laten regelen.
|
|
vreemd zeg :-s maarja als het uiteindelijk maar geregeld wordt...
succes ermee  |
|
Ik ben wantrouwig geworden....... ik zou er niet van opkijken als ik naar het buitenland ga en daarna weer een vette rekening gepresenteerd krijg.....
|
masterp Joined: May 28, 2004 Posts: 250 From: nederland PM |
@vlammetje , heb je nog iets gehoord van voda over die korting in het buitenland ?
@meeuw , nog geen nieuw toestelletje gehaald ?
proud owner of a  800i ,  200i ,  p910i + route 66 mobile 2006 and a  hbh-600 , gave my  k800i to my girl ( enjoying my new WII and DS lite  ) |
|
Zij zeggen dat ze mij aangemeld hebben (klantenservice dus). Nog niet kunnen testen of dat ook zo is.
|
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
Als je ermee naar het buitenland gaat zou ik voor de zekerheid nog maar een keer bellen, of je moet de naam hebben van degene met wie gesproken hebt. Bij orange zeggen ze meestal ook elke keer als je belt wat anders. |
|
Ik versta bijna nooit de naam van die Limburgers
Maar idd tot nu toe is nog niets met 1 x bellen naar de helpdesk opgelost geweest. Voor het eerst sinds jaren ben ik dan ook helemaal niet zo onder de indruk van Vodafone.
|
masterp Joined: May 28, 2004 Posts: 250 From: nederland PM |
@ vlam , ik voel me nu zwaar beledigt , wij kunnen er tog nix aan doen dat wij achterliggen *kijkt beetje vreemd om zich heen * op de rest van NL
btw ik let nooit op de naam van de persoon ( van een bedrijf ) waar ik mee bel , als ik mijn ei maar kwijt kan
proud owner of a  800i ,  200i ,  p910i + route 66 mobile 2006 and a  hbh-600 , gave my  k800i to my girl ( enjoying my new WII and DS lite  ) |
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
Hoihoi,
alles goed met iedereen? dacht even dat iedereen anti mobiel geworden was hiero . Het was zo stil
Ik had een spv gekregen van orange als ik mijn abbo van verlengde en kreeg hem gratiz als ik abbo nam van 40 euri.
Afin gedaan ondanks ik wist dat er tarief wijzegingen kwamen.
Die kwamen er en heb toen na 2 maanden 40 omgezet naar 32,50 en 150 sms bundel. was ik zelfs goedkoper uit dan die 40.
Afin het systeem liep niet echt helemaal. Het omzetten ging niet goed. Dus om lang verhaal kort te maken. Ik heb 2 maanden kunnen bellen en smsen en het heeft me niks gekost. Heb nu om 70 euro op te bellen en 225 smsjes.
Dus in 2 maanden zijn er alleen maar 74smsjes afgegaan. (waar dat ene smsje gebleven is i don't know.)
Grappig dat orange .
Overigens komt er na maandag weer een leuk verhaal van orange aan hahahaha
groetjes,
Casper
|
|