| Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
jeg jobber i telekiosken vestkanten i bergen..
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
|
|
Armin Joined: Mar 22, 2002 Posts: 128 From: Oslo, Norway PM, WWW
|
Det var ganske dyre priser du postet på T610...
Jeg jobber på Telehuset og der selger vi T610 til følgende priser:
Nytegning/videreføring: kr. 3995,-
18 mnd binding Primær-abb: kr. 2995,-
18 mnd binding Skala/Oyo-abb: kr. 3395,-
Kontantkort/uten abbonnement: kr. 4295,-
Og telefonen er IKKE låst på Telenor!
Vi venter å få inn en del T610'er i midten av neste uke.
Det er ganske rart, fordi Telekiosken som holder til 100m unna oss pleier alltid å være billigere på mobilene sine, alt ifra 200 til 600 kr.
|
Swag Joined: Jun 21, 2002 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Sikkert litt forskjell fra butikk til butikk i forhold til konkurranse forhold. Er Telekiosken en franchise?
|
|
Ja...
Men de må følge de prisene som Telekiosken bestemmer sentralt.
SWAG: Driver og ser på nettbutikken til Telekiosken og der er alt av SE-produkter billigere enn Telehuset... Så da kan vi slå fast at Telekiosken er rimeligere enn Telehuset...
[ This Message was edited by: Armin on 2003-06-03 20:31 ] |
|
no vet ikke jeg vilken priser de har på østlandet.. men det er prisene våres her i bergen.. og jeg for min på tirsdag sånn som alle andre butikker i norge for som har bestillt hos telefast og var blant de første som bestillte.. men jeg for min gratis uansett jeg no da..
|
Men dere må følge de prisene som Telekiosken bestemmer sentralt. Det er ingenting med øst og vest å gjøre...
SWAG: Driver og ser på nettbutikken til Telekiosken og der er alt av SE-produkter billigere enn Telehuset... Så da kan vi slå fast at Telekiosken er rimeligere enn Telehuset...
|
Swag Joined: Jun 21, 2002 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Okay...
|
|
Prøver egentlig bare å få opp post-antallet mitt.. Finner ikke på no bedre å snakke om...  |
|
sjekk her da
http://www.sonyericsson.com/no/spg.jsp?page=start
SE Z1010 er ikke inne under kommer snart mer... weeeeeeeee...skal haaaaaa...
og ikke heng deg opp i prisene på nettbutikken våres.. de stemmer ikke uansett..
|
Ja, men ikke tro at Z1010 er rett rundt hjørnet for det. Det kan være 136 243 forskjellige grunner til at den ikke er i Kommer snart-seksjonen. Har du lagt merke til at mobiltelefoner nesten aldri ligger i Kommer snart-seksjonen, det er tilbehør der. Jeg er 99% sikker på at alle de tilbehørene som nå ligger i Kommer snart-seksjonen vil være på markedet lenge før Z1010.
Ikke misforstå, jeg har lyst på den jeg og...  |
|
jeg vet.. men når de setter det over at det skal være tilgjengelig.. så syns jeg det burde være det rimelig sjappt.. Gjett hvem jeg skal plage med det temaet i morgen da...??
Z1010 er kun i norge under produkter, i serie og andre land er den fortsatt under cooming soon
er faktisk en del små land som får den, danmark, finland, polen,... dette var spenende...
[ This Message was edited by: Sonyericsson-man on 2003-06-03 20:51 ] |
|
Syns du ikke at det er ganske naturlig at Sverige er det første landet som får Z1010? Hvorfor er ikke Z1010 listet opp på www.sonyericsson.com/se da? Der finner man Z1010 i Kommer snart seksjonen. Som jeg sa så er det 136 245 forskjellige grunner til at Z1010 ikke er satt opp under Kommer snart på Norges sider. En av dem er at telefonen faktisk er rett rundt hjørnet, en annen grunn er at de rett og slett har gjort en feil. Nekter å tro at Z1010 kommer til Norge før Sverige... |
Pkll Joined: Mar 23, 2002 Posts: 26 From: Oslo, Norway PM |
SE-Man: Trives du i Telekiosen?? Ser at de søker folk i Oslo, lurte på om jeg skulle sende søknad, men søknads fristen gikk ut på søndag.
Har du noen erfaring med butikkenen i oslo??
 PKLL  |
|
nei.. men jeg halp zand med og tipse noen butikker i oslo om og få jobb..så vi r seo han får...
Men du får jo masse fordeler i telekiosken
jeg elsker jobben min.. liker den utrolig.. spes at jeg prøvde i 3 år og få jobb i en..
|
Er det noen der ute som vet om noen som gir gratis hjemmeside plass (trenger ikke mye, holder med 1 mb eller mindre) som støtter PHP? Vil gjerne legge ut kalenderen min på nettet..
Har leita i over en måned, men finner ingenting... |
|
|