| Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Owen Joined: May 04, 2002 Posts: 238 From: The Netherlands - Amstelveen PM, WWW
|
Nou mensen, ik krijg morgen Of eigenlijk vandaag het bericht of ik door ben of niet.... Allemaal voor mij duimen! |
|
|
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
ja ben benieuwd of al dat ronselen van stemmers nog geholpen heeft
|
|
Ja, ik hoop van wel!
Maar ja, ff afwachten nog steeds! Heb nog geen bericht gehad!
Owen |
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
Ik ben benieuwd of je het geworden bent, ik had iig ook op je gestemd. |
|
En? Weet je al wat? Mag je mee?
|
|
Nou mensen, ik weet het nog steeds niet! Ik moet alsnog morgen mijn Chinese Visum gaan ophalen... Dus ik hoop alsnog morgen. Duurt wel een tijdje zeg! Maar ja... ik hoop dat ik 1 van de finalisten ben...
Owen
PS. Alsnog bedankt voor de steun he? |
|
wat houden ze je lang in spanning zeg!
|
petshopboy Joined: Apr 09, 2004 Posts: 0 From: Holland - Almelo PM |
Hoi, Ik ben nieuw hier, en om meteen met de deur in huis te vallen: ik heb een probleem met mijn S700i >>>
Is er een mogelijkheid om op de pc (win XP SP2) door de S700i te browsen. Bij de T610 was dit makkelijk geregeld, nu kan ik nergens een icoontje of het juiste programma vinden (ook in de SE map bij de programma-lijst niet), om in de telefoon te kijken.
Bij de T610 kon je dan kijken in drie mapjes, waaronder afbeeldingen en melodiën.
Het zou wel handig zijn als dit ook met de S700i kon.
*** ik heb de software van de installatie CD volledig geïnstalleerd!
Wie helpt mij?!
Groetjes |
|
Nou kheb wel wat nieuws.. Maar helaas ben ik op dit moment 1 van de back-ups. Nu dus hopen dat 1 van de finalisten de papieren niet geregeld krijgt... (ALLEMAAL DUS NOG FF DOORDUIMEN)
I will let you know asap!
Owen |
Koenie Joined: Mar 24, 2005 Posts: 0 PM |
Ik heb een K500i, maar niet met Nederlandse menu's en T9. Nou vind ik dat eerste niet zo erg, maar dat tweede is wel lastig met SMSen. Heeft iemand enig idee of ik dat kan laten veranderen? Of kan dat worden aangepast met een firmware upgrade via de website en een DSS-20/25? |
|
oh owen je houdt ons wel in spanning zeg!
koenie als je via de site update krijg je een update van exact dezelfde versie als wat je nu op je toestel hebt. Dat zal dus geen nederlands gaan opleveren.
Flashen via setool of total server of davinci, denk ik. (is niet gratis) davinci ondersteunt volgens mij wel DSS25 overigens.
|
Vlammetje: Juist, aan een update van wat er nu opstaat heb ik niets. Ook al omdat er al R2AE033 opstaat, en voor zover ik zo snel zag, is dat de nieuwste.
Nou heb ik geen DSS-20/25, en als setool/davinciteam het ook met een goedkopere kabel doet, dan kan ik beter die kopen. Even zoeken dus...
Bedankt! |
|
setool doet het wel met een T28 kabel maar verkoopt op dit moment geen credits. valt dus even af.
|
En davinciteam zegt in mooi Engels:
9-03-2005 - Error connecting to FTP.
FTP area not works, flash files not available.
please be patient, all will be restored as soon as possible.
Dat is alweer drie weken terug, dus dat schiet ook niet op. Ik zal ook maar eens in een ander forum om raad vragen... |
Rokin#128 Joined: Oct 13, 2003 Posts: 160 From: Amsterdam PM |
Hmmm,
Koenie staat met 3 posts nog steeds op 1 qua aantal posts en PetShopBoy heeft nul posts terwijl hij toch echt een postje heeft gezet.
Esato is een beetje win de ar... lol
(\__/) ( O.o ) ( > < ) On to world domination! |
|
|