Author |
Swedish Forum |
rogge361 Joined: Jul 14, 2003 Posts: 0 PM |
Mrb 18
Jo, jag funderar på att köpa en, men jag vill inte lägga 300-400 spänn på en usb kabel. Alldeles för mycket. |
|
Mrb 18 Joined: Feb 19, 2002 Posts: 299 From: PM |
En till wap adress med ringsignaler (imy):
http://twilightwap.com/mobile/mobile.asp
Nej usb kabel är ingen bra investering köp hellre
en infraröd eller blåtand länk, med en kabel är nämligen
kommunikationen enkelriktad dator till mob men med en trådlös överföring kan du skicka åt båda hållen, själv har jag en gammal kabel tyvärr..
Mvh Johan
Power to the people=SAAB turbo |
Krippe Joined: Oct 23, 2002 Posts: 67 From: Sweden PM |
Nån som vet nån sida med mobilsvars svar där man kan lyssna på dem innan man beställer? |
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
tjenare på er i värmen,. vart kan man ladda ner ICQ till t610?
tacksam för hjälp snarast! |
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Nu kan man ladda ner ett slags Snake spel till SE-lurar med mophun helt gratis! Läs mer här: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=33331&forum=29 |
Jag har skaffat en kabel till min T610 och jag vill få över spel och teman som jag har laddat ner till datorn till mobilen, men jag har inte den blekaste hur man gör, Jag har winzip 8.1 men vet inte hur man gör för att föra över objekt från datorn till mobilen. Vore schyst om någon kunde förklara.
TACK |
cooler1914 Joined: Jul 18, 2003 Posts: 1 PM |
anyone try games in
.? |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@Robin_(ned något nummer)
Om jag inte missminner mig, så finns det ingen SONY ERICSSON modell som stödjer everföringa till mobilen från datorn via kabel. Bara irDA och Bluetooth klara det.
The Truth is out there!!! |
PP Joined: Jul 12, 2003 Posts: 2 From: Sweden PM |
robin_87:
Du kan antingen använda ett program som heter "Sendfile" eller "float´s media controller". Du hittar dom på.
mint610 punkt com
Glöm inte de tre dubbel w:en innan.
Lycka till.
[ This Message was edited by: PP on 2003-07-21 11:03 ]
[ This Message was edited by: PP on 2003-07-21 11:04 ] |
dego Joined: Jan 10, 2003 Posts: 2 PM |
Hello, mobile lovers...
Jag sitter och funderar på att skaffa abonnemang via Universal Telecom. Är det någon som har erfarenhet av dessa lirare som har lust att berätta om de är något att ha?
De kör tydligen på Vodafones nät (och WAP portal) och kostar 15kr / MB när man wappar med GPRS (samt 25:- per månad extra för GPRS abonnemang). Det är väl hyfsat, eller?
/Dego |
ppcrockar Joined: Mar 04, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@dego
Det verkade vara rätt shcysst det där Universal Telecom abbonemanget. Hmm.. dock står det inget om MMS dår. Undrar om dom har det. |
dego Joined: Jan 10, 2003 Posts: 2 PM |
Jorå.
MMS kostar 4 spänn.
Det är bara att jag aldrig hört talas om någon som har dessa som operatör, så jag funderar på ifall de håller måttet...
Har haft Sense i flera år men lessnat på att de aldrig någonsin verkar få tummen ur och fixar GPRS. Samt att man är tvungen att använda halebops gratis wap tjänst. Den har nu helt plötsligt slutat funka för mig, och support kan man ju glömma...
Får väl lov att testa helt enkelt. |
shadoe Joined: May 19, 2003 Posts: 34 From: Sweden PM, WWW
|
@Dego
Jag har Universal i fasta nätet och det funkar skitbra så länge man inte behöver ringa kundtjänst för där är det köigt Vodafones nät är det väl inget fel på så... |
det fanns ingen sida som hette www.mint610.com? |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
www[dot]my t 610[dot]com
hmmm.... va f*n har hänt... blir ju skumt när man postar länkar, även om man använder BBcode...
[editerad för femtielfte gången]
[ This Message was edited by: Cytech on 2003-07-21 21:10 ] |
|