Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Hvor bor du a ReWrite?
Her er det helt sjukt fint vær! Godt over 20 grader i skyggen og skyfri himmel. Gleder meg sjukt til beach party i kveld! |
|
ReWrite Joined: May 31, 2003 Posts: 0 From: Norway PM, WWW
|
Bor i Bærum.. og hvis du ikke vet hvor det er.. så ligger det rett til Venste for oslo
Above the Sky, there is always sun  Or Above the Others, there is always SonyEricsson  |
BS'n Joined: Mar 29, 2003 Posts: 67 From: Norway / Askim PM, WWW
|
hvem vet vell ikke det.
 it's me  I'm bad to write english, sorry  |
Swag Joined: Jun 21, 2002 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Hehe... Vet da hvor det er ja.....
|
|
Ja og dere tror vel i samme slengen at alle her har så mye penger at vi bruker det som dasspapir da ?
Det er litt for normalt når man drar på fest utenfor Bærums grenser..
Above the Sky, there is always sun  Or Above the Others, there is always SonyEricsson  |
|
viste ikke du det?
Nei, gjør faktisk ikke det....
Kjenner folk i Bærum som ikke er så veldig godt stilt... Dessuten dømmer jeg aldri folk selv om det skulle vise seg at de har mye penger...
|
|
he he.
|
Ja det er godt og høre at alle ikke har den innstillingen.. personlig bor jeg i blokk og har det fint lissom... seff finnes det de med penger langt opp i ræva.. men de fleste er normale mennesker med et altfor stor lån og pengepress på seg
Ja det er sant. Noen skal ha den imagen at de har mye penger. Koste hva det koste vil.... Rimelig teit...
|
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Liker ikke sånne folk som skal vise fram at de har masse penger. Greit, bor i enebolig på vestkanten i Oslo, men prøver ikke å vise fram at jeg har penger fordet. Hater sånne overlegne sosser! |
Helt enig.... Man trenger ikke være dust, selv om man har masse penger... Men, desverre er det mange som er sånn...
|
|
jeg er nærmest fattig.
har bare 142,50
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Hei dere. Gode nyheter til dere som skal ut og reise i sommer. GPRS-roaming funker i Spania! Jeg er i Allicante og testet bare for å se og gikk rett inn på Esato uten noen endringer i oppsettet. YEAH!!!
This message was posted from a P800 |
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
Virker det med Netcom kontant?
Det gjør det i London
[ This Message was edited by: Bjerkebanen on 2003-06-01 00:50 ] |
|