| Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
ik had dus in de week kerst en oud en nieuw en deze week geen vakantie  |
|
|
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
geeft niet
|
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
deed ik het maar zelf
Bekijk het van de positieve kant. Hhoe meer je werkt, hoe sneller je een nieuwe phone kan kopen of spelletjes
|
|
van mijn riante stagevergoeding kan ik geen telefoon kopen, maar gelukkig komen er toch geen mooie modellen uit
[ This Message was edited by: Bianca on 2005-01-06 14:56 ] |
|
he... heerlijk, even rust
Maargoed 2 weken vakantie dus en niemand anders heeft 2 weken vakantie das dus nergens rijen nergens wachten .
Heerlijk, alleen in de spitsuren niet op de weg begeven..
|
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
grrrrrrrr
|
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
meeuw zegt: nergens wachten,nergens druk...jaja..moet je maar eens buiten komen...ik moest net de boodschappen doen,druk-druk-druk..geen parkeerplek te vinden..geen goede winkelwagen meer...alles wat vers was is al uitverkocht..en daarna file voor de kassa...lekker hoor,vakantie..ik ga maandag maar weer werken..
This message was posted from a WAP device |
|
In de bus was het wel lekker rustig de afgelopen 2 weken  |
MrMarcellos Joined: Mar 25, 2003 Posts: 30 From: the netherlands PM, WWW
|
moet maandag weer werken
Maar uh... niemand een software link met de gedachte, dat MOET je hebben op je p910i
|
|
@rencomp, ik had het ook over als je vakantie hebt na de vakantie periode.
Bussen en treinen is het rustig, alleen nadeel dat er ook minder treinen en bussen rijden
|
djmantri Joined: Jan 07, 2005 Posts: 0 PM |
hey mensen
ik heb sinds een paar dagen een k700i van vodafone
en nu heb ik gemerkt dat er een nieuwe firmware is
ik heb nu nl. R2V001 [of zoiets iig de N] en er is nu een R2V001 van vodafone dus...
en daarbij moet het mogelijk zijn, mits je de mp3s decodeerd via dat progje van de Develop site van SE, om mp3 ringtones te gebruiken...
alleen nou weet ik niet waar ik het kan laten updaten
kan dat bij: de SE service punten, de vodafone winkels of misschien vodafone Service punten, via internet de firmware laten updaten met behulp van de ds-225 [verkopen ze die ook gewoon in een winkel ofzo, dus in real life , aangezien ik niet zo'n fan van kopen via het net ben] of een andere manier??
naja ik ga weer verder met gamen
[btw goede link voor games is: http://soneric.ru/games/apps.php] [verwijder maar als het spam is]
|
|
hoi djmentri,
Ik heb geen k700i en geen ds-225(wat dat mag zijn al sla je me dood, denk datakabeltje)
But in deze topic zit een lijstje met SE service punten. Die in Giesenburg is er niet meer en in Rotterdam is een beetje vaag.
Je hebt nog gerantie dus als het goed is kost het je niks.
Hoop dat ik hiermee u voldoende heb geholpen.
greetz
MEEUW
|
|
Die in rotterdam is er ook niet meer. Dan moet je naar spijkenisse of den haag. Er zijn trouwens wel nog weinig servicepunten over zeg. Naar mijn idee waren er toen ik mijn t68i nog had veel meer. |
|
Ik hou de lijst niet bij . Maar je kan het toch ook wel zelf doen? is er niks te vinden op internet?
|
himlims_nl Joined: Apr 06, 2004 Posts: > 500 PM |
weet iemand eigenlijk welke toestellen er in ons kikkerlandje gelanceerd gaan worden de komende tijd? ik kan hier namelijk vrij weinig over terug vinden... |
|
|