Author |
Swedish Forum |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@cytech
Det var som fan? E det sant? T o m du har drabbats ser jag
The Truth is out there!!! |
|
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-06-24 15:08:11, dragontrumpetare wrote:
@cytech
Det var som fan? E det sant? T o m du har drabbats ser jag
|
|
gör ju inget... nu toppar jag ju listan näe.. skämt åsido... tycker det är bra att laffen gjorde denna ändring.. forumet är inte inte en tävling i postande... |
phonepro Joined: May 24, 2002 Posts: 10 PM |
@cytech
det stämmer ju inte heller, innan jag postade förra inlägget hade jag bara 4 poster, jag skrev 5 för jag utgick från att det skulle växa ett steg, och det gjorde den ju, men om det är som du säger så borde inte det inlägget räknas eftersom det postades här i det svenska forumet?
och om det är bra vet jag inte, är det inte bättre att det syns totalt postade inlägg vid sidan till vänster <--- men bara räknas mobilrelaterade i topplistan? jag är inte intresserad av att tävla, men har jag postat 100 inlägg varav 95 i det svenska forumet så vill jag faktist att ni ska se det!! för mig är det svenska forumet viktigare än något annat topic här på esato |
@phonepro
ev kommer inlägg i de lokala forumen också räknas till det totala... men detta är inte helt bestämt ännu...
[ This Message was edited by: Cytech on 2003-06-24 15:12 ] |
floke Joined: Jan 23, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
Ärligt talat: who cares?
För min del kan dom gärna ta bort räknaren helt och hållet om det skulle minska okynnespostningen och spara lite av laffens dyra bandbredd!
|
Los_Fredricos Joined: Dec 25, 2002 Posts: 28 From: Sweden PM |
Tjenare...
Ett bra tag sedan man var här.
Men det händer något konstigt med min telefon för ett tag sedan.
Det var när jag skulle ladda den som det såg ut som om det låg lite folie eller något liknande precis vid glipan mellan skalet och laddkontakten eller vad man ska säga. När jag skulle pilla bort det så var det lite mjukt, ungefär som varmt löd tenn. När jag petade på det så rökt det till och blev ett litet brännmärke på skalet, telefonen stängde av. Det kom rök och luktade från den. Sen när jag skulle sätta igång den så fungerade allt som vanligt.
Vad var det som hände?? Kan någonting innanför gått sönder?? Kan det börja brinna i fickan??
tacksam för svar! |
@Los_Fredricos
du pillade väl inte bort det medans laddaren satt i telefonen?
annars så är det faktiskt så att du kan ju få ut lite spänning till bottenkontakten, så kortsluter man fel stift på bottenkontakten kan just det som hände dig bli resultatet...
|
Los_Fredricos Joined: Dec 25, 2002 Posts: 28 From: Sweden PM |
Nä jag pillade lite på det när jag tagit ut laddaren.
Men jag märker ju inget med telefonen. Allt verkar ju fungera...
verkar lite skumt tycker jag... |
Sam79 Joined: Nov 25, 2002 Posts: 105 From: Sweden PM |
Jag snurrade runt på nokias hemsida och såg att det är ett gäng mycket häftiga lurar på gång... Bla annat en vid namn 6600...Kan denna vara något att satsa på? Då jag ska byta mina lurar ...
This message was posted from a Nokia 7650 |
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
det är de säkert, men den kommer väll inte förän kvartal 4, och det är ett tag dit!
vart kan man ladda ner mophun spel förutom på SE hemsidan?
|
@robin_87
http://www.mophungames.com
[ This Message was edited by: Cytech on 2003-06-24 23:47 ] |
läste att drar sig ur cdma marknaden i usa för att det gått dåligt för dom, och när jag kollade på vilka modeller dom haft så förstår jag det, men det är ju lite dumt av dom att dra sig ur nu när dom presenterat T608 som slår knock på alla cdma mobiler, den har tom inbyggd högtalartelefon, något som s gsmmodeller saknar bortsett från T520
sätter dom rätt pris på t608 så borde den bli en succe over there, speciellt som nokia 6585 inte dyker upp förrens 4-6 månader senare, å då har den ändå inte bluetooth
rätt så off topic va?  |
@phonepro
även om T608 blir en succé "over there" ligger långt efter övriga på den amerikanska marknaden och i besparingstider är det väl inte så konstigt om de då skär ner på den marknaden där de troligen har minst chans att slå genom. CDMA marknaden i USA är ju inte direkt stor jämfört med GSM som finns över hela världen. |
@cytech
absolut, men jag sa bara att det var "lite dumt", inte mycket
men det hade vart kul att se vad den modellen hade kunnat gjort med rätt uppbackning, då den som sagt är väldigt kompetent, men kommer den släppas överhuvudtaget nu? om den gör det och den blir en försäljningsframgång så kanske dom ändrar sig?
i vilket fall som helst så är jag glad att jag inte bor i usa, mobilmarknaden där är ett sanslöst virrvarr av standarder, nät och operatörer, vilket i sin tur leder till mindre utbud av modeller, här i sverige har vi det hyfsat enkelt i jämförelse |
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
finns det ingen annan sida där man kan ladda ner spel? alla spel finns ju inte på mophun.com! |
|