Author |
Swedish Forum |
Silvetisson Joined: Dec 11, 2002 Posts: 4 From: Sweden PM |
Ok nu ska jag byttttaaa mobil, från min t68i som jag har haft bara en massa problem till ???????... jag vet inte har tänkt t610, men är den bra eller är den som t68i, eller en nokia........... vad säger ni??...... |
|
3301 Joined: Aug 01, 2002 Posts: 124 From: sweden PM |
fick sms från comviq idag.
dom har förlängt gratis perioden för MMS till 31/8
inte mig emot
// 3301 |
floke Joined: Jan 23, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
Jag tycker det har varit klent med diskussioner om 3G här. Är det ingen som skaffat ett abonnemang? Jag såg en artikel om 3 i DN (trorjag) där det var en bild på en paviljong där 3 förevisade 3G tjänster på stan i Sthlm. Vet nån var den är?
This message was posted from a T68i |
JorgenSt Joined: May 27, 2002 Posts: 63 From: Uppsala, Sweden PM |
Så länge det inte finns några roliga 3G-telefoner så tänker jag inte skaffa abb:), sen fungerar det inte allt för bra i lilla uppsala ännu , sen vill man ju inte roama med vodafone .
Men det var lite häftigt med att kolla på videos etc i mobilen, men jag avaktar till det kommer ngt roligare .
Trevlig midsommar! |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
@JorgenSt
Samma inställning som du.Det kan vänta med ett tag till.Finns ingen släppt ännu heller.
Trevlig midsommar!!!
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
Urdo Joined: Jun 20, 2003 Posts: 0 From: Sweden PM |
Nån som har en upplåsningskod till Comviq/tango
Är desperat |
Tyvärr inte
This message was posted from a T610 |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@Zand
Forstod vad du sa, men inte till vem? * he he*
The Truth is out there!!! |
je4ns Joined: Jun 10, 2003 Posts: 9 From: Sweden, Lund PM |
3:s telefoner e rätt coola men de är ganska kassa, framförallt standbytiden på 50 timmar. Vidare måste man betala mkt som fan för abb. då får man iofs massa gratis minuter till andra 3 telefoner, men inte till vanliga nätet...
Nä innan det kommer bättre 3G telefoner och fler får det avvaktar jag.
Ska bli kul att se SE:s Z1010 i aktion dock |
Håller med helt och hållet därför köpte jag t610 men nästa blir nog en 3:a
This message was posted from a T610 |
floke Joined: Jan 23, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
Tyvärr så har ni ju rätt angående tal- och passningstiderna. Dom är klena. För min del tycker jag inte att det är ett stort bekymmer att stoppa mobilen i laddaren varje kväll. Det var ju inte nåt problem för några år sedan. Värre är att inga datatjänster kan användas där 3 inte är utbyggt:-(
This message was posted from a T68i |
jnorberg Joined: May 12, 2002 Posts: 122 From: Sweden PM |
@cytech eller nån annan som kan mixtra med telefoner...
har köpt mig en t610 och vill ju därför sälja min t68. "nollan" funkar bara ibland när man trycker på den och det blir färför svårt att sälja den. är det knappsatsen eller nått annat det är fel på? vad?
grymt tacksam för svar
/johan |
andreaze Joined: Jul 02, 2002 Posts: 91 From: PM |
Finns det nånstans i Centrala Stockholm där man kan lämna in en t68i
utan garanti och få programvaran uppgraderad gratis?
Tacksam för svar  |
jas Joined: Jan 18, 2002 Posts: 240 PM |
Hej.
Jag har Comviq och vill WAP:a och skicka email utomlands. Eftersom Comviq inte har GPRS avtal med så många länder (tex Candad och USA dit jag vill resa) laddade jag ner GSM inställningarna för WAP. Nu visade det sig emellertid att det inte funkade. Comviqs kundtjänst säger att "WAP över GSM fungerar inte utomlands". Kan det verkligen vara så otroligt uselt? Har någon här på forumet lyckats wap:a utomlands via GSM med Comviq?
Tacksam för svar.
mvh
|
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
@jnorberg
inte själva knappsatsen, utan keydomen mellan knappsatsen och kretskortet som är felande. Ibland kan det räcka att rengöra kontaktpolerna på kretskortet, men detta brukar dock bara vara en tillfällig lösning, efter nån månad slutar knapparna funka igen. Utan det bästa är att få bytt keydome.
@jas
det går säkert... men det kommer bli jävulskt dyrt eftersom du ringer hem till gatewayen i Sverige... om du inte mot förmodan får tag på numret till en öppen gateway i det land du ska till, då kanske det blir lite billigare.
[ This Message was edited by: Cytech on 2003-06-22 19:36 ] |
|