Author |
Swedish Forum |
Limp Joined: Dec 17, 2001 Posts: 47 PM |
To Cytech....
Hej.
Läste tidigare i tråden att du slutat att laga SE -lurar, vet ej om jag missat om du berättat vad du lagar för lurar idag? E bara lite nyfiken.
Mvh Peter.
|
|
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
@Limp
lite alla möjliga Motorola, Siemens, Qtek mfl |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@Cytech
Kan ju vara trevligt med lite ombyte... Fast laga in NOKIA, de måste bli mindre... För om du lagar dem, så går de nog aldrig sönder mer* he he*
The Truth is out there!!! |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
@dragontrumpetare
vet redan vilket h-lvete det kan vara att laga nokia lurar, så jag klarar mig från att behöva laga såna  |
3301 Joined: Aug 01, 2002 Posts: 124 From: sweden PM |
@rob
angående gratis sms:en på deras wap-sida.
så vet jag att dom har haft problem med den
så de kan ju vara en anledning till att dom stängt ner den.
annars vore dom ju lite dumma ,, nu när dom ändå tar betalt för gprs skulle dom ju kunna ha de..
// 3301 |
phonepro Joined: May 24, 2002 Posts: 10 PM |
det var en sak som precis slog mig, eller har jag fel? presenterades inte T310 och T610 den 4 mars i år? om dom gjorde det så betyder det att det bara tog strax över 2 månader innan dom fanns till försäljning i butik, så vitt jag kan minnas så måste det vara den snabbaste försäljningsstarten efter introduktion någonsin av en mobiltelefon?
en annan sak jag undrar över, ni som har comviq, har ni ändrat era vanor med förbrukande av gprs mycket sen dom började ta betalt, och kör ni rörligt eller är det nån som har lagt till ett rabattpaket?
allt gnällande på MMS som inte kommer fram, finns det ingen kvittensfunktion som på SMS? |
kevin81 Joined: Mar 12, 2002 Posts: 390 From: Stockholm, Sweden PM |
weeeiii. jag ska gå på kentkonserten ikväll. jag är så himla lycklig
nåväl, jag ville bara sprida min glädje. ha en trevlig dag allihopa!
|
Mobile_Phil Joined: May 14, 2003 Posts: 53 From: Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-06-06 14:35:45, phonepro wrote:
allt gnällande på MMS som inte kommer fram, finns det ingen kvittensfunktion som på SMS?
|
|
Jo det finns det och den funkar bra...
I alla fall med min T68i och MMS genom Vodafone!  |
Krippe Joined: Oct 23, 2002 Posts: 67 From: Sweden PM |
mmskvittens funkade för mig med t68i å telia. Har ej provat på min t610 |
liverpoolowen Joined: May 18, 2003 Posts: 18 From: Sweden PM |
Någon som får det att fungera att skicka mms med comviq kontant och T610? Har prövat många kombinationer utan resultat, både till registreringsnummret och till vanliga nummer. Fungerar ej som andra nämnt ej med gratis sms på wapportalen heller. Dåligt när det är en tjänst dom kan tjäna pengar på!
This message was posted from a T610 |
shadoe Joined: May 19, 2003 Posts: 34 From: Sweden PM, WWW
|
Tja, jag har inte kontantkort på comviq, men vanligt Comviq MAX funkar hur bra som helst.
Vidare kan jag rekommendera ovanstående abb till folk som har comviq och de ska börja ta betalt nu...
1. 3 MB ingår varje månad
2. 19:- / mb vid trafik över det..
Och ja, den kvitterar MMS, mer än telia gjorde...
Telia sa bara "message accepted" på comviq får jag en riktig kvittens. |
liverpoolowen Joined: May 18, 2003 Posts: 18 From: Sweden PM |
Ikväll har jag skickat flera sms via röstalen, så nu funkar det. Billiga sms igen! Go comviq! Vad kostar maxx i månaden annars? Mvh mats
This message was posted from a T610 |
@Shadoe
Hmm... jag får alltid ett kvittens hos TELIA att MMS kommit fram och sådant? Mycket bättre än VODAFONES variant iallafall. Telia hade samma som VODAFONE ifrån början, men nu så talar bara telefonen om att meddelandet kommit fram.HOs Vodafone och antagligen comviq, så kommer det ett MMS som fyller minnet som säger att MMS gått fram.
abuze Joined: Jun 04, 2003 Posts: 4 From: Sweden PM, WWW
|
Någon som vill ha MMS?
Jag håller på med att testa MMS åt Vodafone så alla som vill ha MMS får ge mig deras nummer så skall jag testa. Deadline imorgon måndag kl 12.00 |
@abuse
Testa? varför då?
Hade nog get mitt om inte TELIA överdebiterat mitt GPRS. De drog 9kr när jag bara surfat 65Kb.
|