Author |
Swedish Forum |
alexander Joined: Jun 13, 2002 Posts: 38 From: Sweden PM |
Det har talats en del om P200, men det mesta är troligtvis spekulationer. Men att en billigare Symbian mobil från Sony Ericsson kommer ganska så snart är helt säkert. Nokia har ju 3650 och Siemens SX1 kommer senare.
Senast jag hörde något om P200 var på Mobile-Review forum där webbmaster bekräftade att SE planerar att lansera P200 någon gång i september. Han har tidigare avslöjat bland annat T610 långt före releasen. |
|
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
Ser P200 ut som P800 tro?
The Truth is out there!!! |
floke Joined: Jan 23, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
Quote:
|
On 2003-05-28 11:42:35, mange69 wrote:
En nersänkning av displayen i nästa SW vore ett tips till SE.
|
|
hehe, programmerarna på SE är bra men jag törs lova att dom inte klarar av att göra en nersänkning av displayen i nästa SW!!
Klarar dom det ska jag äta upp min t68i  |
mange69 Joined: Oct 07, 2002 Posts: 366 From: Sweden PM |
@floke
... hoppas du såg ironin i mitt inlägg...  |
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
satans vad lägg t610 repas, hoppas att SE gör mobiler som har matt skal i stället för "blänkande" lite surt på en sån mobil som ligger i den övre prisklassen |
Da_WiZ Joined: Mar 04, 2002 Posts: 126 From: PM, WWW
|
Jag håller med, min T610 har redan några repor som jag stör mig på...men de syns ju bara i dagsljus och då är det ju ändå svårt att använda telefonen till annat än att ringa eftersom att det är så j***a svårt att se något på displayen (en stor nackdel på T610:an). |
xtrem Joined: Apr 08, 2002 Posts: 257 From: Stockholm, Sweden PM |
för att inte tala om hur lätt metallen bucklar sig.. |
3301 Joined: Aug 01, 2002 Posts: 124 From: sweden PM |
jag tycker de är värdelöst att t610 inte har högtalarfunktion.
då kan man ju inte lyssna på .amr-filerna när man kollar på mms
en 32-kanalers högtalare endast för ringsignaler
jag har svårt att förstå varför...
[ This Message was edited by: 3301 on 2003-06-03 20:20 ] |
shadoe Joined: May 19, 2003 Posts: 34 From: Sweden PM, WWW
|
Har ingen förståelse alls för allt det tjatande om repor, bucklor och ingen högtalarfunktion...
repor = har inga repor på min (jag använder väska)
bucklor = har inte försökt köra över min med bilen ännu (retas lite bara)
högtalare = MMS meddelanden med röst eller ljud vill jag nog inte att hela bussen/t-banan whatever ska höra... så lika glad är jag för det. Vill man ha sånt får man väl köpa nåt dyrare som har det..
|
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
Jo men den repas för LÄTT, har beställt en väska men den kommer aldrig  |
Gustaf Joined: Dec 07, 2001 Posts: 339 From: Sweden PM |
Är det någon här som har tänkt att köpa en 3G telefon hos 3, eller har bokat en? De Nec telefonerna som de har nu verkar inte vara några höjdare precis, men visst.
@mange69
Enligt ordnas samtalslistan på det vis som de gör pga att samtalen som man själv ringer prioriteras i listan och hamnar över de som är inkommande. Därför denna ordning.
[ This Message was edited by: Gustaf on 2003-06-03 21:03 ] |
3301 Joined: Aug 01, 2002 Posts: 124 From: sweden PM |
@shadoe
du har inte funderat på tanken med att kunna skicka ljud via mms?
de är väl ändå meningen att man ska kunna höra ljudet samtidigt som man kanske tittar på en medföljande bild. detta har man kunnat göra redan med gd 87.
men om du är på bussen eller någon annan stans kan du väl ta å stänga av ljudet i så fall.
jag tycker att det ska finnas i en mms telefon.
och återigen varför ha en 32-kanalers högtalare om du bara ska höra en ringsignal?
// 3301 |
ReWrite Joined: May 31, 2003 Posts: 0 From: Norway PM, WWW
|
Hei, hei.. jeg kjøpte det svenske bladet Mobil i dag..
Og der stod det T310 hadde Bluetooth..
Svensker da
hehe..
Above the Sky, there is always sun  Or Above the Others, there is always SonyEricsson  |
Wasa Joined: Jun 03, 2003 Posts: 0 PM |
Finns det någon vänlig själv som kan skicka mig ett MMS med en bild som du får till din email??
|
mange69 Joined: Oct 07, 2002 Posts: 366 From: Sweden PM |
Såg ni att Telia lanserade "Live" idag? Kallas Telia Go. Synd bara att det inte funkar med T610. Hoppas det fixas snart. |
|