Author |
Halebop Forum ett bra kontantkort. |
Krippe Joined: Oct 23, 2002 Posts: 67 From: Sweden PM |
Vattenfall oxå. |
|
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Kommer Halebop också att sänka sitt GPRS-pris till 2öre/kb som Telia
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
Krippe Joined: Oct 23, 2002 Posts: 67 From: Sweden PM |
@ Georgia
Ja man hoppas ju det. |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
Tja, det verkar som att Halebop just nu bara ligger i observera, lixom VODAFONE. De verka tycka att de säkningar som redan gjorts, räcker.
The Truth is out there!!! |
Jag har inte uppfattat att Vodafone sänkt från sina 12öre/kb som dom har haft länge nu.Hoppas jag har missat det Dragonare.
FluffyBunny Joined: Jan 25, 2004 Posts: 25 PM |
Aah... men hos de virtuella operatörerna som använder Telia; hur är deras priser?
Förresten; Idag öppnar Chess, 60öre / SMS osv osv - jag ska nog testa dom så fort mitt saldo hos Djuice tagit slut. |
Tja, inga har ju några direkt bra priser. Halebop är ju faktiskt den enda som har hyfsat bra prisläge. Hallo MTV påminner om Vrålkontants priser t ex. Sense tja, vet inte så mycket om denna operatör... Universal är lite bluff aktiga...
@Georgia Rebel
Vodafone har inte sänkt något. GPRS priser och MMS är fortfarande på ett skyhög nivå. Tyvärr...
[ This Message was edited by: dragontrumpetare on 2004-03-11 19:08 ] |
Om inte Vodafone (europolitan) fixar till sin prissättning kommer de bli frånåkta så det stänker om det.
När t.o.m. Telia Sonera som brukar vara dyrast är billigare och dessutom har bättre tjänster än Vodafone...
Tjaa... det ser mörkt ut på avbytarbänken!  |
Kan bara hålla med om Vodafones prissättning verkar vara obsolet,men sent ska syndaren vakna som det heter.
Det får man verkligen hoppas!!!
[ This Message was edited by: dragontrumpetare on 2004-03-12 17:27 ] |
@dragontrumpetare
Nu slutar vi med Vodafone för detta gäller ju Halebop Sveriges bästa kontantkort men jag var "tvingad" att köpa en Sharp GX30 ink. voda live som inte är så skoj.
@GEORGIA REBEL Har du kollat om du kan låsa upp den? Faktiskt så "tjänar" du på att köpa telefonen separat, ifall du bara vill köra kontantkort - även om initialkostnaden är hög så är det slutgiltiga priset lägre. |
@FluffyBunny
Sharp GX30 finns så vitt jag vet endast att köpa som Vodafone Live-lur.Alltså inga rena lurar i Sverige.Kan dock ha fel om detta.Den ska dock gå och låsa upp men ta bort Live skräpet blir svårare.Men den som lever får se.
Sharp GX20: http://se.pricerunner.com/phones/mobile-phones/193558/details
Hittade tyvärr inte "30", vad är skillnaden? |
@Fluffybunny
Den har en 1 Megapixelskamera... Det är skillnaden...
@alla
Den kommer snart att gå att låsa upp, men jag antar att Vodafone menyer inte går att tabort eftersom mobilerna är gjorda för just VODAFONE.
Ärligt talat, varför gör inte halebop en egen TELIA GO tjänst?? En Halebop GO! Eller något? Om de beställer telefonerna på egen hand så kan de säkert och göra mobilerna billigare också. Titta bara på MOTOROLA V525 som faktiskt är riktigt billig, trots alla funktioner. Och den är en VODAFONE LIVE! telefon.
The Truth is out there!!! |
|