| Author |
Swedish Forum |
Da_WiZ Joined: Mar 04, 2002 Posts: 126 From: PM, WWW
|
Vilket spel tycker ni är roligast till T610:an??..jag längtar tills fler spelutvecklare gjort spel till T610:an. De som finns forinststallerade är ju iof grymma men jag tror att potentialen är hur stora som helst.
Förresten...nån som vet hur svårt det kan vara att göra en hemsida i xHTML och lägga upp polyringtoner och bilder... (nån som vet vad polyringtonerna är i för format?? .mid? eller?)
[ This Message was edited by: Da_WiZ on 2003-05-23 08:15 ] |
|
|
alexander Joined: Jun 13, 2002 Posts: 38 From: Sweden PM |
@ hampe
T610 är en prisvärd och bra telefon, men kameran är inte bättre än den som finns i Nokia 7250. |
Da_WiZ Joined: Mar 04, 2002 Posts: 126 From: PM, WWW
|
Nej kameran är inte så himla bra men å andra sidan så skulle jag inte köpa T610:an för kameran...då skulle jag köpa en digitalkamera istället. T610:an är så mycket mer än en kamera...kameran duger till MMS vilket den är till för! |
HanneZ Joined: Mar 06, 2002 Posts: 99 PM |
Halå?
Är det möjligt: att surfa med laptop om man har igång t68 genom ir som sedan skickar vidare signaler till min stationera genom bluetooth för att sedan surfa på nätet med laptopen? hur ska man då gå tillväga? Kommer inte på hur jag ska göra.
Tack på förhand
(har en MSI bluetooth) |
tenelux Joined: Apr 24, 2003 Posts: 8 PM |
De java spel man kan ladda ner från SE är inga spel...ser ut som test för hur java kan programmeras. Finns det överhuvudtaget några javaspel till T610 därute? |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@Da_Wiz
Polyfoniska ringsignaler är bara vanliga MIDI filer. *.mid alltså. Funkar lika bra på våra SONY ERICSSON mobbar som till datorn ( fast det gäller inte de flesta NOKIA mobiler, he he)
The Truth is out there!!! |
shadoe Joined: May 19, 2003 Posts: 34 From: Sweden PM, WWW
|
@tenelux
www.midlet.org <-- de flesta midlets ska funka klockrent, jag har inte testat några spel för det intresserar mig inte men en del andra midlets funkar bra ,)
|
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Vad kostar än Sharp GX10 ungefär???
Funderar på att köpa en, orkar inte vänta på neonode längre!!!
|
phonepro Joined: May 24, 2002 Posts: 10 PM |
@leksanfan
du har sett sharp gx20? den har 65000 färger i båda displayerna, blixt och vga upplösning i kameran |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-05-23 21:14:12, Leksandfan wrote:
Vad kostar än Sharp GX10 ungefär???
Funderar på att köpa en, orkar inte vänta på neonode längre!!!
|
|
den kostar väl runt 5000kr utan abonnemang...
[ This Message was edited by: Cytech on 2003-05-24 10:21 ] |
carnovol Joined: Feb 02, 2002 Posts: 38 From: Stockholm PM |
Hjälp jag har ångest!!!
Har precis bytt till comviq efter att varit trogen vodafone kund i 8 år och vet inte om jag ångrar mig nu. Snällla säg något bra om comviq, vodafone hade ju så himla bra kundservice så det nästan var ett tårfyllt farväl sist jag pratade med dom, Hur är comviqs kundservice, är dom lätta å ha att göra med? Får väl se hur det slutar...Farväl vodafone...Snyft.
|
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
@carnovol
nåt bra med Comviq? .... gratis GPRS! |
tenelux Joined: Apr 24, 2003 Posts: 8 PM |
Få se i Juli när det kostar att surfa med comviq.
Om de kan klå Halebops 5 öre per kb så blir jag glad! Men det är väl tvivelaktigt. |
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Vilken telefon på den svenska marknade har mest minne???
(Förrutom 3650 för den vill jag ej ha, för den är så ful)
Ska nämligen byta ut min t300 nu efter 7 månader för den har för lite minne för mig...
|
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@tenelux
Comviq kommer att ha ett lägre pris än Halebop. något mellan 3 öre och 4 öre. Iallafall om man skall tro vad de sagt tidigare.
@Leksandfan
Lite till orkar du väl. Den kommer, du måste ju förstå att det inte handla om ett stort företag. De trodde väl att de bara skulle få en ca 1000 beställningar till sin början, men de fick ju mera än så, vilket gjorde att de inte hängde me.
Jag tror den kommer inom 1-2 månader kanske 3. Om den inte kommit då, då kan du kanske se dig om efter en annan.
The Truth is out there!!! |
|
|