Author |
Swedish Forum |
shadoe Joined: May 19, 2003 Posts: 34 From: Sweden PM, WWW
|
Kan nån med insikt i systemet rapportera den där jävla cooler1 som spammar i varenda forum? |
|
floke Joined: Jan 23, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
@shadoe: Du kan skicka ett privat meddelande till nån av moderatorerna.
[ This Message was edited by: floke on 2003-05-22 11:40 ] |
Perran Joined: Nov 27, 2001 Posts: 48 From: Stockholm/Sweden PM |
Har just köpt mig en T610. Finns det nåt program som man kan använda för att editera telefonboken på nåt smidigt sätt. Kommer ihåg att jag hade ett till min gamla T68, men kommer inte ihåg vad det heter (kanske inte fungerar heller). Jag vill inte använda XTND connect och Outlook...
//Perran
|
shadoe Joined: May 19, 2003 Posts: 34 From: Sweden PM, WWW
|
@perran
kolla på software på http://www.clubsonyericsson.com där finns programvaran, men som sagt om den funkar med t610 ska jag låta vara osagt... funkar det så rapportera!
[ This Message was edited by: shadoe on 2003-05-22 15:25 ] |
rob Joined: Aug 13, 2002 Posts: 151 PM |
Hej!
Angående minnesproblemen i T610. Läste nånstans att telefonen gör om bilderna till ett annat format, och att det e därför som de tar så stor plats i minnet. Hur e det när ni (T610 användare) laddar hem Java-prog. och Mophun-spel, tar de oxå upp mer minne än programmets ursprungliga storlek?
/rob |
alexander Joined: Jun 13, 2002 Posts: 38 From: Sweden PM |
Funderar på att byta från P800 till T610 eftersom P800 känns en aning för klumpig ibland. Tänkte höra om T610 har en display som repas lätt, jag avskyr repiga displayer... |
3301 Joined: Aug 01, 2002 Posts: 124 From: sweden PM |
jag vet inte riktigt eftersom jag inte äger någon t610
utan har bara lekt med den ett litet tag.
men jag tror inte att den displayen är mer lättrepad än någon annan.
man får väl se till att vara lite försiktig bara..
å använda den fina putsduken man får med
// 3301 |
JOnkan Joined: May 13, 2003 Posts: 0 PM |
Tjenare..
nu har jag en liten fråga angående SE T310.
när man ska ta emot ett mail, kan man inte ta emot
den bifogade filen?? man kan ju skicka e-post och bifoga bilder...
MVH JOnkan |
@JOnkan
du tar emot mailet som vanligt på din telefon inklusive den bifogade filen om du inte har inställt så att den bara ska ta emot rubrik eller något sådant.
men du kan inte använda den bifogade filen
du kan tex inte titta på en bifogad fil som du skickat till din telefon.
(men jag tror att du kan skicka vidare mailet med den bifogade filen så att du kan kolla på den på en dator.)
// 3301 |
JOnkan Joined: May 13, 2003 Posts: 0 PM |
oki. tänkte om man kunde skicka spel eller något liknade... |
jag tror inte det är möjligt eftersom du inte kan öppna de bifogade filerna.
// 3301 |
Sam79 Joined: Nov 25, 2002 Posts: 105 From: Sweden PM |
Hur är T610 snabbhet i meny och telefonbok? Är den prisvärd?
This message was posted from a Nokia 7650 |
hampe Joined: Feb 23, 2002 Posts: 152 From: Sweden PM |
Det är som natt och dag om man jämför med t68 som jag hade innan. Min gamla t68 kunde jag ju skriva ifrån med ett par ord när man skrev sms. Nu med min t610 på är det blixtsnabb persons och jag har inte en chans att skriva ifrån den. Att öppna sms-inkorgen går på ett par sekunder fast jag har använt 97 procent av sim-minnet det tog runt 25 s med t68:an, och det tog väl kanske 20 s med nokia. Jag är mycket positivt överbrlaf av att t610 är så snabb. Nåt som tar tid är att byta tema & starta spelen.
This message was posted from a WAP device |
hampe Joined: Feb 23, 2002 Posts: 152 From: Sweden PM |
Ja prisvärd måste man väl absolut säga att den är! Den har väl samma funktioner som nokia 7250 och en hej del till, kameran och displayen är ju av betydligt högre klass på 610:an. Ändå är 7250 några hundringar dyrare, man kan väl dessuto tänka sig att 610 löner att falla en tusing eller mat inom ett par månader medans 7250 redan gått ner i pris. På.prisvärd måste man väl absolut säga att den är! Ursäkta mitt t9- slarv i förra inlägget, kanske har blivit nåt här oxå. (Persons skulle t.ex varit respons)
This message was posted from a WAP device |
Perran Joined: Nov 27, 2001 Posts: 48 From: Stockholm/Sweden PM |
@shadoe
Har testat med det gamla programmet till T68 nu. Tyvärr vill det inte fungera alls ;-(. Den kände igen T610 och allt var frid och fröjd, men när den synkat sig med telefonen så rapporterade den ändå inte att det fanns några kontakter i telefonboken Så det blir väl till att använda outlook ändå :-/
//Perran |
|