| Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Ginz Joined: Feb 14, 2003 Posts: 368 From: The Netherlands PM |
Is het onder de Nederlandse Esatonians al opgevallen dat de SonyEricsson S700 gratis is bij een HI 30 2 jaar bij The Phonehouse?
Proud owner of Benelux biggest Ericsson collection
Still looking for: Working Ericsson Hedvig, Blue R520m, R320 titan, R320 GPRS and many more..... |
|
|
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
high
|
sexychocolate Joined: Jun 05, 2003 Posts: 144 From: The Netherlands, Amsterdam PM, WWW
|
Nu bij een Hi 30 (2 jaar abbo) gratis S700 en een portie magic mushrooms
hehe...just keeping the thread alive
[addsig] |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Ik wachtte al eeuwen op de S700....
Mijn wachten gaat altijd gepaard met sparen overigens
Ik had het gezien... HI 30... da's wel HEEEEEEL aanlokkelijk hoor.
Maar ik neig nog steeds naar de V800... als dat ding tenminste een beetje rap komt en vodafone niet bedacht heeft dat het UMTS abbo zo'n € 150.00 in de maand zou moeten gaan kosten
|
|
Heel erg leuk allemaal but die s700 is leuk als je ook kan gprsen en das nou juist zo duur bij alle providers. Behalve orange maar daar is het bellen zo belachelijk duur heb ik het idee.
|
Ginz Joined: Feb 14, 2003 Posts: 368 From: The Netherlands PM |
De oplossing is dan Telfort.
Bellen en GPRS-en voor een prikkie
€ 1.50 per MB
Proud owner of Benelux biggest Ericsson collection
Still looking for: Working Ericsson Hedvig, Blue R520m, R320 titan, R320 GPRS and many more..... |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
gprs bundel. wel duur misschien maar iig een vast bedrag per maand (als je er niet overheen gaat tenminste) en ik vind dat persoonlijk wel meevallen
|
|
vlammetje je bedoeld telfort? Wat is het vaste bedrag per maand dan en aantal mb?
Ik denk dat ik mijn e700 hou en voor een pdatje ga en goedkoper bel en sms abbo. Ik zie iedereen uren bellen en ik hou het altijd zo kort mogelijk en zit aan 30€ bellen
snap er niks van :S
|
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
Ik zie net dat orange tot 1 februari 25 smsjes per maand weggeeft. Dus elke maand schrijven ze dat tegoed erbij. Dat is niet verkeerd :-D
This message was posted from a K700i |
|
Mag wel met die dure prijzen  |
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
Ja, lekker is dat, prepay gebruik is hedendaags goedkoper dan abo's, die 25 gratis SMS bij Orange is alleen voor de Ready gebruikers, lekker als je Free abo ben
Eerst kunnen ze al meeprofiteren van de gratis SMS weekenden en nu dit weer...Ach wel een verstandige keuze dan toch
En die GPRS-Data bundels bij Vodafone zijn idd niet zo verkeerd..(die Vlam bedoelde-gebruikt, denk ik)
Nog weer over Orange, al de geruchten van de laatste tijd enzo, moeilijk te doen of die (nieuwe tarieven vanaf volgend jaar) wel voor hun zullen gelden icm contractverlengingen enzo ofniet... Kijk even iets meer dan een jaar terug, toen het Orange werd, werden de tarieven automatisch voor alle abonnement houders (mits je geen bezwaar aantekende) gewijzigd in de nieuwe tarieven, hoefde je niks voor te doen, dus waarom al dat gezeur (hierzo geen gezeur ) |
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
Nou ik vind het juist beter, eindelijk eens iets voor de prepay gebruikers. Maar er word elke maand 5.75 euro bij je tegoed geschreven dus dat zou je ook op kunnen bellen toch? Of wordt het er weer vanaf gehaald als je het niet opsmst? |
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
Ik denk dat je gewoon tot €5,75 kan besteden aan SMS, daarna gaat t weer per bericht berekend worden...Zal wel mooi zijn als je het ook voor gesprekken kan gebruiken (wel beetje oneerlijk, die €5,75 betalen wij als Free abonnees per maand te veel )  |
supervla Joined: Feb 27, 2003 Posts: 6 From: Holland PM, WWW
|
Hey ppl...
Kan iemand mij helpen.... loop nu zo 2 weken met m'n s700i te spelen... maar begrijp nu nog steeds niet hoe het nu zit met dat "Mijn Vrienden" verhaal...... blijkbaar heeft m'n provider T-mobile dit "chat" toepassing uitgeschakeld..... Maar waarom..?
Wie weet meer? |
|
Over "Mijn Vrienden" kan bianca vast meer vertellen hihi geintje
|
|
|