Author |
Swedish Forum |
alexander Joined: Jun 13, 2002 Posts: 38 From: Sweden PM |
Jag tycker att Neonode har varit oerhört arroganta och oansvarsfulla i sitt bemötande gentemot de som visat intresserade för företagets produkt. Men det rör sig trots allt om ett mycket litet företag som i alla fall lanserat ett intressant koncept. Förväntningarna har helt enkelt varit för höga.
Mer skrämmande är dock att ett företag som Sony Ericsson släpper T610 utan att kunna garantera att ljudet är som det ska. Och egentligen så är Sony Ericssons hemsida inte något att hänga i julgranen. Nokias webbsida ger ett sobrare intryck och är enkel att navigera, informativ och så finns där bra interaktiva användarguider. |
|
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
Tycker nog att SONY ERICSSON hemsidor är bra jag...
The Truth is out there!!! |
phonepro Joined: May 24, 2002 Posts: 10 PM |
@dragontrumpetare
har du aldrig hört uttrycket att det är kvalitet och inte kvantitet som räknas?
är det bara jag som har problem med hemsidan och sökfunktionen på återförsäljare? söker jag på göteborg och enbart serviceombud så hittar den ingenting?
alla som skaffat den, hur var det med nätindikatorn i T610? var det något svagt blink i joysticken i standbyläge?
[ This Message was edited by: phonepro on 2003-05-16 23:38 ] |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Lika dant för mig med sök funktionen
This message was posted from a T65 |
carnovol Joined: Feb 02, 2002 Posts: 38 From: Stockholm PM |
@phonepro
Det där med nätindikatorn har jag inte sett på min, däremot blinkar joysticken rött med en viss ringsignal jag kommit över här på esato. Vet annars inte rikrigt vad det är man måste göra för att se de blinka.
|
xtrem Joined: Apr 08, 2002 Posts: 257 From: Stockholm, Sweden PM |
det är ju bara att inse, neonode kommer ju aldrig att släppas. och om den mot förmodan skulle komma ut så har säkert någon annan tillverkare redan gjort en liknande |
Da_WiZ Joined: Mar 04, 2002 Posts: 126 From: PM, WWW
|
Nån som vet om det har släppt några bra spel till T610:an förutom de som kan laddas ner på SE:s hemsida? |
@Phonepro
Har inte haft de problem du pratar om... Men du har säkert rätt...
tenelux Joined: Apr 24, 2003 Posts: 8 PM |
Fråga om t610!?
Man kan ta bort alla bilder som följer med telefonen...eller hur! Men jag kan ta bort alla bilder utom en. Den förbaskade lilla bilden "flower". Varför är det så?...en bugg kanske?
någon som har samma problem? |
telelux
Den kanske är fördefinierad *ler* Men det går alltså att ta bort bilder. Får du verkligen mera minne?
mange69 Joined: Oct 07, 2002 Posts: 366 From: Sweden PM |
Kan man på T610 ändra textstorleken som i T68i? Är telefonboken uppbyggd på samma sätt oxå? |
Gugge72 Joined: Dec 18, 2001 Posts: 22 From: Sweden PM |
T610, under profiler så finns det en som heter TTY tillbehör. Vad är detta?
This message was posted from a WAP device |
Gugge72 Joined: Dec 18, 2001 Posts: 22 From: Sweden PM |
T610 under profiler finns TTY tillbehör. Vad är detta?
This message was posted from a WAP device |
oskar Joined: Mar 18, 2002 Posts: 173 From: PM |
@dragontrumpetare:
Jag tog bort bilder som jag inte tyckte att jag behövde.. kom upp i 1500 kb ledigt minne.. räknar man med att en bild tar upp c:a 50 kb så räcker det allltså till 30 bilder..
När man tagit några bilder så kan man ju ladda upp dem till ericssons server och komma åt dem därifrån istället.. Vet inte om det är någon gräns på hur mycket man kan lagra där, men det tror jag inte..
@mange69:
Textstorleken kan man tyvärr inte ändra, men telefonboken är densamma som på T68:an..
En grymt bra funktion är annars att man kan redigera ord som man lärt den och att den lär sig vilket ord man ofta använder.. behöver t.ex. inte säga till den att jag vill skriva oskar iställer för orkar varenda gång.. =)
/Oskar |
Silvetisson Joined: Dec 11, 2002 Posts: 4 From: Sweden PM |
Tja jag har ett problem med mobilen... den är trög som bara den!!!... ibland kan den tappa täckningen, och då kan det ta flera minuter att innan den hittar.... och sedan om jag byter kort då tar det en bra stund innan jag kan använda telefonen... kan den vara så himla trög eller är det bara min som är så........
Sedan undrar jag om den nya T610 är likadan eller har dom fixat det, om det inte är så att det är min telefon som det är fel på??.... |
|