Author |
Swedish Forum |
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
Det är kul att se på när tech och click slåss om vem som har det lägsta priset på T610, nu är det nere på 3770 kr hos tech, undra hur långt det kan gå? Långt hoppas jag :-D
This message was posted from a T300 |
|
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Er det ikke 3600 hos Clickontime? |
Da_WiZ Joined: Mar 04, 2002 Posts: 126 From: PM, WWW
|
Fast tech...verkar inte ha nån hemsida så att man kan beställ online??? |
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Det var 3776 SEK hos Clickontime... Sorry folkens  |
|
clickontime har iof en lägstaprisgaranti så att även om tech är lägrre kan man alltid få mellanskillnaden tillbaka! |
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
Jag rekommenderar inte tech shop om dom inte har produkten hemma, skickade efter in bärbar hemma telefon och det tog över en månad innan jag fick den
This message was posted from a T300 |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
Tjena... Mobil skrev just något som jag påpekade för dem angående att skicka GRATIS SMS med programvara som använder ICQ SMS tjänst. Skrev till dem och sade att det inte går att skicka SMS via ICQ till svenska nummer. Och nu bara några timmar efter står skriver de denna artikel:
http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6611&sid=1
The Truth is out there!!! |
phonepro Joined: May 24, 2002 Posts: 10 PM |
@da wiz
orkade du inte vänta på att någon annan skulle posta inlägg 2999 så du kunde få lägga in 3000?
vad menar du med att techshop inte har nån hemsida?
http://www.techshop.nu/
@dragontrumpetare!!!!!
varför tipsar du dom om fel dom gör? är det inte bättre att låta dom publicera några felaktigheter om dagen så dom får sparken till slut?
herregud jag skulle kunna tipsa dom om fel i varenda nyhet dom skriver men varför hjälpa dom? dom har lön för det dom gör
is jerry the mobil.se fan?
http://www.mobil.se |
|
@phonepro
Hehe...jag upptackte det direkt efter att jag postat inlägg 2999. Eftersom jag startade detta svenska forum tänkte jag givetvis att vore coolt att ha inlägg 3000. Men så snart jag insett mitt misstag och försökte att lägga in ännu ett inlägg så fick jag ett meddelande att man inte kan lägga in ett till så snart efter varann!....klantigt
Nån som har sett T610 billigare än 3776 kr?? |
Krippe Joined: Oct 23, 2002 Posts: 67 From: Sweden PM |
Tech Shop 3770  |
Alasken Joined: Sep 19, 2002 Posts: 143 From: Stavanger, Norway PM |
Noen andre som har bestilt fra clickontime? Hva er order statusen deres? Min er nå "bekreftet"....noen som vet hva det vil si? Er det bekreftet at de har en til meg? Har de sendt den? Jeg blir gal av å vente  |
|
Jag har till och med mailat han som är lageransvarig (clickontime) men inte fått något mail tillbaka ang. deras lagerstatus på T610!! |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@phonepro
Tyckte jag skulle hjälpa dem lite på traven bara... He he. De verka ju vara så vilsna ibland...
The Truth is out there!!! |
Alasken Joined: Sep 19, 2002 Posts: 143 From: Stavanger, Norway PM |
Da-Wiz: jeg sendte også mail til clickontime i går kveld, men har enda ikke fått noe svar--jaja, var hvertfall positivt at order status har blitt satt til bekreftet...
Er "advance payment" det samme som "postoppkrav"? |
phonepro Joined: May 24, 2002 Posts: 10 PM |
@dragontrumpetare
låt dom göra bort sig, det blir så mycket roligare då, inte sant?
 |
|