Author |
Romanian Forum |
mike_k7 Joined: Sep 05, 2004 Posts: 82 PM |
Inainte sa fii mai idot ca ei (credeam ca nu se poate ) ar trebui sa verifici daca merg setarile alea pt M600 daca vrei sa-mi dai peste nas !
Exact ca si aia : habar nu ai despre ce e vorba.
Macar tu ai o scuza : nu lucrezi pt Orange la departamentul relatii cu clientii - internet si date (de fapt nu stiu poate lucrezi acolo si atunci se explica 2 lucruri : de ce le iei apararea si al doilea : partea cu prostia ) |
|
ScorpiONe103 Joined: Jul 16, 2006 Posts: 0 From: Romania PM |
hopa! cred ca vom vedea o "mica" confruntare aici! cine are w810i, poate sa imi spuna si mie daca merita?
I have W810i... |
petrutms Joined: Nov 17, 2002 Posts: > 500 From: Cluj Napoca, Romania PM |
merita w810... max 200 euro . daca il iei la mai mult... nu merita.
|
space2 Joined: Jun 15, 2004 Posts: 218 From: Lund/Sweden PM, WWW
|
@mike_k7; care-i problema? Nu merg setaruile pe care le-am scris?? |
mike_k7 Joined: Sep 05, 2004 Posts: 82 PM |
nu e nici o problema. s-a bagat ala ca musca-n lapte. nu l-a bagat nimeni in seama si hop si el !
setarile sunt bune doar ca m-am chinuit sa gasesc ce trebuia pus la 'adress' -era 'wap' nu' wap.orange.ro' cum incercasem pina atunci.
mersi,l-am facut sa mearga |
PIANOSSO Joined: May 18, 2004 Posts: 62 PM |
Nu va fi nici o confruntare. Mike, nu te-am considerat idiot. E un forum public deci nu astept sa fiu bagat in seama.
Macar ti-ai dat seama ca "wap" nu e o adresa. Setarile de pe site-ul Orange functioneaza insa nu ai stiut unde sa le introduci. Stii ce deosebire este intre wap.orange-gsm.ro si 62.217.247.252? Pentru ca nu esti idiot (sunt sigur) astept un raspuns bun. Iar daca nu mi-l dai, asta e.
Altfel, pentru binele tau, te sfatuiesc prieteneste sa eviti a desconsidera oamenii incapabili sa-ti fie de folos cand crezi ca ti se cuvine sa fii ajutat.
A numi pe altii idioti nu te ridica mai presus de ei.
[ This Message was edited by: pianosso on 2006-10-22 11:20 ] |
mike_k7 Joined: Sep 05, 2004 Posts: 82 PM |
Schimbul de idei ,ca sa-i spun asa,nu l-am initiat eu ci tu cand ,dupa cum am mai spus, te-ai bagat ca "musca-n lapte"
In al doilea rand ,daca citeai cu atentie, am scris ca la "adress" trebuie trecut wap nu wap.etc -de forma unei "adrese". Singura concluzie la care am ajuns e ca "adress" e de fapt APN (in consecinta:wap), deci remarca referitoare la capacitatea redusa de a-mi da seama ca adress e de fapt o adresa wap.etc.. si nu doar wap nu-si are rostul.
Legat de diferenta dintre wap.orange-gsm.ro si 62.etc..... :
62.etc... este adresa serverului orange
wap.orange-gsm.ro e proxy folosit (doar anumite modele de telefoane il cer) pentru a se conecta la server.
Multumit?
PS:"Oamenii incapabili sa ma ajute cand vreau eu" sunt platiti sa faca asta si se presupune ca ar trebui sa stie ce fac acolo (de aia lucreaza la rel cu clientii - internet si date ) Mai mult : eu platesc niste servicii in care e inclus suportul pe care e normal sa-l primesc atunci cand am nevoie sau cand vreau eu . De aia cheltui niste bani ca sa beneficiez daca si cand vreau de niste informatii(daca ma descurcam singur nu mai sunam,nu???) pe care niste oameni angajati sa le stie ridica din umeri si imi dau replica de 8-9 in 2 zile : ne pare rau dar nu putem sa va ajutam......
[ This Message was edited by: mike_k7 on 2006-10-22 20:15 ] |
PIANOSSO Joined: May 18, 2004 Posts: 62 PM |
Remarca despre "capacitatea mea redusa..." ??? Ai inteles ce ai vrut. Ata ete... neajunsurile exprimarii prin scris.
Nu cred ca exista vre-un roman de pe-aici care sa nu fii avut o nedumerire care sa ii bage in ceata pe operatorii de la relatii cu clienti. Eu am sunat timp de doua saptamani sa mi se rezolve o problema si i-am pus in situatia ingrata de a spune "nu stiu, mai avem nevoie de timp". Si tu ai dreptate pentru ca platesti dar nici ei nu sunt roboti programati sa caute raspunsuri la orice intrebare. Probabil consideri ca problema ta era simpla. Dar telefoanele nu se aseamana la modul de introducere al setarilor iar operatorii de la Relatii Clienti nu au acces la enorma gama de variante de configurare a telefoanelor. Chiar tu ai admis ca ti-ai dat seama singur despre o parte din setari. Asta este si subiectul post-ului meu.
De-alungul celor cativa ani de abonat GSM am tot avut probleme pe care uneori le-am rezolvat singur, macar in parte. Satisfactia e mai mare...
Eu inchei discutia pe tema asta. Imi pare rau ca situatia a devenit tensionata dar asta nu a fost nicicand intentia mea.
Succese. |
bogdan_wrc Joined: Jan 31, 2003 Posts: 206 From: Ploiesti, Romania PM |
wow, stati calmi colegi forumisti. de 200 de pagini nu se cearta nimeni, si nu incepeti nici voi!
oricum, aia de la Relatii cu clientii Voda, Orange sau altii, mai ales Romtelecom ) ) sunt angajati pe "oki frumosi" si se asteapta sa invete ei prin training, experienta..etc. dar nu invata , nu au "tragere de inima pt asa ceva" asa ca daca ii scoti cu capu' din calc lor cu baza de date sunt terminati. nu toti, ci 80%! toti am patit-o!
Don't drive faster than your Guardian Angel can fly!
I tried sniffing Coke once, but the ice cubes got stuck in my nose ! |
mike_k7 Joined: Sep 05, 2004 Posts: 82 PM |
bine,pace!
nici eu nu am avut intentia sa ma cert doar mi-am exprimat o parere (e adevarat nu in modul cel mai diplomatic existent).
legat de operatorii de la Oranage,Vodafone,etc pe de o parte ii inteleg ca nu au 'tragere de inima' (cum bine a zis Bogdan) cand sint platiti probabil la fel de mizerabil ca marea parte a angajatilor din Romania-dar asta e alta discutie ce nu-si are rostul aici. Daca sint angajati pe pile atunci vina e a companiilor care nu-si cunosc interesul.
In ambele cazuri cel care are de suferit e clientul,consumatorul,cum vrei sa-i zici care ar trebui sa beneficieze de niste servicii macar decente pentru care de cele mai multe ori plateste bani grei.
Asta e ! Sincer nu stiu cum e in alte tari dar tare sunt curios sa aflu !
[ This Message was edited by: mike_k7 on 2006-10-23 09:46 ] |
PIANOSSO Joined: May 18, 2004 Posts: 62 PM |
@b_wrc Au mai fost certuri...  |
bogdan_wrc Joined: Jan 31, 2003 Posts: 206 From: Ploiesti, Romania PM |
la Voda castiga cam 7-8 mil. deci macar din pctdv ar putea fi mai interesati un pic. sau macar controlati putin mai de SUS?
cand s-a lansat 3g la CNX, am fost sa vad si cu cum se vede. si s evedea prost, greu, si interlocutorul unde sunase aia de la CNX era din CJ, eu fiind in PL. si cand i-am zis fetei ca nu imi place, s evede prost, greoi..merge cu lag. mi-a raspuns foarte clar:
e si departe cel cu care vorbim! WTF???
plus ca de 5 ori am sunat la ei sa vad daca merge streaming pe S700. unii ca da, altii ca nu....asa ca sunt mari nepregatiti! *ca sa nu zic altfel
Don't drive faster than your Guardian Angel can fly!
I tried sniffing Coke once, but the ice cubes got stuck in my nose ! |
mike_k7 Joined: Sep 05, 2004 Posts: 82 PM |
asta cu distanta mare le depaseste pe toate ! |
raduth Joined: Sep 02, 2004 Posts: 14 From: Romania PM |
bogdan, iti dai seama ca tipa aia care ti-a zis ca e departe era o promoterita sau de la marketing sau de la PR, deci era varza la cunostiinte tehnice.
Legat de streamingul pe K700, pt a sti daca K700 suporta streaming trebuia sa suni la SE Romania 9au si un nr de call center), pt ca este o specificatie a telefonului. Cei de la Vodafone de la internet si date nu au cum sa stie acest lucru, decat daca acea persoana care iti raspunde la telefon a folosit un astfel de telefon si a avut curiozitatea sa vada daca merge streaming pe el.
E greu sa iti dai seama unde se face diferenta intre serviciile operatorului si specificatiile telefonului |
space2 Joined: Jun 15, 2004 Posts: 218 From: Lund/Sweden PM, WWW
|
eu asa am auzit, ca ei au o baza de date despre telefoanele populare, si au toate informatiile de acolo. Maca asa mi-a zis cineva, care a vazut cum e la orange. Si macar acest lucru trebuie sa stie operatorul, ca el trebuie sa specifice setarile pt streaming. (cateodata e diferit decat cel de wap). |
|