Author |
Ett svenskt T610/T630-forum |
jyrgen_no1 Joined: Oct 06, 2002 Posts: 48 PM |
Jag har fixat en wap t610 sida. Kolla hm den ni som äger en t610. Jag kommer uppdatera den snart igen. Http://jyrgnet.tripod.com/wap/t610.htm
This message was posted from a T610 |
|
brorzan Joined: Jun 03, 2003 Posts: 114 From: PM, WWW
|
Hur kommer det sig att Sony Ericsson inte har kvar "klick" som alternativ på knappljud?
Först trodde jag att det var helt borttaget, men så fick jag fram ljudet när jag testade knapparna i servicemenyn. Ljudet är inlagt i telefonen men man får inte välja ljudet under inställningar.
Skumt... |
BoinK Joined: May 27, 2003 Posts: 24 From: Sweden PM |
Någon som kan förklara hur man plockar bort det som man har lagt in under Datakonton.
Har ett vodafone å ett Telia och en tredje obskyr sak som ligger å tar upp plats. Jag vet dock inte hur man blir av med dem
|
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
hur laddar man ner java spel till t610? vet någon nå bra sida? funkar det med en kabel? |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
@robin_87
du hittar en del på http://www.midlet.org
|
tulle Joined: Dec 22, 2002 Posts: 2 PM |
@Jyrgen1
Har jag skrivit fel adress eller funkar din sida inte för tillfället.
je4ns Joined: Jun 10, 2003 Posts: 9 From: Sweden, Lund PM |
@boink
Hoppas att någon svarar på din fråga, jag vill verkligen kunna wappa ner teman och spel direkt till mobilen, |
brorzan Joined: Jun 03, 2003 Posts: 114 From: PM, WWW
|
Quote:
|
On 2003-06-17 22:32:35, BoinK wrote:
Någon som kan förklara hur man plockar bort det som man har lagt in under Datakonton.
Har ett vodafone å ett Telia och en tredje obskyr sak som ligger å tar upp plats. Jag vet dock inte hur man blir av med dem
|
|
Markera det datakontot du vill ta bort genom att gå ner med joysticken till det. Tryck på "c" och bekräfta borttagningen. |
löjligt.. hur kan jag ha missat det
Tack!
Nu behöver jag bara någon som kan ge mig WML-syntaxen som gör att ett tema kan bli laddningsbart
|
okej, då försöker jag igen då:
"http://jyrgnet.tripod.com/wap/t610.htm"
det är ingen wap sida, utan en t610 sida, alltså du kan titta på den och ladda ner med din t610...
mer saker kommer att uppdateras snart
|
Bra svar... not
Om du provar din sida så kommer du se att det inte är OK att ladda ned en .THM-fil från HTML. Telefonen vet inte vad den skall göra med den.
Inte samma som med .MID och .MPN för signaler och spel kan den hantera i HTML.
Dock så går det ju att ladda ned theman också, det kan man göra från ericssons hemsida t.ex. dock är detta en WAP, så jag tar för givet att det är WAP som är nödvändigt för att det skall fungera med teman.
Jag ser gärna att någon som faktiskt vet, och har en fungerande syntax bidrar med lite hjälp. |
Strunta i temat bara det ligger där och skräpar bara, men resten funkar eller hur?
Jag tror du missförstår mig jyrgen.
jag är inte ute efter att få förslag på sidor med teman. Jag är ute efter syntaxen för wap (WML) som gör att teman går att ladda ned.
du har säkert en jättefin sida, men det är inte det jag är ute efter. Hade jag velat haft länkar hade jag skrivit "Vill ha länk till en t610 sida".
Om du lägger ut ett tema på din sida och provar att ladda hem den så kommer du att inse mitt problem |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@Boink
SKulle det inte funka med xHTML också och inte bara WML? Bara en dum fråga... Du har väl en T610 så för dig skulle det ju funka att göra en sida i xHTML.
The Truth is out there!!! |
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
T68i, T300, T310 og T610 har vel alle wap 2.0 og da støtte for xhtml. |
|