Author |
T68 i Norge |
Lusipher Joined: Dec 11, 2001 Posts: 333 From: Norway PM |
Quote:
|
On 2002-01-17 01:17, skjalg wrote:
få dere konto på start.no - bruk ip-adressen til mail-serveren dems på pop3 og ip-adressen til telenor på SMTP server.
Dette er den eneste e-post kontoen jeg har fått til å fungere med T68, så jeg får all e-post videresendt til start-kontoen slik at jeg kan sjekke e-post overalt.. ganske kjekt!
hatt min t68 siden 1. eller 2.uka den kom.. er ikke sikker, og hva er dette med at gold-telefonen er så fet? den er jo totalt pakkis.. matcher gullkjedene og buffalo skoene på de som henger utenfor oslo city, nei, gulltelefonen skal jeg IKKE Ha..
lunar grey 4 ever
Noen som vet om handsfree/radioen er kommet til telefonen? savner radioen jeg hadde på 8310`n egentlig.. den var genial, men kvittet meg selvfølgelig med den med engang T68 kom!
|
|
Radio til T68 koster noen hundringser og har stereo... Jeg bruker den ganske ofte!
(selv om den er RÆVVA i bil)  |
|
Raptor Joined: Dec 11, 2001 Posts: 241 From: Oslo, Norway PM |
¨Noen av dere som vet om et sted i Oslo sentrum hvor man kan få oppdetert spftware på telefonen mens du venter?
|
smilys Joined: Jan 05, 2002 Posts: 64 From: Norway PM |
Jeg oppdaterte hos EMTS i Vika (Dr Maudsgt) i går. Du kan også prøve Nordialog i Maridalsveien.  |
mad Joined: Nov 10, 2001 Posts: 41 From: Norway PM |
Norsk. T68 hadde vært på markedet nesten to døgn før jeg rakk å kjøpe den. |
Ayreon Joined: Jan 17, 2002 Posts: 69 From: Stavanger, Norway PM |
Jeg fikk min T68 av dama til jul!! Hun er virkelig snill!
PS: Noen som vet om det ligger et service senter i Stavanger? |
laffen Joined: Aug 07, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Mobildata, Data Marine
Koppholen 4
4066 Stavanger
Tlf. 51635420
og
Klart Svar, Tele Companiet AS
Haakon VII's gate 8
4005 Stavanger
Tlf. 51846830
|
skjalg Joined: Dec 08, 2001 Posts: > 500 From: B$rum, Norway PM, WWW
|
lusipher , noen hundringser bare? vanlig original handsfree koster jo liksom 4-600.. hvordan fungerer den da? kan man se hvilken stasjon man er på i displayet på telefonen? Bra mottak på den?
Hvor kjøpte du den? |
tic Joined: Jan 14, 2002 Posts: 75 From: Norway PM, WWW
|
Angående mail sliter jeg med postboks og passord. Har skrevet inn konto-id-en (w21312p2342 sånn ca...) som postboks og passordet til den som passord, skulle ikke det stemme??
tic |
RCO Joined: Jan 16, 2002 Posts: 15 From: Norway PM |
Er norsk og fikk min T68 GOLD for 2 uker siden! Men tror j var blandt de første til å fysisk prøve den i Norge; på et produktkurs i forbindelse med jobben i begynnelsen av oktober! Fall in love at once....
Synes GOLD er dn beste fargen; en oppsiktsvekkende telefon fortjener et oppsiktsvekkende ytre !
Våre nye landsmenn kommer aldri til å få seg T68 allikevel...de holder sg til NOKIA 8310!
[ This Message was edited by: RCO on 2002-01-17 14:25 ] |
EricSony Joined: Nov 05, 2001 Posts: 72 From: Drammen , Norway PM |
Norsk.... Har hatt den (gold ) siden nov/des., så langt fornøyd. Nyeste sw fikk endelig mail via online-konto og GPRS til å virke.Nå virker eg. alt som det skal  |

fant denne logoen på loogo.no - skal si de er up to date...!
 |
laffen Joined: Aug 07, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Noen lastet den opp her på Esato i går også.. |
Nopoint Joined: Nov 30, 2001 Posts: 62 From: Stavanger, Norway PM |
Å pope mailen ned til min T68 fungerer utmerket med Yahoo. Men jeg sliter noe alvorlig med å kunne lese mailer som er sent fra en hotmail konto. Virker som at mailene som kommer fra en hotmail konto ikke er i Raw format, noen som vet?? for jeg har jo merket meg at mailer som er i html format ikke vil vise på t68. Jeg har prøvt ut dette i over 2 måneder og enda har jeg ikke klart å lese mailer som er sent fra hotmail konto til yahoo eller netcom webmail. Når jeg poper ned fra yahoo eller webmail så får jeg opp alle mailer som er sent i fra f.eks outlook men vist en mail er sent i fra hotmail får jeg fortsatt bare opp til, fra og subjekt. ingeting av teksten som er skrevet i mailen!!!. Noen som har noe godt svar på dette??
[ This Message was edited by: Nopoint on 2002-01-17 23:58 ] |
EricSony Joined: Nov 05, 2001 Posts: 72 From: Drammen , Norway PM |
Har testet meldinger fra hotmail og netcom webmail, og begge fung. perfekt. Har nyeste sw i tlf. R2a013, kanskje det gjør utslag??
Prøv oppgr. så kanskje hverdagen blir litt blidere 
[ This Message was edited by: EricSony on 2002-01-18 11:35 ] |
bluetooth har nådd VG: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1860443 |
|