Author |
Dementi - T68 kan absolut inte bytas mot T68i! |
gibler Joined: Dec 27, 2001 Posts: 76 From: PM |
kan någon intyga att T68m och T68i är samma telefon hårdvaru mässigt(förutom skal och blå dioder). Att minnet är det samma m.m. |
|
mrNoodles Joined: Feb 28, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Jupps, de fanns en tråd tidigare som hänvisade till ett test dokument som tydligt sa att den var samma byggd på samma elektriska plattform. De som skiljde var nån liten detalj i Bluetoothen. Men i övrigt samma.
|
laffen Joined: Aug 07, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
@fimpiel
According to my sources the MMS upgrade will be available in the beginging of this week. The same applies to the T68i.
[ This Message was edited by: laffen on 2002-03-18 13:33 ] |
gibler Joined: Dec 27, 2001 Posts: 76 From: PM |
Quote:
|
On 2002-03-18 13:26, mrNoodles wrote:
Jupps, de fanns en tråd tidigare som hänvisade till ett test dokument som tydligt sa att den var samma byggd på samma elektriska plattform. De som skiljde var nån liten detalj i Bluetoothen. Men i övrigt samma.
|
|
happ ok tack mrNoodles.. då vet jag inte vad ni andra tycker men jag kan vänta på MMS tills man kan använda det. Men det finns endel andra gosaker i uppgraderingen som jag tycker SE kan släppa för T68m.
Det känns iförs mest som en princip sak när jag läser inläggen. |
Z... Joined: Feb 27, 2002 Posts: 19 PM |
Quote:
|
On 2002-03-18 13:24, gibler wrote:
kan någon intyga att T68m och T68i är samma telefon hårdvaru mässigt(förutom skal och blå dioder). Att minnet är det samma m.m.
|
|
Yes! det är samma hårdvara i de båda lurarna (utom skal och dioder). Detta fick jag bekräftat av SE's personal på Cebit mässan, och då syftar jag inte på alla skolungdomar som de har till o jobba extra, utan produktägarna. |
|