Author |
Halebop Forum ett bra kontantkort. |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
Tycker inte det abonnemanget är bra. De tar ju 90öre i öppningsavgift. Dåligt tycker jag
This message was posted from a T300 |
|
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Det stämmer men det verkar vara bättre än halebop o tjänsten min familj är ju bra.Både billigt och smart.
This message was posted from a T68i
[ This Message was edited by: GEORGIA REBEL on 2003-01-25 13:04 ] |
adamizer Joined: Sep 29, 2002 Posts: 427 From: Gothenburg, Sweden PM, WWW
|
Ja då är flatrate ett bra alternativ såg en hundring i månaden. Men det känns som om de till ha in hur mycke som helst från oss. Tex när det är billigt att ringa på bryts det hela tiden och när de har jobbat på grejorna på är det ingen som kollar om gatewayn funkar. Och varför har de inte fixat på man kan läsa loppen till kundtjänst det kan inte vara svårt eller hur
This message was posted from a R520 |
Håller helt klart med föregående talare. De verkar som om de egentligen vill vara en medelmåttig operatör. De talar ju inte ens om att man kan använda sig utav MMS. Men använder man sig utav den tjänsten så låses man ut ifrån deras egna wapportal. Kan bara använda sig utav telias GPRS- och MMS-inställningar.
This message was posted from a T300 |
|
Jaha nu krånglar det igen! Nån annan som märkt av det?
This message was posted from a R520 |
Krånglar med vadå? Min GPRS har krånglat hela tiden...
The Truth is out there!!! |
Därför bytte jag till telia och inte så mycket problem
This message was posted from a T68i |
Hmm... Telia Refill är för dyrt... helt enkelt.
|
Jag körde på mvivas ip 194.129.183.45 pröva det det har funkat än så länge så jag tror problemet innan var h-bop som var nere.
[ This Message was edited by: adamizer on 2003-01-29 20:18 ] |
Nu kan man använda HALEBOP och TELIA MMS tillsammans.
Ladda ner GPRS inställningarna ifrån Halebopssida. Ladda då ned GPRS-telia, inte Vodafone, Comviq och absolut inte halebop GPRS.
Glöm inte att lägga in online.telia.se på APN i Datakommunikation i halebop inställningarna.
Tada!
HALEBOPS inställningar för GPRS är då funktionsdugliga. OCh MMS via Telias inställningar funkar då också.
Jerry
P.s. Klantigt av Halebop att inte göra inställningarna funktionsdudliga. Borde påpeka för dem att de skall lägga in APN också.
Sent ska syndaren(Halebop) vakna
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
Hmm... väldans synd. Men jäkligt skönt för mig. *ler* Jag gillar ju Halebop som operatör. Det är ju Kundtjänsten som är dålig. Det mesta funkar ju faktiskt bra, typ som Telia, men skulle man få problem, så är det ju nästan omöjligt att fixa detta.
Jerry
Har exakt samma uppfattning om Halebop.Sedan tror jag faktiskt utan att veta så iom att Telia äger Halebop så kanske inte allt satsas där.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
Hmm... kanske de. Men det är ju faktiskt så att telia testar saker hos Halebop, så det kan ju vara en orsak. Ungefär som DOF.
Det stämmer säkert att Telia testar där men det betyder ju också att Halebop fungerar sämre,vilket jag har upplevt.Men jag kommer att behålla Halebop som back-up för Telia mest för deras prissättning på somaren(ring för 30 öre efter kl.16:00) vilket jag tycker var super.
[ This Message was edited by: GEORGIA REBEL on 2003-02-04 21:10 ] |
|