Author |
Swedish Forum |
Alasken Joined: Sep 19, 2002 Posts: 143 From: Stavanger, Norway PM |
Jeg sendte akkurat mail til dem, de har 2 t610'er igjen på lager...hadde tenkt å bestille, men de shipper ikke til Norge Noen som vet om noen andre webshop'er som har dem på lager? |
|
kristaga Joined: Mar 12, 2002 Posts: 141 From: Norig/Norway PM, WWW
|
Quote:
| tenelux:
Bara Island kvar nu!
|
|
Ég talar íslensk, en ég kem frá Noregi. Ég er ekki viss um sé einhver íslendingar á Esato.Kristján Andrí |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Både Sicsac och Techshop har T610 på lager enligt resp site... |
tenelux Joined: Apr 24, 2003 Posts: 8 PM |
Det är lite konstigt att de skriver att de har i lager. Med tanke på hur få telefoner som skulle skeppas. Förhandsbokningarna borde tömma lagren direkt |
xtrem Joined: Apr 08, 2002 Posts: 257 From: Stockholm, Sweden PM |
Bullshit att techsshop har den i lager. Jag pratade med dem i fredags, då hade de 300 st personer på kö till T610. Inte fan fick de 300 telefoner idag.. |
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
är det någon som har köpt denna fina mobil, har inte hittat den i någon butik idag  |
tydligen kom den in till geabs centrallager idag. ut till butikerna ca imorgon. tydligen samma med telia |
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
Då får man ta och släpa sig till telia i morgon då och spana in den, ska bli kul att testa den, vet någon hur det är med dialect dom brukar väll också vara snabba?
This message was posted from a T300 |
YES! Min T610 är på väg till mig! |
tenelux Joined: Apr 24, 2003 Posts: 8 PM |
Där jag förbokat ifrån står det att de får dem på fredag. Får väl vänta på leverans till nästa vecka då! Om jag inte åker dit och hämtar den!  |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@Kristaga
Jag har faktiskt aldrig sett någon islännigar på esato, så kul att du kikade in. Och jag tror att du kan göra dig bra förstådd här på svenskt forum, om inte, lägg till lite engelska, så gör det susen.
The Truth is out there!!! |
kevin81 Joined: Mar 12, 2002 Posts: 390 From: Stockholm, Sweden PM |
@Kristaga
Hej, välkommen! Jag reste till Island för nån månad sen faktiskt. Riktigt trevligt land med trevliga människor. Det blåste lite för mycket bara
|
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Snart 3000 inlägg.Det tar sig som pyromanen sade.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
Da_WiZ Joined: Mar 04, 2002 Posts: 126 From: PM, WWW
|
Jag var inne på pricerunner och via dem hittade jag T610:an för 3776kr på click on time.
På deras hemsida (www.clickontime.se) står det att de har den i lager och att leveranstiden är 3 dagar.
Jag har mailat dem och frågat om leveranstiden är realistisk och väntar just nu på svar!
Har någon hittat den billigare??? |
Alasken Joined: Sep 19, 2002 Posts: 143 From: Stavanger, Norway PM |
Jeg sendte en e-mail til dem i går kveld, og venter fremdeles på svar...prøvde også å ringe, men kom ikke fram til noen....
I går stod det på siden deres at de var "out of stock", men fem minutter etter dette sjekket jeg igjen og da var den plutselig "in stock". Håper virkelig at leveringstiden er realistisk, for jeg har bestilt en hos dem nå, og for at det skal være bryet verdt å bestille fra Sverige bør jeg få den tidlig  |
|