Author |
Swedish Forum |
rob Joined: Aug 13, 2002 Posts: 151 PM |
Hej!
Läste att 3 lanserar sitt 3G nät nu i veckan. Kollade lite på deras erbjudanden och jag måste säga att jag är positivt överaskad vad gäller prissättningen på telefoner samt kostnader för användande av deras tjänster Enda sura e väl standbytiden på lurarna. E det någon som har hört något om lanseringen av Tele2s och Telias 3G nät, samt vilka telefoner resp. kommer att använda sig av?
Tack på förhand! |
|
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@3301
Tycker det är en bra funktion. Det får ju faktiskt med de som inte har MMS telefoner. Hade inte det funnits, så hade jag ju inte haft någon att skicka till. Men visst håller jag med om att MMS är en mobilsak.
@alla
ÄR det någon här ute som kommer ihåg att när allt var så dyrt när det gäller mobiltelefoni, SMS på 2:50 o s v, så uppkom det en motreaktion med en grupp människor som skapade ett förening som skulle försöka påverka operatörerna till att sänka priserna. Jag tror visserligen inte att det gick så bra, eftersom de helt enkelt vill ha 200 kr/år för medlemskapet. Är det någon som minns detta, och kanske t o m vet om de finns kvar?
De skulle ju faktiskt kunna hjälpa till med MMS priserna och så? Och 3G.
The Truth is out there!!! |
jnorberg Joined: May 12, 2002 Posts: 122 From: Sweden PM |
"Nokia 3650 och Sony Ericssons T310 har bluetooth och ger möjlighet att spela med andra via den trådlösa tekniken."
"slutsats: Nokia 3650 och Sony Ericsson T310 har bluetooth-teknik och placerar sig därmed i toppen i kategorin övriga spelfunktioner."
taget ur mobils senaste nummer.
Har verkligen T310 bluetooth? ne... men det var nog bra publicitet för sonyericsson eftersom T310 tog hem "bästa spelluren" hos mobil...
hade den inte haft bluetooth hade den nog inte vunnit...
|
ppcrockar Joined: Mar 04, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@ jnorberg
Ännu ett härligt bevis på Mobils faktakollande
Man kan ju undra om de har testat telefonen överhuvudtaget. Nästan i klass med den nyheten om att Siemens senaste telefon skulle ha inbyggd videobandspelare  |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Mobil leker som vanligt lite vårdslöst med sanningen
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
Hmm.... antagligen. De är lite snabba på att skriva, så det blir helt fel.
mrNoodles Joined: Feb 28, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Dom e så kassa!
Har nån uppdaterat till nyaste programvaru version av P800, om ja, är de nå kul med i den? Mer än "natt läge" för kameran mm? |
floke Joined: Jan 23, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
lite OT men...
Är det någon som har 'Lars Vegas Trio - Jag vill vara din Margareta' på Mp3 eller som kan rippa den åt mig? Jag behöver den till en svensexa och bröllop  |
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
vad menas det när det står "data" i displayen? är det att den måste uppgraderas? |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-05-06 21:03, robin_87 wrote:
vad menas det när det står "data" i displayen? är det att den måste uppgraderas?
|
|
i vilket sammanhang står det så? eller det bara dyker upp ibland utan att du gör nåt speciellt? |
det står så i displayen på min t29s, det har stått så snart en månad, |
ppcrockar Joined: Mar 04, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@ robin_87
Beror inte det på att du valt att nästa inkommande samtal ska vara ett data samtal i telefonen? |
kan det vara ska checka det, tackar för hjälpen, men det står bara data det står inte " S IQ" |
Hej allihopa.
Villebara uppdatera något som jag sade om 3's 3G nät. Sade då att den bara fast i STHLM, MALMÖ och GÖTEBORG. Hade fel, detta nät finns även i FALUN och inte färdig byggt I BORLÄNGE.
Men har inte VODAFONE och 3 ett sammarbeta om nätet, isådana fall skulle ju Blekinge ligga bra till, med Karlskrona och Ronneby.
Eller vad tror ni?
Lord MuRa']['uS Joined: May 02, 2003 Posts: 14 PM |
Tjena folk!
Jag bor i Stockholm och vill veta nån butik som byter min T68i FRONT.. enbart fronten vill jag byta alltså.
Orkar inte köpa skruvmejsel o hålla på själv, vilken butik kan göra detta åt mig?
Notera att jag inte har kvitto/garanti kvar på telefonen, så jag kan nog inte dra till SonyEricsson o be dom att byta fronten.
Tack på förhand för all tips |
|