Author |
Forum for norske mobilbrukere |
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Er litt det samme som når jeg ringer kundeservice hos Telenor Mobil og det brødhuet forteller med at han ikke kan ordne det når jeg vet det er mulig... Og når jeg selv søker på en sånn jobb får jeg vite at alder er mer viktig enn kvalifikasjoner..!! Blir så irritert! |
|
Swag Joined: Jun 21, 2002 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Jobber selv med kundestøtte (på en måte), med nettverk. Og, ja, jeg vet ikke alt, men er det noe jeg lurer på sjekker jeg det opp. Det virker som mange support og kundesentre ikke gjør det rundt omkring...
|
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
her gikk det for seg...
JEg må si at jeg er mest fornøyd med NGT.. Selv om jeg er telenor forhandler og noen vil bestille ADSL hos meg informerer jeg dem om at NGT er bedre og billigere.. Vil ikke at folk skal ta Telor ADSL for på det området syns jeg telenor svindler på folk.
Selv om jeg måtte vente i nesten 10 uker på ngt, pluss at de roter litt med regningene, vil liksom ha mer en de skal ha... hehe... men ellers er det topp kvalitet hos ngt.. og har aldri hat noe prob. med ngt kundeservice... kommer altid rett igjenom.. vel det lengste jeg måtte vente en gang er ca 2 min... men det går greit... og så har de jo så sjekke damekonsulenter der...
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
he he... Bytte nok fra Tele 2 til NGT hvis de er tilgjengelig der jeg bor om et år....
|
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
bra
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
Jepp, men de må bli tilgjengelig først da. Kjipt at de ikke er det... Men, det funker greit uansett...
|
Tenker at jeg også bytter fra telenor så fort jeg har tid til å ordne det...
This message was posted from a T68i |
Ja, støtter ikke Telenor med mindre det er HELT nødvendig...
|
Vi bestilte når de var de eneste som kunne levere... Har ikke somlet oss til å bestille noe annet
This message was posted from a T68i |
Det blir sånn.... Er det noen her som har hatt problemer med å komme inn på sider som er hos www.geocities.com? Kommer ikke inn på hjemmesiden min! Lurer på om det kan være noe her på jobben...
|
BS'n Joined: Mar 29, 2003 Posts: 67 From: Norway / Askim PM, WWW
|
vill ikke ha telenor.
nøyer meg med netcom
 it's me  I'm bad to write english, sorry  |
Man får ikke adsl hos Netcom. Men, når det gjelder telefon er jeg enig....
|
BS'n Joined: Mar 29, 2003 Posts: 67 From: Norway / Askim PM, WWW
|
adsl.
vi har noe som kalles D-link vi.
vet du hva det er?
 it's me  I'm bad to write english, sorry  |
D-link? Er ikke det et firma som lager hub'er og routere og sånt da? Ikke godt å si hva du har, men det høres ut som adsl....
|
D-Link lager utstyr til bredbånd ja... Lager sikkert ADSL modem, men man må jo ha en levrandør... |
|