Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
Hi rene,
bij mijn zoektocht was de eerste link cool, maar het koste geld, en ja ik ben en blijf een echte hollander .
anyway http://www.mobistar.be leek me wel wat.
alleen abbonee nummer moest ik erbij hebben. :? :?
greetz
MEEUW |
|
Delta 9 Joined: Mar 26, 2003 Posts: 193 From: The Netherlands PM |
@Rickstur
Wat je zegt kan kloppen. Als je sim er voorbereid op is springt hij op orange. Ik heb zelf ook een D*tone sim en op mijn scherm blijft Dutchtone staan. Ik heb ook een Ben-sim en daar blijft ook Ben op het scherm staan (T68i & T39). Een collega van mij heeft echter ook een Ben-sim en zijn toestel zegt T-mobile. Ik heb ook ooit mijn Ben-sim in een SE T100 gestopt en toen stond er T-mobile. Ik denk dat het een mix is van of je sim is voorbereid of je toestel is voorbereid.
4000 Miles an hour in a jet-airplane...... GO OUT OF YOUR MIND GO INSANE!!!! |
|
OW nog een vraag. Dat mms das me nog niet helemaal duidelijk bij orange. Kan ik wel ontvangen maar niet versturen. En via gprs share is dat mogelijk?
klopt dat?
tnx
greetz
MEEUW |
|
nou heb ik GVD weer gprs mislukt error of je hebt die wap communicatie fout error, je word toch dood en dood ziek van die f*cking mobiel :'(
GELD TERUG ! ! !
zucht....
[ This Message was edited by: meeuw on 2003-05-15 01:40 ] |
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
@meeuw,bedankt voor het zoeken,ik betaal er liever ook niet voor :-) zover ik weet kan je met orange nog geen mms ontvangen en versturen.krijg er af en toe wel een,maar krijg dan een sms met een www adres om het bericht daar te bekijken..
This message was posted from a T68i |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Guys, je kunt voor MMS registreren bij www.nowmms.com (ook wereldwijd GRATIZZZZ, dit moet je toch aanspreken meeuw ) werkt voor mij uitstekend (ik kan namelijk ook veel grotere mms-jes ontvangen dan via T-Mobile MMS en nog nooit een foutmelding, die ik bij mijn vrinden van T Mo om de haverklap krijg) misschien het proberen waard?
|
|
GRATIZ ja daar is meeuw dol op ! ! ! (Welke hollander NIET :? ) hahaha
Tnx zal me aanmelden. Weet alleen bij god niet aan wie ik mmsjes moet sturen
anyway Die mail zooi vind ik een beetje vaag nog btw. Tis echt iets voor mij dat ik einde van de maand een rekening heb van 1500 piek.
iemand al getest ?
Very tnx
greetz
MEEUW |
Rickstur Joined: Mar 25, 2002 Posts: 260 From: The Netherlands PM |
LOL ik denk dat jij de enige in nederland bent die een rekening in pieken krijgt  |
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
Nou ik mail dagelijks zo'n 25x en heb nog niet op de maandelijkse factuur terug gezien.is gratis zolang het via de wap gaat.maak je gebruik van de email funktie die in je tel zit,bij berichten,dan is de eerste 2mb aan mail gratis,daarna 3euro per mb..
This message was posted from a T68i |
|
Ik bedoelde die e-mail servers die ik net had gevonden(paar posts terug)
Ow en dat mms, ik weet niet of iemand de kleine lettertjes heeft gelezen
----------
, the subscriber agrees to receive promotional messages from sponsors of the NowMMS service. These promotional messages will not exceed one message per day, however this limit is not guaranteed.
-----------
hahaha lol, hoeveel spam krijg je dan per dag
sorry ben nogal veel eisend, ook met gratiz dingen
Maar dat hadden jullie al door denk ik
Student he
greetz
MEEUW |
|
ja daar was ik ook op voorbereid, maar ben nu een ruime maand ingeschreven bij ze en nog geen enkele spam-mail of -mms gehad. Dat loopt dus wel los.
En inderdaad, veel mensen hebben helaas (nog) geen MMS telefoon hier. Ik heb het MMS-en dan ook uitgeprobeerd aan de hand van de MMS thread hier op esato (45 pagina's namen en telefoonnummers, eigenlijk zijn we met zijn allen hartstikke gek)
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=17352&forum=22
en heb er een aantal gehad. best leuk. Verder gebruik ik het vooral om fotootjes te versturen. Dit omdat mijn email functie niet werkt (wederom met dank aan mijn vrienden van T Mobile) en ook daar ben ik zeer tevreden over.
MMS wordt wel leuker naarmate meer mensen het hebben, maar zo gaat dat met alle dingen..... op een goede dag....
|
|
Flex
Btw ehm hoe kan ik andere talen in mijn telefoon zetten? Ik heb geen duits enzo :'(
tnx
@ edit > HET IS GELUKT MEEUW @ MMS hahaha cool
alleen is dat via share gprs dan ook echt gratiz?
[ This Message was edited by: meeuw on 2003-05-15 14:26 ] |
|
Ik zag bij jouw e-mail adres in die toppic vlammetjje. Maar hoe verzend ik dat dan daarna toe of hoe gaat dat dan met @nowmms.com ??
Het is me wel gelukt om 1tje te onvangen
tnx
greetz
MEEUW |
|
Rogier, posten (in een gevoerde envelop zeg maar) is max EURO 5,- Dat valt dus nogal mee. PM effe wat je wilt
|
|
Hahahaha lol, ik heb admin@nowmms.com
Very flex! |
|