Author |
Swedish Forum |
Froddan Joined: Jan 18, 2002 Posts: > 500 PM |
På xhtml, med en T68?
Min teori är att det beror på alla j-vla smileys och signatures. Sidan blir för stor för att visas. |
|
rob Joined: Aug 13, 2002 Posts: 151 PM |
Kanske det. Men o andra sidan så e det ju inga problem o visa sidor med många o stora bilder när man wappar andra siter som tex bytbil o aftonbladet. Så en smiley eller 2 borde ju gå bra.
This message was posted from a T68i |
phonepro Joined: May 24, 2002 Posts: 10 PM |
problemet med att email klienten inte hittar mailservrarna om man inte skriver in ipadresserna brukar gå att lösa genom att fylla i dns servrarna på det datakontot du använder för email, om man inte gör det så försöker emailklienten hitta mailservrarna via standardwapgatewayen och den är egentligen inte till för email trafik
[ This Message was edited by: phonepro on 2003-04-28 05:23 ] |
Froddan Joined: Jan 18, 2002 Posts: > 500 PM |
Här är ett utdrag ur en annan tråd:
Example: i posted something via PC. I have this mile-long signature attached to that post. But then I decided to edit that post and forgot to erase the signature. THATS the time when signatures could be viewed via wap.
Om man testar på en sida med många smileys och signaturer, så är det just på dom som det blir fel.
Det finns ju rörliga smileys också, och dom tar upp mer utrymme än en vanlig bild på aftonbladet eller bytbil. |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
Ville bara säga att det funkar ganska bra att skicka MMS till HOTMAIL och YAHOO... Nu visas allt som det ska, fast under varandra. Men visst inte riktigt lika bra som en mobil. Fast jag har fortfarande problem med att skicka MMS till e-mail. Ringer man TELIA eller ta kontakt med halebop, så tror de att allt funkar. TELIA vet inte ens om det funkar utan man måste själv tala om för dem att det faktiskt går. Men halebop, jag vill kunna skicka MMS till e-mail addresser, eftersom min tjej inte har en MMS mobil, men hon har en e-mail.
The Truth is out there!!! |
floke Joined: Jan 23, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
@dragontrumpetare:
Köp en MMs telefon till tjejen så slipper du strulet
... eller skaffa ny tjej
Hehe!
Min tjej (som inte heller har MMS men yahooo-mail) klagade på att hon inte kunde läsa mina MMS. Sedan en månad ungefär funkar det dock ganska bra. Antingen har Telia eller Yahoo gjort något - något bra för en gångs skull  |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Så man kan skicka mms till hotmail.com också och det fungerar med telia också?
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
jag har en HPr-20 och den fungerar grymt bra och ljudet är suveränt, den stör nästan ingenting, den är avsevärt mycket bättre än HPR-20, jag rekomenderar den verkligen! |
@robin_87
Du menar två olika grejer va?
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-04-28 17:25, robin_87 wrote:
jag har en HPr-20 och den fungerar grymt bra och ljudet är suveränt, den stör nästan ingenting, den är avsevärt mycket bättre än HPR-20, jag rekomenderar den verkligen!
|
|
Instämmer också att hpr-20 är kanon!
Antar att du menar att hpr-11 är sämre |
jo jag menar att hpr-11 är mtcket sämre ja, den brusade bara man hade den i fickan |
Radion alltså?Har själv en gammal pryl som är ganska dålig.Så är den nya bättre o vad kostar den?
ja radion, det är super bra, den kostar mellan 395-495 beror på vart du köper den |
3301 Joined: Aug 01, 2002 Posts: 124 From: sweden PM |
köpte min radio för 370 precis när den kom.
men fick lite "specialpris"
håller dock med om att den är bra.
fast kan vara jobbit om man är i rörelse tex i en bil
den har ju inte AFC så att den håller koll på frekvensen när man rör på sig..
// 3301 |
phonepro Joined: May 24, 2002 Posts: 10 PM |
vill börja med att säga att jag inte på något sätt föredrar mobiltelefoner före andra märken på marknaden, snarare tvärtom då jag tyvärr har många dåliga erfarenheter av deras modeller, men om du jämför budgetlurarna nokia 3510 och T200 då är min ståndpunkt ganska klar
vill därmed inbjuda er att följa en fejd jag hamnat i på det mindre forumet mobilforum.se
http://www.mobilforum.se/Default.asp?nav=forum_thread&id=601
har ni några synpunkter? |
|