| Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
Heb die samsung e800 nog gezien, maar das helemaal niks bijzonders vind ik.
|
|
|
sexychocolate Joined: Jun 05, 2003 Posts: 144 From: The Netherlands, Amsterdam PM, WWW
|
hahahahah. Was je aan het pesten hoor meeuw
Heb 1 inetdate gehad. was ook meteen m'n laatste. Resulteerde in een hele serieuze relatie van 2 jaar lang
Maja...Nog iemand naar mysteryland geweest afgelopen sat. (21 aug)
[addsig] |
|
Ja heb er ook 1 gehad en was mijn laatste ook gelijk
Ach zie wel, alles komt goed he .
Misteryland, relaxed ! Tja heb het eigenlijk te druk om dat soort dingen te doen, vind jammer. Werchter was echt mega gaaf!
Wil wel elke week naar zulke festivals en of feesten, nu nog een goeie sponsor
greetz
MEEUW
|
sexychocolate Joined: Jun 05, 2003 Posts: 144 From: The Netherlands, Amsterdam PM, WWW
|
hahaha wat heb ik toch een lol met bleujacken. Geweldige uitvinding.
En die naam bianca doet het echt heel goed. Niemand die me aankijk ook al heb ik een k700i in me handen.
[addsig] |
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
Eerst heette mijn telefoon k700i maar dat was niet zo'n succes. Toen heb ik mijn mobiel op aanraden van een goede vriend My Device genoemd. Nou dat werkt super!! |
|
Ik ga mijn phone biertje ? noemen, vermoed dat dat ook wel suc6 zal zijn
Nu eerst nog andere telefoon
|
jeroen273 Joined: Feb 07, 2004 Posts: 16 PM |
Ik heb goed nieuws; ik was vandaag ff bij de vodashop in Rotterdam en een van de verkopers kon me vertellen dat ze eind volgende maand de Z1010 met umts-abbo binnenkrijgen. |
|
Ik zag bij mijn orange overzicht : mmsu en mmsi.
Wat zou dat in godsnaam zijn? videoiets?
|
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
Zoiets als: MMSI (mms inkomend) MMSU (mms uitgaand) beide gelden voor de extra MMS diensten (dus waarvoor je extra moet betalen, zoals bv nieuwsberichten, chat-dating, verkeers en weersinfo enz....
This message was posted from a WAP device |
|
Ow oke tnx, logische But dat ondersteunt orange dus zins zeer kort.
|
|
dus we gaan nu meer betalen voor die zogenaamde "info" diensten omdat ze ons nu ook lastig kunnen vallen met SPAM"MS" terwijl we met sms ook zelfde info krijgen?
sorry...beetje stress op me werk vandaag.
[addsig] |
|
Ja ach heb er nooit aan gedaan, info wil ik best hebben maar dan wel gratis, kijk wel tv of teletekst ofzo.
Wel wil ik alle tussenstanden zien enzo. Dus ik abbo op gehad bij orange maarja als je dat eind van de dag pas de uitslag van feijenoord krijg dan schiet dat niet op he :S.
Na een maand maar afgezegt
Dus ja ehm welke info zou ik dan moeten hebben op mijn mob?
|
masterp Joined: May 28, 2004 Posts: 250 From: nederland PM |
@ meeuw , info die jij zou willen ? waar lekkere meiden met veel alcohol zijn ?
proud owner of a  800i ,  200i ,  p910i + route 66 mobile 2006 and a  hbh-600 , gave my  k800i to my girl ( enjoying my new WII and DS lite  ) |
|
Haha ik heb toch het idee dat ik die zelf blindelings beter kan vinden dan orange
Maar het is wel een leuk idee voor wapsite
|
masterp Joined: May 28, 2004 Posts: 250 From: nederland PM |
meeuw , ik zou zeggen ga je gang , mijn steun heb je
proud owner of a  800i ,  200i ,  p910i + route 66 mobile 2006 and a  hbh-600 , gave my  k800i to my girl ( enjoying my new WII and DS lite  ) |
|
|