Author |
Swedish Forum |
ppcrockar Joined: Mar 04, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@ robin_87
Tyvärr... har inga bilder på det. Men det finns ju gott om bilder på T610 "in action" i en del trådar här
Det är verkligen en kanontelefon. Det är som en T68:a på anabola
Skärmen är som jag skrev innan verkligen helt underbar.
Designmässigt så tycker jag att den är klockren. Min T68:a såg så gammal ut jämfört med T610 när man höll dom intill varandra.
Den verkar ju bli ganska billig oxå.. Lägsta pris på pricerunner just nu är 3875:-, vilket är riktigt billigt tycker jag. |
|
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
är det inga "släpningar" på skärmen när man t ex spelar spel som det är på t68i t300/t310? du skrev att din kompis sa att den skulle släppas om 2-3 veckor, så den kommer i maj alltså och inte i juni som dom har sagt den senaste veckan? |
Silvetisson Joined: Dec 11, 2002 Posts: 4 From: Sweden PM |
puuffffff jag måste ha den me hmmmmm.......
En liten fråga till alla, jag vill köpa en bärbar men vad är det för skillnad mellan en pentium och celeron processor???...... om båda har tex. 1,9MHz??:... |
HanneZ Joined: Mar 06, 2002 Posts: 99 PM |
de har olika mkt cash minne, intel celeron 4(om det nu heter så) har 128kb i cash minne och 400mhz i buss ..medans en vanlig pentium 4 har 512kb i cashe'en och 533 mhz i busse'n... asså pentium 4mkt bättre till krävande jobb som grafik och multimedia spel mm... kontorsjobb klara celeron fint ,,d itne så att den inte kan hantera grafik mm men itne lika snabbt som P4 då dvs.. |
@ robin_87
Jag testade visserligen inte att spela några spel. Men jag märkte inte några "släpningar" på skärmen när man gick mellan olika menyer, och det märker man ju på T68:an ibland.
Enligt honom så skulle den släppas inom 2-3 veckor, mer än så vet jag inte. Men var det inte GEAB som sa i juni. Hmm... GEAB är väl inte direkt kända för att ha telefonena direkt när de släpps.
[ This Message was edited by: ppcrockar on 2003-04-21 10:57 ] |
vi får väll hoppas att din kompis har rätt  |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Ja det hoppas vi väl
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
har tänkt på en sak, vart sitter IR och Bluetooth porten på T610? är det den som är bredvid kamera linsen? |
@ robin_87
Hmm.. bluetooth är ju en antenn så det sitter väl på krestkortet eller vid antennen.
Om jag inte har fel för mig så sitter ir-porten på ovansidan av telefonen. |
Krippe Joined: Oct 23, 2002 Posts: 67 From: Sweden PM |
Bluetooth behöver ingen port, det är ju trådlös överföring upp till 10m. |
Bluetooth är mkt smart när det fungerar.Hoppas att XP kommer att stöda det fullt ut snart.
är det mkt strul med det? |
Kan vara så ja speciellt med dongle och liknande prylar
mrNoodles Joined: Feb 28, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
GEAB är väl knappast kända för att ha ett rätt?
|
Skulle nog avstå från ett köp på GEAB
|