Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
Nopoint Joined: Nov 30, 2001 Posts: 62 From: Stavanger, Norway PM |
Hehe... nå er T68'en solgt! venter bare på P800, noen som kan bekrefte når den kommer. har hørt at den skal være ute 31.okt. Jeg kjøpte min t68mi for 2900.- i november i fjor, og solgte den nå for 4000.- ..... det kaller jeg en grei handel . Noen er som har være borte i Metrowerks Codewarrior, hvordan er det å bruke? og sist og ikke minst hvorfor i he#""!€% er netcom så trege med MMS?
|
|
Thorsen Joined: Feb 11, 2002 Posts: 25 From: Norway PM |
Hei! Når kommer T300 i butikkene i Norge? Nå har jo T200 kommet.... Noen som har lest noe om dette? |
EricSony Joined: Nov 05, 2001 Posts: 72 From: Drammen , Norway PM |
Vet ikke når den kommer,men den ser ikke så bra ut!Forøvrig testet den,og det mest positive må vel være ringelydene.Polyfoniske høres utrolig bra ut,og lett å legge inn.Finn en midi fil og send over IR,det er alt som skal til.Blir spennende å se om den slår an
T.J.
|
SE_T68i Joined: Jun 03, 2002 Posts: 8 From: Norway PM |
Hei er det noen som vet når Sony Ericsson P800 kommer til Norge. Jeg har hørt at den skal komme ut i Januar-Februar 2003, stemmer det. Jeg håper på positive svar. Og det var en ting til. Hva tror dere P800 kommer til å koste. Jeg regner med at den kommer til å koste mellom 5000 og 8000 Norske Kroner. Hilsen Tom-Helge
This post was posted from a T68i |
Armin Joined: Mar 22, 2002 Posts: 128 From: Oslo, Norway PM, WWW
|
7000,- med binding eller andre avtaler
Kommer i desember/januar, men sannsynligvis desember. SE må få den på butikkhyllene før jul. |
LokeDemon Joined: Sep 17, 2002 Posts: 7 From: Norge PM, WWW
|
Hei.
Finnes det noen steder man kan få ringe lyder til T68I som høres bra ut.. de på Easto er ikke bra
LokeDEMON |
HC Joined: Apr 23, 2002 Posts: 105 From: Norway, Bergen.. PM |
Netcom-info:
MMS Pilot fra 3. oktober
Nedlastingssperre på 3K (wap) fjernet
Gammelt nytt, men i tilfelle noen utenfor bransjen har gått glipp av dette...
[ This Message was edited by: HC on 2002-09-19 17:14 ] |
Raven Joined: Jul 01, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM |
@HC
Ja, digg at den 3k limiten endelig er fjerna! Har du noe greie på om man kan laste ned JAVA applikasjoner gjennom WAP med Netcom, og i såfall om det er noen begrensninger i forhold til størrelsen på disse?
carpe noctem |
Eulogy Joined: Sep 24, 2002 Posts: 174 From: Horten, Norway PM |
Noen som vet når MMS blir tilgjengelige for oss med netcom kontant?? |
Nopoint Joined: Nov 30, 2001 Posts: 62 From: Stavanger, Norway PM |
Jeg var på et seminar med bl.a netcom i gøteborg for en liten stund siden, der fikk jeg opplyst at MMS for netcom brukere ville snart komme i gang og at det ville ha en gratis prøve periode slik som telenor har i en mnd. tid. MMS nettet skulle være helt klart i løpet av det 2 første månedene i 2003. når det gjelder P800 så fikk jeg prøve den på seminaret, den var konge, men det var en prototype med masse bug.
Den ville komme til norge i Des/Jan og koste ca 8000nok.
-Nopoint- |
Jeg tror MMS for netcom har kommet.Man kan hvertfall få innstillingene til netcom MMS nå. |
@Eulogy
Hvor fant du de innstillingene? |
På netcom.no og du trykker på linken til planit som er på netcom siden.Du får innstillingene på planit,men MMS virker ikke ennå har noen sagt her.Har visst blitt forsinket igjen. |
Takk. Var akkurat inne på Netcoms sider for å se etter dem, men fant ikke en dritt. Jeg finner det håpløst å finne noe som helst på netcom.no. Skal sjekke igjen etterpå... Har vært en del i kontakt med kunde"service" også, tar dem to uker å svare på en jævla mail!
NETCOM
Så fort kontrakten min går ut, flytter jeg langt vekk fra Netcom!
carpe noctem |
Aaaaargh.... Må visst logge inn med passord og tlf nummer og greier for å få de jævla innstillingene... Også funker de ikke engang?.... GLEM DET!
carpe noctem |
|