Author |
Forum for norske mobilbrukere |
Swag Joined: Jun 21, 2002 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
704kb. Ikke så mye, men duger til det meste. Store nedlastninger tar jeg på jobben. Fiber der, så det går unna.
|
|
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Jeg har Telehor 1024/256... Den linja er alt for treig. Tester ca 800 så må nok ringe og klage en dag. Må nok ta en dag fri for å få fullstendig orden med Telehor. |
Det er desverre mange som har problemer med det... Dårlig kvalitetstesting fra Telenor sin side. Skulle nesten tro at de hadde litt mer peiling på hva de driver med.
|
Jeg tror nok det blir NGT snart med enten 1024 eller 2048... Det er noe som duger bedre! |
Ja, har hørt mye bra om de. NextGenTel er vel ikke så værst de heller?
|
NGT (Nextgentel) er nok bra de... Har ikke hørt mye negativt, bortsett fra noe kronglete rutiner for bestilling... |
Hehe.. sorry, tenkte ikke på forkortelsen... Litt surrete...
|
Det går bra det Hvilken leverandør har du? |
Tele 2.... NGT er desverre ikke tilgjengelig her jeg bor, ville helst ha de, men dette er jo bedre enn ingenting...
|
Ja alle leier jo linjer av Telenor så du får jo i prinsippet samme produktet under annet navn.... Men men... Skal ikke være lett |
Det som er litt komisk er at jeg opprinnelig bestilte fra Tiscali, men fra de fikk jeg beskjed om at kvaliteten på linjen min var for dårlig. Prøvde to ganger, før jeg bestilte fra tele2 (med samme linje) og da gikk det som smør. Ikke noe galt her...
|
Kjenner en som har hatt en del problemer med ADSL. Først får han vite at han kan få og så at han ikke kan få og sånn har det holdt på i to år... Har prøvd samtlige levrandører osvosv!
Bare tull på han og han bor ved Holmenkollen i Oslo som må regnes som et attraktivt område og det betyr jo ADSL kunder... |
Samme her. Bor 5 min unna Tønsberg sentrum. Masse folk her, ikke skog (he he), så jeg skjønte lite av det Tiscali sa...
|
Er ikke alltid lett å forstå deres konklusjoner og kundebehandling... |
Nei, det er noe som helt klart burde bli bedre. Vitner om at de vet alt for lite om hva de driver på med...
|
|